Uber se dă peste cap să atragă clienți noi și să-și țină șoferii aproape: ce se schimbă pe platformă

Dă şi tu share articolului

Exista foate multi soferi care se confrunta cu probleme legate de inchiederea conturilor lor si asta se poate vedea pe grupurile de ridesharing din Romania. Acestia se plang ca au conturile blocate. Se pare ca Uber s-a gandit mai bine si vrea sa nu isi piarda clientii.

Uber se confruntă cu o concurență dură în sectorul ridesharingului și lucrează din greu pentru a răspunde atât nevoilor pasagerilor, cât și ale șoferilor care lucrează pentru companie.
Ei implementează frecvent upgrade-uri pentru a realiza acest lucru.

Ca de obicei, Uber își extinde testele de piață a transportului în comun într-un efort de a câștiga o cotă de piață mai mare și de a atrage un grup demografic mai larg.
Având în vedere numeroasele precedente în această problemă, nu ar trebui să treacă mult până când vom vedea cel mai recent set de caracteristici suplimentare pe alte piețe în care este oferit serviciul, inclusiv în România. În prezent, piața din SUA este singura cu ele și sunt destinate în primul rând șoferilor.

Anunțul Uber pentru toți clienții, șoferii

Șoferii Uber vor putea în curând să vadă înainte de a accepta cursa cât vor fi remunerati.
În consecință, cursele scurte ar putea fi evitate, dar cel puțin nu va trebui să faceți față ca acestea să fie acceptate și anulate în mod repetat.
În esență, chiar dacă ar putea dura ceva mai mult pentru a vă găsi șoferul, este mai probabil să obțineți unul dacă cineva acceptă o plimbare.

Uber intenționează, de asemenea, să-și extindă domeniul de aplicare a serviciilor prin livrarea de alimente din supermarketuri, inclusiv băuturi alcoolice.
Având în vedere că comenzile la restaurante sunt în scădere din cauza inflației și a nesiguranței economice, această practică ar fi destul de motivantă.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment