Review Noua Toyota C-HR 2019. Un crossover pe cinste – Preţuri, motorizări

Dă şi tu share articolului

Toyota și a creat de lungul anilor o reputație de brand si pune accent pai sobritate a și fiabilitate.

Autovehiculele în produse de către compania japoneză Toyota au fost mereu apreciate de o bună parte a oamenilor prin simplul fapt că fiabilitatea și de ce nu design-ul au fost elementele cheie ale Toyota. Mai multe o să vedem în acest review.

Toyota c-hr şi-a făcut apariţia prima oară în anul 2016. Toyota c-hr este un crossover subcompact atât atractiv şi tehnologizat.

Mașina a fost lansată în anul 2014 la salonul auto de la Paris Dar doi ani mai târziu a fost abia produsă.

Conceptul C-HR un indicativ mult prea sec pentru cât de mare era factorul WOW pe care-l afișa. în esență este un crossover cupe sportive elegant dar și sobru prin care poți să epatezi coșul de mașină.

Toyota C-HR te surprinde atunci când îl vezi pe stradă. Dar poate cel mai mult te surprinde atunci când îl vei conduce cum te vei urca la volan și multe alte aspecte. Dar asta o să discutăm în cursul acestui articol despre interior.

Design Toyota C-HR

Din punct de vedere al design ului Toyota C-HR inspira seriozitate și agresivitate datorită celor două blocuri optice subțiate și alungite pentru a da impresia unui om supărat. Dar mașina inspiră modernitate prin look-ul său şi asta o face şi mai interesantă decât este.

În față observăm o grilă frontală Ce este dispusă în dreptul e față și nu în zona Radiatorului așa cum ar fi obișnuit să fie. În centrul celor două blocuri optice regăsim sigla Toyota. Farurile dispun de tehnologie led luminozitatea pe timp de noapte va fi extraordinară graţie ledurilor.

În spate regăsim stopurile pe leduri. Din păcate bruneta are 80 de tate foarte bună iar atunci când vei efectua manevre cu spatele va puțin cam dificilă dar nu ești o problemă întrucât mașina vine cu senzor de parcare care îți vor fi utili atunci când vrei să îți parchezi mașina.

Toyota a reușit să folosească elemente de design pentru responsivitate mașini. gurile pentru intrare a aerului sunt false dar în partea de jos așa cum am mai spus regăsim mă grila de ventilație. Din lateral mașina arată foarte bine, seamănă cu Nissan Qashqai, dar acum această asemănare este cât se poate de subiectivă. În dreptul roților regăsim protecţia din plastic ideală pentru drumurile proaste în special din mediul rural.

Suprafaţa vitrată este bună dar în special pentru cei care stau în față astfel că șoferul probleme cu vizibilitatea atât parbrizul cât și geamurile laterale o vizibilitate extraordinară. Situația este diferită pentru pasagerii din spate întrucât ei nu vor vedea așa de bine pe geamul de dimensiuni mici și asta deranjant. Este drept că lângă geamurile din spate se află mânerele pentru acționare a ușilor întrucât Toyota C-hr este o maşină coupe.

Interior Toyota C-hR

Poate la o prima vedere mi se pare o mașină exclusivă pentru tineri, dar nu este aşa. Spațiul la interior atât pentru șofer cât și pentru pasagerii să stau în spate. Trei persoane pot sta lejer pe bancheta din spate fără să fie înghesuiți. Spațiul la picioare este chiar neașteptat de bun chiar și pentru cei care au peste 1.8 metri înălţime.

Din punct de vedere ergonomic mașina se comportă foarte bine astfel că există nenumărate spații de depozitare atât în uși sticle.

Mașina mai multe familiilor tinere care nu își mai care multe bagaje întrucât portbagajul are o capacitate de 350 l dar chiar și așa este spaţiu suficient pentru cumpărături, bagaje. Este clar că Toyota la acest model s-a axat mai mult pe design decât pe ideea de spaţiu al portbagajului.

Mașina are o garda la sol ridicată la dar cu toate astea nouă este genul de mașină care să o scoți în offroad. Poate că în foarte puține situații mașina va ajunge pe teren accidentat.

Toyota C-hr are un interior tineresc și consola centrală aduce un pic cu cea de la BMW fiind înclinată șofer. Deasupra gurilor de ventilație regăsim un ecran touchscreen prin care poți controla comenzile mașini. Ecranul touchscreen Toyota Touch 2 este plasat în partea superioară a bordului și are o diagonală de 8 inci iar principalul avantaj al reprezintă încadrarea în câmpul vizual al șoferului

Postul de conducere este portabil și mai lăsat impresia că designer II de la Toyota ordin sau împace și Capra și varza.

Pe uși regăsim butoanele pentru acționarea geamurilor care sunt amplasate anomic volanul este un trei spițe îmbrăcat în piele.

Pentru mediul urban poate unul dintre cele mai mari avantaje îl reprezintă sistemul hibrid. normal de condus până la viteze normale de oraș carburant își va spune cuvântul. Un al doilea aspect reprezintă emisia scăzută de lux pe care mulți o neglijează dar este profund îngrijorătoare.

La drum lung sau în regim de autostradă sistemul hibrid al lui C-HR face eforturi ceva mai mari și consumul pe la 6,5-7 litri/100 km. dar pe drumurile obișnuite va fi până în maxim 5-6 litri/100 km condus mai alert ce include depășiri.

Toyota C-HR preţuri

Toyota CH R Hybrid achiziționat la un preț de bază de 17.983 de euro cu TVA.

Cea mai scumpă versiune ajunge la 29 de mii de euro și la acest nivel se impune un sistem de tracțiune integrală nu există niciuna versiunea de echipare de top o astfel de opțiune. Dar pe de altă parte tracțiunea integrală poate o folosești de două trei ori pe an și cam atât. El ne fiind tocmai necesar pe o lungă perioadă a anului și acele situații în care carosabil noroios sau o zăpadă, gheaţă cazuri rare.

Motorizări Toyota C-HR

Tehnologii Toyota C-HR

Pachetul Toyota Safety Sense îți vine în ajutor prin simplul fapt că înglobează o mulțime de tehnologii ca pe mașini din segmentul premium. Există însă și o dezamăgire, întrucât sistemul de control automatizat al direcției lipsește. Acesta era capabil să mențină vehiculul pe banda lui așa cum o multe alte mașini din segment.

Noua Toyota C-HR bine cu nenumărate tehnologii noi dintre care amintim:Sistem pre-impact cu sistem de detecție a pietonilor; un sistem inovator care are ca scop avertizarea șoferului în cazul în care sunt detectați pietoni iar dacă șoferul nu va avea nicio reacție mașina valori toate măsurile necesare frânând pentru evitarea unui impact cu aceștia.

– Sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare și de control al direcției; Lane assist un sistem dar își face mobile treaba doar atunci când benzilor sunt marcate corect. Dacă mașina va părăsi din greșeală banda de derulare aceasta va fi redusă înapoi pe centrul acesteia.

– Sistem asistență marcaje rutiere, reglaj automat al fazei blocurilor optice;

– Tempomat adaptativ; vă vine în ajutor atunci când doriți să setați distanța față de vehiculul din față Ce fel mașina dumneavoastră se va adapta stilului de mers și evaluat deciziile necesare în funcție de mașina din față. Dacă mașina din față frânează va frâna și mașina dumneavoastră dacă aceasta se repune în mișcare și mașina dumneavoastră va porni singură.

– Sistemul de monitorizare a unghiului mort (BSM) – Foarte util mai ales pentru orașele aglomerate; Acest sistem este de departe unul dintre cele mai interesante sisteme care salvează participanți la trafic. Este mult mai ușor să Stai liniștit și să fie avertizat atunci când intră în mort tu vii știri și vei opri mașina permițând își continue deplasarea.

– Sistem anti-blocare frâne (ABS);

– Sistem asistență la frânare (BA);

– Sistem asistență pornire în rampă (HAC); pornirea în rampă este de departe una dintre problemele cu care se confruntă atât cei care au experiență dar și șoferi începători. Şi prin noul sistem de asistență la pornirea în rampă să te mai precipiţi. Maşina va porni fără probleme din rampă.

– Sistem avertizare presiune pneuri (TPWS);

– Sistem de avertizare pentru ieșirea din parcare (RCTA);

– Cameră video marșarier; o cameră video de marșarier este întotdeauna binevenită pentru acele situații în care nu vei dori să efectuați manevra de mers înapoi. Sau atunci când vei dori parcarea mașinii de siguranță și aceasta este mai mult decât utilă.

– Sistem inteligent asistență parcare (SIPA); distanța la parcare este una dintre tehnologiile inovatoare ale autovehiculelor moderne. Astfel vei reuşi să îți parchezi mașina foarte ușor atunci când un loc de parcare este detectat mașina a reuși ajutată de tine să o parchezi foarte ușor. Această tehnologie este ideala pentru orice începător.

– Sistem de control al stabilității vehiculului (VSC) + sistem de control al tracțiunii (TRC) – care sunt foarte eficiente, în timpul mersului poți seta să îți apară în display-ul din bord când acestea acționează.

Concluzii Toyota C-hr

Concluzionând Toyota C-HR este o mașină reușită din toate punctele de vedere el pe mine ma impresionat plăcut această mașină. consideri că japonezii au construită o mașină inedită din multe puncte de vedere. Dar principalul său argument cine de designenul său ieşit din comun, dar cu siguranță foarte atractiv şi sobru.

Toyota C-HR este un concurent interesant pentru Nissan şi de ce nu Kia Sportage fiind toate trei în același segment.

Un alt lucru interesant care îl are Toyota C-HR prețul pe dotări foarte bun.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment