Vremea în care Toyota Prius punea eficiența mai presus de estetică a trecut de mult.
Modelul japonez urcă în topul gamei odată cu lansarea celei de-a cincea generații.
De data aceasta, europenii vor avea la dispoziție o singură unitate de propulsie hibridă plug-in construită pe platforma TNGA-C.
Un motor de doi litri și 151 de cai putere se va ocupa de partea de combustie, iar un motor de 163 de cai putere se va ocupa de funcția electrică.
Sistemul generează în total 223 de cai putere, iar pachetul de baterii are o capacitate de 13,6 kWh.
Automobilul include un sistem de panouri solare care produce suficientă electricitate pentru o autonomie anuală de până la 1.250 km, deși japonezii nu au specificat încă estimările privind autonomia pur electrică. Amprenta celei de-a cincea generații este ceva mai mică decât cea a celei de-a patra generații.
Ampatamentul a fost mărit cu cinci centimetri și este cu 46 de milimetri mai scurt, cu 50 de milimetri mai scurt, dar cu 22 de milimetri mai lat.
O pereche de jante de 19 inch, care sunt incluse în continuare în echiparea standard, completează estetica nou-nouță.
Farurile spate și farurile cu LED-uri sunt, de asemenea, incluse ca echipament standard, iar o bandă luminoasă le conectează.
Interiorul este la fel de remarcabil, cu o tabletă cu diagonala de 12,3 inci care ocupă zona centrală a planșei de bord și un instrumentar de bord în partea superioară, care poate fi văzut de șofer peste volan.