Optimizare SEO website – Ce înseamnă optimizarea SEO?

Dă şi tu share articolului

Optimizare SEO website – Ce înseamnă optimizarea SEO?

Optimizarea SEO este un domeniu provocator. Dar ce înseamnă cu adevărat optimizare seo vom vedea în cursul acestui articol.  De asemenea vom vorbi şi despre serviciile de optimizare SEO şi despre preţuri. Acest articol sper să vă fie de folos pentru a te ajuta în optimizarea websiteului care îl deţii.
Pe internet dacă dai o căutare pe Google după: optimizare seo, vei găsi o mulţime de rezultate fie de la companii care se ocupă cu optimizarea site-ului tau sau articole cu sfaturi şi cursuri.

Ce înseamnă optimizarea SEO? Din engleză, SEO – Search engine optimization adică oprimizare pentru motoarele de căutare este un set de de proceduri care au ca scop optimizarea paginilor de internet în vederea obţinerii unui ranking cât mai bu pe motoarele de căutare.
Optimizarea SEO poat fi on page şi SEO offpage

SEO On Page ce înseamnă?
SEO on Page are ca obiect principal optimizarea SEO pe site-ul in sine. Seo on page trebuie să fie început încă de la crearea efectivă a siteului fie că vorbim de site-uri noi sau siteuri care îşi schimbă structura. Optimizarea site-ului din punct de vedere on page trebuie sa graviteze in jurul Utilizatorului inclusiv user experience.
Optimizarea Off page. Pe scurt optimizarea off page se traduce prin încrederea de care saitul tău se bucură motoarele de căutare.

Nu trebuie să fii expert în optimizare SEO pentru a face un website să aibă mai mulţi vizitatori. Totul este să te documentezi să citești și să devii mai bun pe zi ce trece.  Optimizarea SEO presupune mai multe tehnici care trebuie realizate de către tine pentru a face un website cât mai vizitat.
Aceste tehnici se referă în principal la cuvintele cheie care trebuie introduse dar şi la alte chestiuni şi aici amintim câteva, linkuri social media, rezolvare probleme CSS, realizarea compresiei gzip, creştere viteză etc.

Există companii care oferă contra cost optimizare SEO în București și în alte orașe ale țării şi bîneînţeles în străintătate. Cei care au un site in engleză sau în altă limbă trebuie să consulte o companie pentru optimizare a websiteului din afară.

Dacă ai un site și te gândești să publici articole trebuie să ai în vedere anumite lucruri de la bun început câteva lucruri.

Site-ul care l-ai creat cui i se adresează? Ce îmi propun cu acel website? Care este scopul lui?

 în funcție de nișa  website-lui tău este bine să ajungi cumva la inima cititorilor prin articolele care le realizezi.
Un alt lucru care  trebuie să îl menționăm îl reprezintă cuvintele cheie.  este foarte important să folosim cuvinte cheie în toate articolele noastre dar  şi în Metadescription pentru ca motoarele de căutare precum Google, Bing să ofere informaţiile în funcţie de căutarea utilizatorilor.Ne optimizăm SEO site-ul? Da sau nu?

Dacă site-ul tău nu se clasifică în căutările pe care le dorești se pare că ai nevoie de optimizare seo.
Şi
indiferent de abordarea necesară una dintre cele mai bune modalități este reprezentată de orientare spre utilizator.  Astfel că vizitatorul să găsească ceea ce îl interesează şi să fie de calitate.  Trebuie să faci experiența utilizatorului ca fiind o prioritate, şi aşa vei creşte în indexul motoarelor de căutare Google sau Bing. Însă este şi un paradox. Chiar dacă ai conţinut de calitate, original dar foloseşti un exprimare mai diferit, fie ai cuvinte cheie cu un trafic scăzut sau nu ai deloc o să vedeţi că veţi cădea foarte mult în indexarea Google. Ele vor fi indexate dar vor fi pe paginile 4,5,6 etc.

Câteva probleme care fac ca articolele tale să fie departe în indexul Google.

– calitatea slabă și conținutul restrâns respingă utilizatorii,  ei fiind obișnuit să găsească diferit și mult mai calitativ față de  alte saituri care probabil le-au mai vizitat.

– nu se știe în prezent care este algoritmul Google dar tot ce se știe Cum trebuie să fie original să nu ai un conținut repetitiv care oferă o valoare mică pentru utilizatori.

– continutul artificial te problemă tic și articolele de tip guest-blog dar şi articole preluat mot-a-mot de pe alte siteuri vor trage în jos websiteul tau in google. Evită să faci keyword stuffing pe site-ul tau.  acest lucru este penalizat dacă se combină aceste cuvinte cheie  și în plus de asta  Este enervant să citești o pagină are același cuvânt cheie de două trei patru ori.

Pentru asta există mai multe unelte, unu dintre ele îl reprezintă Keywords Planner de la Google Adwords.  trebuie să îți faci cont de agent de publicitate (advertiser)  pe Google adwords şi poţi folosi gratuit această unealtă.

  Keywords planner vei găsi cuvintele cheie în funcţie de volumul de căutare sau CPC (cost per click),  tot ce trebuie să faci este să scrii un cuvânt anume și să dai cautare. Exemplu: dacă avem un site de turism scrii: vacanţe” şi vezi rezultatele, și în funcție de articolul tău scris cauţi cuvinte cheie pe care le vei folosi în interiorul articolului. Mai există şi Keywords Tool dar trebuie să plătiţi un abonament pentru a avea acces la cuvintele cheie şi la volumul căutărilor, preţul per click ş.a.m.d.
De ce servicii ca şi Keywords Planner? Această unealtă este importantă pentru noi şi să știm de la bun început ce cuvinte să obții mai precis care sunt expresiile sau cuvintele cheie să claseze  mai bine în indexul Google.  Trebuie să te gândești de la bun început și să vezi care este tendinta de căutare care este interesul oamenilor și aşa te adaptezi vizitatorilor.

Atenţie volumul de căutări pentru un cuvânt sau mai multe nu î nseamnă că advertiserii plătesc mai mult, pot plăti foarte puţin câţva cenţi.  depinde căutări ci de interesul acelor cuvinte de către agenţii de publicitate. De ce ? pentru că agenţii de publicitate se înghesuie pe unele cuvinte şi investesc mai mulţi bani chiar dacă căutările nu sunt tocmai multe.

Dacă folosești platforma wordpress ar fi bine sa te orientezi către un plugin interesant şi anume Yoast .  Acesta este gratuit și îți spune din start ce faci bine sau ce nu faci bine.  Pluginul este ușor de folosit informaţii suplimentare găsiţi pe pagina pluginului.
Optimizare SEO a titlurilor h1, h2 şi h3.

atât titlurile h1  dar și subtitlurile trebuie să conţină cuvinte care să se regăsească şi în articoloul respectiv.  Google oferă mult mai multă atenție celor care publică conținut bogat în text şi util oamenilor de aceea oferirea de informaţii bogate bine scrise vor avea întâietate la Google spre deosebire de articole cu o calitate redusă fără multe cuvinte.
așadar folosiți keywords atât în titluri h1 dar şi în subtituluri (dacă doriţi) şi obligatoriu în text.
optimizarea Meta descrierilor.  După ce scriu un articol a și îl publici să adaugi și eu Meta descriere.  Meta descrierea este un fel de rezumat citit de Google ca motorul de căutare să înțeleagă despre ce este vorba în website.
Anul trecut gigantul Google a anunțat că va lua în considerare rata de Click pe linkuri.  Acesta este un factor care va influența poziția saitului dumneavoastră în  rezultatele organice din Google.

Deja din 2017 Google anunțat algoritmul privind căutarea pe motorul de căutare omonim.  Așadar analiza conținutul de pe pagini în funcție de subiecte și nu doar după cuvintele cheie. De asemenea Google a modificat şi algoritmul de clasare al site-urilor propulsând in index acele website-uri care sunt mobile responsive, in defavoarea celor care nu sunt accesibile de pe dispozitivele mobile.

Cum am mai spus în cursul acestui articol trebuie să faceți tot posibilul să aveți un conținut de calitate original care să ofere valoare  vizitatorilor și  să-l găsească util.  totul este să încercați să deveniți mai buni pe zi ce trece.

Crearea de linkuri este un element foarte important pentru a lega paginile saitului tău între ele.  și aici mă refer la linkurile din interiorul articolelor scrise de dumneavoastră.  Nu este bine să abuzați în de linkurile care le-aţi realizat către alte pagini din site-ul dvs pentru că acest lucru poate fi deranjant şi s-ar putea să fiţi penalizaţi în motorul de căutare.
De ce este important Să creați linkuri?  pentru că în acest mod și paginile noi cresc mai rapid și să aibă mai mult trafic ajutând-se de  paginile care au o autoritate mai mare în motorul de căutare.

Creaţi un sitemap. Asta se poate face super simplu căutând pe Google. În cazul în care folosiţi WordPress sau Blogger sau oricare alt CMS (content management syste) nu trebuie decât să introduce în Google Search Console la secţiunea sitemap sitemap.xml.
De ce un sitemap? Sitemapul este o hartă a siteului după care motoarele de căutare se ghidează şi navighează în site-ul dvs.
În Google Search Console găsii toate informaţiile care vă sunt necesare despre iste-ul care îl deţineţi, de la număr de clickuri la multe alte aspecte. Sitemap-ul îl poate conduce pe Google catre continutul pe care tu il consideri relevant.
Realizează un site optimizat pentru dispozitivele mobile.  Trăim în era tehnologiei și Inna wiki ma de cadă foarte multe căutări organice se realizează de pe dispozitivele mobile.   un site optimizat pentru dispozitivele mobile Îți va aduce multe avantaje dintre care numărăm trafic şi implicit venituri mai mari.

Utilizarea serviciilor de Social Media, Facebook, Instagram, Twitter, Google Plus.
Aveţi o afacere sau un site, un blog folosiţi-vă de Facebook, Instagram, Google Adwords, Google Plus, Acestea vă vor aduce viitori clienţi. Faceţi-vă auzit pe reţelele sociale şi promovaţi-vă site-ul afacerea prin intermediul acestora. Nu mai suntem la începutul anilor 2000, reţele sociale au un impact puternic şi în acest mod veţi atrage utilizatori. Faceţi-vă o pagină de facebook sau un cont de Google Adwords şi începeţi să vă promovaţi.
La sfârştul fiecărui articol trebuie să existe icoanele Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin pentru share. Vizitatori vor da mai departe share la articolul vostru iar voi veţi fi mai cunoscut. Google ţine cont de acest aspect.
Deci asigură-te că ai butoanel de sharing. Icoanele sau butoanele de sharing sunt legăturile cu platforme sociale

Orice website are imagini de aceeași retribui cu tipizate.  dacă folosești blogger sau wordpress trebuie să adaug informații despre articol în proprieties.
De asemenea chimizarea imaginii din punct de vedere al dimensiunii Este foarte importantă aceea o imagine de maxim 100 de kb este utilă.  Imaginile mari aduc siteului o viteza scăzută și o experiență proastă a vizitatorilor. Pentru asta există unelte care testează viteza site-ului. La alt text (text alternativ) trebuie să conțină cuvântul cheie cel puțin pe una dintre poze.
O  viteză bună de încărcare va aduce beneficii şi o rată de respingere mică din partea vizitatorilor (bounce race).De ce trebuie să apelăm la profesionişti în optimizare SEO?
Dai un ban dar stai în fața este o vorbă celebră.
Asta depinde de fiecare persoană în parte persoane care se pricep destul de bine își optimizeze saitul sau persoane care li se pare o corvoadă și preferă să contacteze diverse firme de optimizare seo.
Atenție la unele companii de pe piaţă.  Există și firme care nu își fac treaba chiar dacă le plătești pentru serviciile prestate și asta este trist.  Ca și sfat personal înainte să contactați o companie ce oferă servicii de SEO  este să vă documentați bine despre acea firmă să citiți recenziile dacă există sau să întrebați pe alte persoane.Servicii optimizare SEO
Există numeroase companii  ce oferă servicii de optimizare seo în România.  astfel ei te pot ajuta.  tot ce trebuie să faci este să i contactez fie prin formularul de contact care îl au pe site sau telefonic.  un consultant SEO  va discuta dumneavoastră şi vă va ruga să îi furnizaţi mai multe detalii despre site-ul dvs. Ce nişă are?, când a fost creat? Câte articole are?  și în funcție de asta dumneavoastră veți decide dac[ veţi plăti către firma respectivă pentru a se ocupa de website-ul dvs.
Cei care se ocupă de optimizarea SEO fac asta zilnic şi rezultatele se vor vedea de la sine. Multe companii de optimizare SEO afirmă că rezultatele se vor vedea în o lună, două şi traficul pe site va creşte semnificativ  dar asta nu se va vedea peste ci la un interval de câteva luni.  în funcție de cât de bun a fost optimizarea dar și concurența pe zona respectivă precum și relevanța website a lui tău.

Preţuri optimizare SEO
Vorbind  despre prețuri, acestea sunt mari la o primă vedere dar aduc şi beneficii vizibile. Preţurile sunt între 1000 de lei şi 2000 de lei depinzând de mărimea siteului tău.scopul acestui articol a fost acela să îți arăt că se poate lucrat și singur în optimizarea SEO. Sper că acum aceste informații îţi sunt mult mai clare.
Putem vorbi mult mai mult de atât dar asta poate o să facem în articole viitoare. În mare cam asta trebuie să faceţi pentru a putea ajunge cât mai sus în Google şi să aveţi un trafic mai mare.

Sper ca acest articol să vă fie de folos şi să vă optimizaţi siteurile cât mai bine şi a avea trafic cât mai mare. Nimeni nu s-a nascut învăţat dar asta o poi face pe parcurs în funcţie de dorinţă şi de timpul tău.
Daţi şi voi un share şi un like postării pe butoanele de mai jos.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment