Noul Renault Clio facelift 2017 – preț, motorizări, păreri

Dă şi tu share articolului

Renault Clio facelift este modelul mult așteptat low cost al celor de la Renault.

Renault România a comunicat prețurile pentru noul Clio facelift. Așadar, pentru versiuna de bază Life cu motor Sce de 75 CP în 3 cilindri prețul este de 10.650 de euro. Un preț cu 3000 de euro mai mare față de Dacia Logan Facelift. Renault România a comunicat prețurile noului Clio
facelift, prețuri valabile la dealerii din țara noastră. Astfel, cel mai ieftin Clio facelift costă 10.700 de euro, în versiunea de motorizare pe benzină SCe
75 CP și nivel de echipare Life.

Despre facelift
Noul Renault Clio diferă față de generația veche
dinaintea faceliftului. Diferen țele sunt vizibile cât și motorizările și
nivelele de echipare. Prețurile variază și pot fi puțin mai mici sau mai mari
în funcție de motorizarea aleasă. Dacă ar fi să comparăm modelul vechi și noul
model putem vedea că există o diferență de 100 de euro față aceste două mașini.
Totuși diferența majoră se vede la versinile
sport RS. Ele sunt mai scumpe cu 750 șli 1350 de euro.

Design
Putem vorbi de subiectivism când discutăm de noul Renault Clio facelift, însă Clio a fost gândit ca o mașină foarte atrăgătoare. Blocurile optice tipice modelului francez cu LED se prelungesc pe aripi. Același logo mare Renault se regăsește pe toate modelele gamei. Spatele este caracterizat de blcuri optice moderne care mie personal îmi plac foarte mult față de blocurile optice.

Interior
În funcție de varianta de echipare, se poate opta pentru scaune de piele sau textil. Clio este fără un doială un model reîmrpospătat față de versiunile precedente și face față cu brio oricărui competitor din clasa sa, dar în opinia mea doar în versiunile Intens șli GT Line se poate bate cu Ford Fiesta.
Antifonarea este mai bună față de versiunile precedente..
Se poate opta atât pentru tapițeii textil cât și de piele în funcție de dotările ce vrei să le pui pe acest model.

Există 3 variante de echipare pentru acest model
Clio facelift. Acestea sunt Life, Zen și Intense pe care le vom detalia mai
jos. Trebuie să mai specificăm și faptul că  există și GT Line (care a
revenit în gama Clio), de asemenea și versiunile sport RS 200 și RS Trophy 220.
Referitor la motorizările disponibile pe acest
model pe lângă cele cunoscute în trecut de la generația anterioare Renault a
introdus noile motoare dezvoltate turbo Tce 120 și cutie de viteze manuală dar
și versiunile Diesel dCi de 110 CP. Așadar, Renault a decis ca aceste motoare
să apară pe modelele mai ieftine față de trecut când se regăseau doar pe
modelele superioare din portofoliul francezilor.
Pentru cei ce doresc un un model Renault Tce de
120 de CP prețul pentru acest model pornește de la 14.200 de euro și
se regăsește doar pe nivelul de echipare superior Intense. Dar dacă totuți
mergeți la consum, nu doriți sportivitate Renault Clio dCi de 110 CP pornește
de la prețul de 15.850.

Noul Renault Clio facelift va fi disponibil comenzilor începând cu luna
viitoare.

Variante de echipare
  • Versiunea Life reprezintă versiuean
    de bază a modelului Renault Clio facelift, iar această versiune vine cu
    următoarele dotări standard: sistem de asistenta la pornirea din rapă (HSA),
    Tempomat – limitator de viteză (Cruise Control), faruri de zi cu tehnologia
    LED, card de demaraj și de deschidere/închidere a portierelor precum și aer
    condționat cu reglare manuală ce vine în dotarea standard dar și Radio Connect
    R&Go.
    Toate acestea pentru prețul de 10.650 de euro. 1.2 75 CP pentru pretul de 10.650 de euro, Tce 90 CP la pretul de 11.350 de euro si 1.5 dCi de 75 CP – 12.500 de euro.
  • Versiunea Zen  pleaca de la 11.450 de euro, iar echipamentele de bază disponibile pe acest model de echipare sunt următoarele: Sistem de asistență la pornirea în rampă eaxct ca pe versiunea Life, Aer condiționat cu reglare manuală, sistem multimedia Media Nav Evolution, Volan îmbrăcat în piele, Jante flex wheel 16 inci dar și faruri de zi.  La fel ca versiunea precedentă și aici regăsim motorul 1.2 de 75 CP aspirat ce este disponibil de la prețul de 11.450 , Energy Tce de 90 CP și 120 EDC cu transmisie automată la 14.300 de euro, precum și versiunile diesel dCI 75 CP și 90 CP ce sunt disponibile la prețurile 13.300 de euro și 13.950 de euro
    •  Intens este o versiune avansată a modelului Renault iar pe acest model se regăsesc multe opțiuni mai avansate cum ar fi aerul condiționat cu reglare automată , card de acces și demaraj cu funcția de “mâine libere, oglinzi retrovizoare exterioare și degivrante precum și și sistem multimedia Media Nav Evolution. Ca și motorizări există șase motorizări: Energy Tce 120 CP cutie automată – 15.550 de euro, Tce 90 CP – cutie manuală – 13.500 euro, dCI 90 CP 16.650 euro cutie automată EC, benzină Tce 110 CP  cutie manuală 14.150 de euro, dCi 110 și cutie manuală în 6 rapoarte 15.800 de euro.
  • GT Line, pornește de la 14.650 de euro, este versinuea de top a modelului Renault. GT Line, are ca dotări standard, kit de personalizare “Dark Metale” și jante de aliaz 16″, spoiler în față sport, praguri specifice modelului sport, ornament de eșapament croamt și tapițerie “GT Line”. Evident, aerul condiționat cu reglare automată este nelipsit cât și sisteml multimedia Media Nav Evolution.
    Trebuie să mai menționez și faptul că Sistemul ABS cât și ESP-ul sunt disponibile pe toate mașinile din Uniunea Europeană, dar și asistentul la frânarea de urgență AFU.
    Puteți oricând să testați acest model Clio facelift la unl dintre Dealerii autorizați sau vă puteți documenta. În orice caz, Clio este mult mai bun și mai eficient acum. De asemenea vă puteți duce să testați oricare altă mașină din gama Renault și să faceți o comparație. Mașina poate fi achniziționată și în programul rabla iar prețul pornește de la 7900 de euro.
    Diferențele nu sunt mari între cutiile de viteze manuale și cele automate. Eupersonal aș opta pentru o cutie automată deoarece este mult mai comodă, nu îți bați capul cu schimbarea vitezelor. Până la urmă trebuie să ai ambele mâini pe volan și să conduci cât mai comod și nu cât mai stresat și supus greșelii față de versiunile cu cutie manuală. Așadar, de ce să nu o pui in Drive și să accelerezi ușor și asta este tot?

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment