Review Hyundai Ioniq 6: Autonomie de până la 614 km, încărcare ultrarapidă, vânzare înainte de finalul lui 2022

Dă şi tu share articolului

Ioniq 6 a fost lansat în această vară și va fi pus în vânzare anul viitor, potrivit coreenilor de la Hyundai, care au dezvăluit astăzi autonomia maximă a acestuia.

Specificațiile tehnice ale modelului Hyundai Ioniq 6, care va fi lansat în curând, sunt cât se poate de intrigante.
Dacă în timpul debutului mondial din iulie, inginerii au menționat o autonomie de aproximativ 610 km, cifrele exacte dezvăluie acum chiar 614 km (WLTP).

Potrivit Hyundai, versiunea cu o baterie de 77,4 kWh (Long Range), cu tracțiune pe două roți și anvelope de 18 inch atinge cea mai mare autonomie.

Autonomia maximă scade la 545 km în cazul variantei cu aceeași baterie, dar cu tracțiune integrală și anvelope de 20 de inch, în timp ce este de 583 km cu jante de 18 inch.
Conform statisticilor anterioare, cele două motoare ale lui Hyundai Ioniq 6 pot produce o putere maximă combinată de 239 kW (320 CP) și un cuplu motor de 605 Nm atunci când este în tracțiune integrală.
De la 0 la 100 km/h, această variantă accelerează în 5,1 secunde.

Varianta mai ieftină va avea o autonomie maximă de 429 km cu o baterie de 53 kWh, un motor electric similar și anvelope de 18 inch.

Încă din primele etape de dezvoltare, am urmărit ca Ioniq 6 să își depășească concurenții în ceea ce privește autonomia.

Potrivit lui Jae Ho Huh, șeful Centrului de Management al Proiectelor Sub-Mid din cadrul Hyundai Motor Company, “Ne-am angajat să oferim cele mai bune performanțe și experiențe pentru proprietari, pentru ca Hyundai să devină un lider global pe piața vehiculelor electrice.

Arhitectura platformei E-GMP și coeficientul aerodinamic redus ale Hyundai Ioniq 6 sunt parțial responsabile pentru autonomia sa remarcabilă.
Cu ajutorul E-GMP, este posibilă încărcarea ultra-rapidă la 800V, oferind o autonomie de până la 351 km după numai 15 minute de încărcare sau o capacitate de încărcare a bateriei de la 10% la 80% în aproximativ 18 minute.
În plus, platforma acceptă încărcarea la 400 V fără modificări sau echipamente suplimentare.

Cel mai mic coeficient aerodinamic din gama Hyundai și printre cele mai mici din sector este de 0,21.
Ioniq 6 se numără în prezent printre cele mai la modă automobile din lume datorită stilului modelului și a diferitelor caracteristici de design, printre care se numără flapsurile active, pasajele roților, un spoiler spate integrat, trenul de rulare și spoilerele.

Pentru a spori performanța aerodinamică, pasajele roților, în special, reduc la minimum spațiul dintre bara de protecție față și pneuri.
Această aplicație, o premieră pentru un automobil Hyundai, îmbunătățește confortul pasagerilor, rezolvând în același timp problemele aerodinamice prezentate de o consolă frontală compactă.

“S-au depus toate eforturile pentru a crea cel mai eficient vehicul din segmentul EV.
Unul dintre vehiculele 100% electrice cu cea mai mare autonomie, datorită accentului pe care îl punem pe îmbunătățirea aerodinamicii, va contribui la reducerea îngrijorărilor clienților cu privire la autonomia vehiculelor electrice și la progresul segmentului”, a declarat Byung Hoon Min, director al Centrului de dezvoltare a performanțelor totale ale vehiculelor Hyundai Motor Company.

Ioniq 6 dispune de cel mai lung ampatament din segment (2.950 mm).
Cu o lungime de 4.855 mm, o lățime de 1.880 mm și o înălțime de 1.495 mm, vehiculul dispune de un spațiu interior spațios pentru șofer și pasageri, având în același timp un exterior la modă.

Modelul acceptă încărcarea obiectelor electrice, cum ar fi echipamentul de camping sau de exterior, datorită tehnologiei V2L (Vehicle-to-Load).
În cazul unei pene de curent acasă, sistemul este, de asemenea, utilizabil.

În interiorul habitaclului se află, de asemenea, un ecran tactil de 12 inchi pentru sistemul multimedia și un instrumentar de bord digital de 12 inchi cu setări personalizabile de către client.
Funcția connected routing analizează traficul și oferă o oră de sosire preconizată la destinație, precum și o redirecționare a traseului, dacă este necesar. Sistemul multimedia afișează pe hartă în timp real distanța care poate fi parcursă pe baza energiei stocate în baterie.

Aplicațiile Apple CarPlay și Android Auto pot afișa informații de pe smartphone-ul dumneavoastră.
În plus, conectivitatea multi-conectivitate Bluetooth permite conectarea a două dispozitive, unul pentru muzică și celălalt pentru conversații telefonice.
Opt difuzoare, inclusiv un subwoofer, sunt incluse în sistemul audio Bose.
Prin intermediul Bluelink®, sistemul de navigație oferă actualizări ale hărților și multimedia.

Puteți personaliza interiorul autovehiculului în funcție de gusturile dumneavoastră.
Pasagerii au posibilitatea de a alege între 64 de culori și șase teme datorită tehnologiei Dual Colour Ambient Lighting inclusă în arhitectura de iluminare.
În plus, funcția “Speed Sync Lighting” modifică luminozitatea luminilor din cabina față în funcție de viteza vehiculului.

Cu o schimbare rapidă a unghiului, funcția Relaxation Comfort a scaunelor din față creează un mediu liniștitor.
Acestea sunt cu 30% mai subțiri decât la un automobil obișnuit pentru a maximiza spațiul interior.
De asemenea, pasagerii au acces la patru porturi USB de tip C și un port USB de tip A.
Șoferul poate personaliza direcția, puterea motorului și modul de transmisie cu ajutorul sistemului EV Performance Tune-up.
În plus, calitatea sunetului din habitaclu se adaptează la stilul de condus al șoferului datorită tehnologiei Electric Active Sound Design (e-ASD).

Cu ajutorul sistemului Highway Driving Assist 2 (HDA 2), care vine standard pe Ioniq 6, șoferii pot păstra controlul asupra vitezei, a distanței la care se află față de mașina din fața lor și a modului în care se află în mijlocul unui viraj.

HDA 2 reacționează în mod activ la apropierea laterală a vehiculelor pentru a preveni potențialele pericole.
Prin simpla aprindere a luminii, banda poate fi mutată automat în direcția desemnată dacă se depășește o anumită viteză.
Pentru anumite versiuni de echipare, vor fi oferite și funcții suplimentare, inclusiv trecerea intersecției, schimbarea benzii de circulație în sens opus, schimbarea benzii de circulație laterală de-a lungul acesteia și asistență la manevrarea evazivă.

Sistemul Remote Smart Parking Assist 2 (RSPA 2) permite parcarea și mersul înapoi al autovehiculului folosind doar cheia de acces atunci când șoferul nu se află acolo.
RSPA 2 este eficient pentru parcarea diagonală, perpendiculară și laterală.

Hyundai Ioniq 6 dispune de mai multe funcții de siguranță, printre care se numără Smart Cruise Control (SCC), Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), High Beam Assist (HBA), Driver Attention Warning (DAW), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Blind-Spot Visualization Monitor (BVM), Safe Exit Warning (SEW), Blind-Spot Visualization Monitor of Inconjuring Zones (SVM), Assistance for Preventing Parking (RCCA).

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment