Suntem departe de avioanele electrice comerciale? Ce şanse există?

Poluarea din lume este din ce în ce mai mare pe an ce trece și asta este rezultatul multor factori.

Industrializarea a generat tot mai mare precum și apariția mașinilor cu combustibil fosili.

 cea mai mare parte a poluării este generată de către autovehiculele cu motor termic elimină foarte periculoase pentru sănătatea omului ceea ce duc și la efectul de seră.  Dar Lăsând la o parte uzinele și automobilele atmosfera teren este poluată de către avioane.  Avioanele Sunt o mare sursă de poluare.
Proprietarul Tesla Elon Musk a reușit să mașinile electrice în zona mainstream dar Acum este rândul și companiilor erotice producă avioane electrice.
Avioanele produc 5% gaze cu efect de seră,  și organizația Națiunilor Unite 1 dorește să transforme transportul aerian până în 2020 astfel încât să nu mai existe emisii poluante periculoase în atmosfera pământului.

Ideea avioanelor electrice nu este nouă iar a părut în anul 1884 atunci doi ingineri francezi Charles Renard și Arthur Constantin Krebs au reușit să atașeze o baterie unei aeronave La France lungă de 51 de metri.  iar Acela a fost primul avion electric din lume care a reușit să facă o cursă dus întors.  Este o evoluție în acest domeniu pentru că chiar dacă sau parcurs doar 8 km acesta a reprezentat un progres pentru inventică.
în prezent există avioane electrice dar nu sunt comerciale ci doar avioane care dispun de urechi pași de unul sau  doi piloți.

În anul 2011 un avion electric e-Genius  a făcut o cursă de 484 de km și avea un echipaj de doi piloți.
Tranziția de la avioanele convenționale cu motor termic ce se folosesc de kerosen la price încă să fie departe,  dar cu toate astea avioane de jucărie ce se folosesc de motoare electrice sunt acele avioane RC,  iar acestea reușesc cu succes să zboare fără probleme exact ca un  avion cu motoare pe kerosen.  Deci se poate,  tehnologia există pe piață și indubitabil. Compania Ampaire  are în plan să construiască avioane electrice ce pot găzdui până la 19 pasageri si de asemenea Wright Electric  are un proiect măreț construim un avion care să găzduiască numai puțin 150 de pasageri.
Personal sunt convins că își vor duce la bun sfârșit acest plan aceste două companii și vom vedea în viitorul apropiat avioane electrice care vor zbura mai întâi regional. De ce regional?  bateriile electrice care există la nivel mondial în acest moment  nu generează  suficientă autonomie pentru un zbor Intercontinental,  și din acest motiv Buna existat doar zboruri regionale.
În prezent în fiecare an bateriile câștigă o autonomie de maxim cinci procente iar una este reprezentată de acestora.  bateriile adăpostesc de 50 de ori mai puțină energie decât un rezervor unui motor de avion.
Există șanse mari să avem în viitorul apropiat aeronave full electrice  care vor opera zboruri atât legionar dar și Intercontinental.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment