Renault Talisman, sedan elegant premium rafinat – preţ, păreri, motorizări

Dă şi tu share articolului

Renault Talisman, sedan elegant premium rafinat – preţ, păreri, motorizări

După câțiva ani de așteptare grupul Renault shit În sfârșit să am lanseze pe piață noul model Renault Talisman. Renault Talisman este succesorul Vechiului model Renault Laguna care a avut o viață destul de zbuciumată de a lungul sale, neavând tocmai un design sa surprinda si se apleaca cumpărătorilor. Din acest motiv clienții sa orientat către alte mărci de autoturisme. Însă Renault Talisman special concepută pentru cumpărătorii de berlină Premium dar Renault a revenit în forță cu un colinzi na Premium un veritabil.Renault speră să câștige cât mai mulți adepți și să vândă cât mai bine prin lansarea limuzine.

Motorizări
Vorbim despre motorizări renault Talisman dispune de un singur motor pe benzină cel de 1.6 turbo ce dezvoltă 200 de CP și este legat la o cutie EDC cu dublu ambreiaj.
Trebuie menționat faptul că Francezii au reușit să realizeze un lucru deștept dacă putem spune așa și aici mă refer la opțiunile de motorizare.
Praktiker Alex meneses oferită în multe variante diesel și un singur motor pe benzină de ce. ? Simplu genți doresc motoare cât mai economice.

Motorul pe benzină reușește nu doar 7,6 secunde să ajungă la suta de kilometri, de asemenea pot menționa că acest motor Este cel care se regăsește pe Varianta Clio RS. .
Cu toate astea motorul de 1,6 litri se descurcă foarte bine pentru o caroserie relativ mare. Este un motor Potent ce atingi un cuplu la turații joase de……
Consumul pentru motorul 1,6  benzină este de 7,5 litri/km la drum lung și 9 litri/100 km. Consumul este decent având în vedere că avem de a face cu o caroserie destul de mare și și nu suficient de grea de doar 1,5 tone

Renault Talisman precum foarte mulți alți producători de autoturisme dispun de foarte multe opțiuni.
Prima ar fi: Modul sport. Când vei selecta modul sport, suspensia se va întări și direcția la fel. Accelerația va răspunde mult mai repede atunci când vei calca pedala de accelerație..
Sistemul 4control.
Acest sistem mașina în oraș să fie ca un pește ce se strecoară prin apă. Film cu toții că în francezii trebuiau să țină pasul cu o producători germani și anume cu cei de la Volkswagen de ce nu se pornește de la Mazda, dorothy Renault Talisman concurează cu modele precum Volkswagen Passat, Skoda Superb, mazda 6. De la ce motiv Francezii au venit cu un sistem foarte ingenios 4Conatrol. Dar ce reprezintă acest sistem acest sistem? Celor din spate să se vireze marin și mai mult manevrabilitatea mașinii. Trebuie specificat faptul că acest sistem se regăsește pe BMW mai precis cu BMW seria 7.

Acest sistem se dovedește cel mai mult potrivit atea în oraș la prânz când trebuie să iubiți nicole Cherry stau în cale cum ar fi gropile din asfalt. ,Astfel poți face slalom printre ele și poți să le eviți. Unghiul de atac al roților din spate nu este foarte mare dar totuși era ajută.
Sistemul stop and start

Acest sistem a fost gândit pentru o a economisi și mai mult singur sistem destul de eficient care te ajută să economisești bill atunci când trebuie oprit la semafor sau la o trecere la nivel cu calea ferată.

Exterior
Masina arata foarte bine nu au reușit să facă această mașină sa arate business. Grila frontală agresivă aproape verticală iar în centrul acesteia se află sigla babanu la celor de la Renault. Masini inspira agresivitate și de asemenea crează senzația de sportivitate.
Blocurile optice aduc puțin cu cele de la Volkswagen Passat dar se diferențiază de acesta prin ledurile care sunt dispuse sub aceestea.
Din lateral autoturismul este foarte bine desenat practic nu ai ce să reproșezi. Jantele vin pe 18 inch cum Bologna de 45. Suprafața vitrată este chiar una foarte bună buna geamurile din spate sunt fumurii și sunt tratate termic iar odată ce vei deschide ușile vei vedea că chederele sunt dublate pentru a reduce cât mai mult zgomotul si patrunde la interior. Și între adevăr Mașina este foarte bine insonorizată.
Spatele nu oferă o gură de încarcare mare, a trebuit sacrificat pentru a accentua senzaţia de spaţiu la interior, însă portbagajul este unul destul de încăpător.
Stopurile din spate arată şi ele bine în stilul Renault Megane. Este o maşină extravagantă.

Renault Talisman este o limuzină în adevăratul sens al cuvântului cu materiale foarte bine finisate la interior, și un spațiu impresionant fac ca această mașină să fie una confortabilă atât pentru șofer cât și pentru pasageri.
Renault a adoptat un design mai futuriste pentru mașinile sale, nici un rau talisman nu este exclus. Bordul arata foarte bine, ceasurile care indică kilometrajul și turațiile a motorului sunt digitale.
Așa cum spuneam Renault Talisman dispune de un design modern și atacă cu toate forțele dizainul noilor generații de modele. În interior sobru, bordul mașinii dispune de un ecran tactil dispus pe verticală exact ca în cazul autoturismului Tesla. Volanul este în trei spițe și arată sportiv.

Scaunele sunt confortabile precum și bancheta din spate. Pot încăpea lejer 3 persoane airport bagajul este spațios.
De la interior acompaniază interiorul acestei mașini. Mașina dispune de porc USB bluetooth sau priza de 12 volți și nu în ultimul rând navigația sistemul de navigație care se mișcă foarte bine.

Siguranță
O mașină foarte elegantă trebuie să fie cat mai sigura.
Renault Talisman dispune de sistemele care sunt deja obligatorie de ceva ani buni cum ar fi ABS ESP, airbaguri frontale pentru șofer și pasager, airbag uri pentru bazin și torace precum și airbaguri laterale și sistem de de tip Cortina.
Senzorul de avertizare pentru unghiul mort. Este un senzor de deosebit de util atunci când dorești să schimbi Banda și în acest moment în Oglinzi nu vezi vehiculul spatele tău deoarece se află în unghiul Mort e bine teste avertizat în acest moment ești avertizat ca un vehicul se afle unghiul mort nu trebuie sa tragi de volan în caz contrar dacă viitorii de volan mașină te va corecta.
De asemenea cine poate fi configurată și cu o cameră pentru marșarier dar și cu un sistem și informează șoferul la ce distanță se află vehiculul din față pentru că mașina acestuia să știe când să frâneze. Este practic un tempomat.
La capitolul siguranță trebuie să menționăm faptul că talisman a obținut cinci stele la EuronCAP.

Care este preţul pentru cel mai de bază model Renault Talisman.
Preţul de plecare pentru acest model este de 29.000 de euro pentrtu  motorul 1.6 litri turbo cutie EDC Intens şi creşte odată cu alegerea opţionalelor. Este adevărat este o maşină scumpă dar nu mai scumpă faţă de cel mai dotat Passat. Preţul ajunge la 32.000 de euro însă marele avantaj îl rerpezintă design-ul şi preţul. Cât despre dotări, consum am vorbit deja.
Este adevărat, Renault se confruntă cu o devalorizare a mărcii, paote şi din cauza faptului că alţi producători au ştiut cum să-şi consolideze această poziţie şi au câştigat încrederea clienţilor. Foarte mulţi preferă maşinile germane, japoneze ori americane în detrimentul maşinilor franceze. Renault continuă să facă eforturi pentru a recâştiga încrederea cât mai multor oameni.
Dacă ar fi să mă întrebaţi pe mine. Aş avea toate motivele să alego astfel de maşină. Eleganţa, confortul din interior, modul în care se conduce nu te vor face să te răzgândeşti.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment