Nu renunțăm la lux, dar sărăcia își spune cuvântul: cumpărăm masiv la mâna a doua

Dă şi tu share articolului

În ciuda multiplelor crize economice care au lovit lumea în ultimele luni, gusturile oamenilor pentru ceea ce este considerat un lux nu s-au schimbat.
Aceștia au descoperit metode pentru a continua să achiziționeze bunuri de lux, economisind în același timp bani.

Piața produselor de lux folosite se extinde rapid în acest moment.
Din cauza provocărilor financiare recente, mai puțini consumatori au ales să cumpere produse noi și mai mulți s-au orientat către cele folosite.

Piața de revânzare a hainelor, încălțămintei și accesoriilor este evaluată între 100 și 120 de miliarde de dolari la nivel global, potrivit celor mai recente cifre ale unui nou studiu realizat de Boston Consulting Group (BCG) și Vestiaire Collective, o piață globală pentru produse preachiziționate.
Suma este enormă și nu este surprinzător faptul că este triplă față de cea din 2020.

Cei din industrie discută despre o tendință recentă în rândul consumatorilor de îmbrăcăminte și accesorii de designer.

Unii nu-și pot plăti facturile, alții cumpără masiv haine și accesorii de lux, să le bage în șifonier
Faptul că au fost deja purtate de unul sau chiar mai mulți proprietari anteriori nu îi deranjează câtuși de puțin.
Valoarea luxului nu se diminuează.
În unele cazuri, obiectele în ediție limitată, construite din materiale de calitate superioară și purtând numele unor designeri și branduri bine-cunoscute, au valori care cresc în loc să scadă în timp.
În esență, putem spune că discutăm despre investiții mai degrabă decât despre cheltuieli.

Bineînțeles, trebuie să fii un expert în piață, să știi ce să cumperi, să ai o idee despre valoarea reală a unui lucru și, bineînțeles, să poți prezice cum se va schimba această valoare în timp!

“La BCG, încă de la înființarea pieței, am analizat-o temeinic.

Potrivit lui Sarah Willersdorf, șefa globală a diviziei de lux, există o oportunitate uriașă pentru companiile care intră pe această piață de a câștiga noi clienți și de a-i păstra pe cei care sunt atrași de ea prin durabilitate, accesibilitate și exclusivitate.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment