Review – Noul Skoda Scala – noul membru din gama Skoda – prețuri, motorizări, păreri

Dă şi tu share articolului

Finalul anului trecut ne aducea primele informații si fotografii cu privire la noul model scala celor de la Skoda.

Noul Skoda Scala a impresionat inca de pria oara atunci cand s-a aflat vestea ca este echipat cu cele mai moderne tehnologii la interior, dar si cu sisteme de siguranta pasiva si activa.

SKODA Scala este cel mai nou model de autoturism produs de către compania cehă. Skoda Scala este un hatchback din clasa compactă a înlocuit modelul precedent SKODA Rapid.

Noul Skoda Scala este dezvoltat pe noua platformă MQB-A0 a grupului Volkswagen. SKODA Scala este poziționată între Fabia și Octavia atât din punct de vedere al dimensiunilor cât și al opțiunilor de echipare exact și cum era modelul SKODA Rapid.

Ținuta de drum aceste mașini este buna. Spațiul cu care sunt întâmpinați pasagerii mașinii definește noua mașină a companiei cehe.

Și pe noul Skoda Scala există un pachet de drumuri grele oferit de SKODA cu garda la sol mărită cu 12 mm. dar se poate cumpăra și opțiunea Sport Chassis Control, care scade garda la sol cu 15 mm și permite schimbarea setărilor șasiului prin apăsarea câtorva butoane.

Așteptările sunt în concordanță cu prețuri și cerințele clienților din această zonă.

Skoda Scala motorizări

SKODA Scala este disponibilă în mai multe motorizări. cea mai accesibilă versiune de echipare a lui SKODA scara țara noastră cu motoare TSI pe și au o capacitate de 1 litru. propulsorul de 1 L poate genera o putere totală de 115 cai și un cuplu maxim de 200 nm.

SKODA Scala poate fi cumpărat începând cu 13.849 de euro. de asemenea poate fi cumpărată în leasing prin Porsche Bank.

Pe SKODA Scala regăsim trei versiuni de echipare active ambition și Style. Versiunea ambition pleacă de la 14.756 de euro iar sună Style de la 16.716 euro.

În versiunea de echipare de bază Active vei căpăta o Skoda Scala cu tracțiune față și un propulsor pe benzină de 1.0 l 95 CP și cutie de viteze manuală. Emisiile de COD sunt 114g/km și consumul mediu este de 5 l/100km

Versiunea de echipare de bază cuprinde dotări de serie cum ar fi airbag genunchi șofer airbag șofer și pasager cu opțiune de dezactivare face și airbag pentru cap/spate claxon cu un ton, discuri frână spate SC sistem electronic de stabilizare faruri ,ce au înglobată tehnologia led, faruri cu lumini de zi, fază scurtă și faza lungă pe halogen.

De asemenea regăsim și tehnologii moderne cu ar fi front assist, Lane assist, limitator de viteză și ISOFIX isofix pentru a putea monta un scaun de copil pe bancheta din spate aerul condiționat este cu reglaj manual și pe geamurile din față regăsim comenzi pentru actionarea lor fiind geamuri electrice mult mai multe dotări regăsiți în acest link

SKODA scala poate fi configurat atât cu cutie manuală în șase trepte dar și cu cutie automată DSG.

SKODA Scala poate fi configurat și și cu motor diesel cutie de viteze manuală și automată la prețul de 18. 526 de euro iar Dacă dorești cutia de viteze automată prețul pornește de la 19.977 de euro pentru versiunea tipare ambition și 21.276 de euro pentru versiunea Style.

Prețurile încep de la 15.415 euro pentru versiuenea de echipare AMbition și ajung până la 16.716 Style

Mașina o puteți achiziționa de la orice dealer autorizat SKODA atât din București cât și din celelalte Reprezentanți din țară..

Design exterior

Noua SKODA Scala a fost prezentată acum un an și această mașină ne surprindă plăcut prin noul design al său e bine am decis să prezinte o nouă filozofie de design denumită “Simply Surprising”. și mai mult decât atât Scala a devenit primul model vândut de în Europa care are numele mărci inscripționat pe spate.

Când vorbim de design poate suntem subiectivi însă acest model mie personal place mult cum a fost desenat de către designerii cehi.

Chiar dacă pentru mulți noul scala are un design modest și nu surprinde cu nimic totuși acesta se încadrează între noile linii de design.

Partea din față a mașinii dispune de un radiator vedem la modelul BMW. acesta este încadrată de două blocuri optice cu un design triunghi dar care arată bine. Capota are nervul pa pentru a accentua sportivitate a mașinii dar și agresivitate acestuia. În partea de jos regăsim un spoiler

SKODA Scala interior

SKODA Scala întâmpină toți pasagerii cu confort fiind o mașină destinată mai mult familiilor.

Noua SKODA Scala se diferențiază față de modelul sau precedent rapid prin simplul fapt că atmosfera interior este una plăcută și primitoare., ne fiind așa rece față de modelul precedent.

Skoda scala, skoda scala interior

Pe bancheta din spate pot sta lejer trei persoane confortabil, și spațiul la picioare și la cap este unul generos.

Pe portiere regăsim un plastic tare care poate fi deranjat pentru cei care au pretenții mult mai mare de la o astfel de mașină dar dacă stăm să ne gândim bine e o mașină Premium prin urmare cei de la Skoda s-au decis să mai economisească bani .

Scaunele sunt confortabile și există numeroase spații de depozitare. În esență Skoda este recunoscută pentru ergonomia sa Simply Clever. de asemenea îți poți personaliza interiorul și poți alege de la din microfibră Active Grey la piele.

Siguranță

Scala a fost testat încă de către EURONCAP Organizația independentă care testează mașinile la impact însă așteptările sunt mari. Sunt convins că la Testele de impact va obține 5 stele din 5 exact ca SKODA Octavia. SKODA Scala oferă până la nouă airbaguri pentru pasageri și sistemul Crew protect assist care închide automat geamurile și care strânge automat centurile în cazul unui impact iminent. SKODA Scala dispune și de Multi COllision brake care diminuează posibilitatea ca a autoturismului avariat Major în urma unui accident.

Vizibilitate în Skoda Scala

Șoferul are o vizibilitate bună Deci este un punct forte cu această mașină. oglinzile laterale sunt bine proporționate iar manevrarea mașinii în marșarier este mult mai facilă camere video din spate dar și tehnologie Park Assist. Vizibilitatea este foarte bună pentru toți pasagerii așa cum ar trebui să fie o mașină destinată mai mai multe familiilor.

Sistemul este echipat cu tehnologia Maneouvre assist autoturismul este capabil să automat dacă detectează un obstacole.

Skoda Scala test drive

Pentru a vă familiariza cu SKODA Scala a Puteți să setări driver oricand. Tot ce trebuie să faceți este să vă înscrieți la test drive pe acest site.

Skoda Scala păreri

SKODA Scala este o mașină compactă și mie mi-a plăcut mult. SKODA scala are o ținută de drum Buna sunt design elegant diferit față de rapid aduce ceva special și care o identitate a sa proprie.

Mașina este ideală pentru orice familie fiind dotată cu numeroase spații de depozitare generoase fiind confortabilă la drumuri medii spre lungi. Mașina este ideală pentru orice familie fiind dotată cu numeroase spații de depozitare generoase fiind confortabilă la drumuri medii spre lungi. Mașina Încă nu a câștigat încrederea oamenilor, dar prin faptul că este o mașină nouă care și-a făcut apariția acum un an dar care încet încet încearcă să câștige încrederea oamenilor.

SKODA Scala vine cu dotări inteligente și tehnologii inovatoare pentru anul 2019. cu toate astea aici stă și ne ajunge fără marti parchetul tehnologic limitat față de alții rivali din același segment.

Dacă ar fi să mă întrebați pe mine între SKODA Scala și SKODA Octavia v-aș spune că SKODA Octavia oferă mai multe variante de echipare și vă puteți alege mașina care o doriți în funcție de preferințele dvs.

La Skoda Scala ești limitat din acest punct de vedere fiind disponibile doar trei variante de echipare Active, Ambition și Style.

Concluzii Skoda Scala,

Noua SKODA Scala poate fi e bună pentru cei care doresc o mașină de familie cu o ținută de drum bună interior spațios și nu în ultimul rând unul consum Pe măsură. prețul său avantajos de achiziție este unul dintre criteriile importante de alegere a acestei mașini. pentru cei care caută o mașină de familie cu o calitate a materialelor mai bună la interior această mașină nu prea li se adresează și ar trebui să se uite la superioare sau de ce nu chiar la rivalii din segment.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment