Pe 6 iunie, Instagram și-a îmbunătățit funcția de control al conținutului sensibil, permițând utilizatorilor să elimine reclamele pentru reducerea greutății din newsfeed-urile lor.
Îmbunătățirea face posibilă filtrarea de către utilizatori a conținutului de pe alte pagini decât pagina lor de explorare, extinzând o funcție pe care Instagram a debutat vara trecută.
Compania a afirmat în declarația sa: “În plus față de Explore, veți putea acum să controlați cantitatea de materiale și conturi rezonabile pe care le vedeți în Search, Reels, Accounts you may follow, Hashtag Pages și Recommendations în feed-ul dvs.
Cel mai recent subiect care a fost adăugat la lista de subiecte care pot fi filtrate din feed-urile zilnice ale utilizatorilor este “controlul greutății corporale”.
În anii următori, decizii similare au fost luate și de alte aplicații de socializare.
De exemplu, TikTok a interzis în 2020 reclamele care promovau “imaginea corporală negativă”.
Nu este clar dacă Instagram s-a schimbat ca urmare a unei petiții inițiate de influencerul Katie Budenberg sau ca urmare a exemplului TikTok.
Poți controla ce reclame vezi pe Instagram
Pentru comparație, Budenberg a inițiat anul trecut o petiție prin care cerea Instagram să ofere o funcție de gestionare a conținutului sensibil care să le permită utilizatorilor să filtreze reclamele skinny.
“Pentru unii, aceste reclame pot fi inofensive și derulează mai departe”, a scris ea în descrierea petiției, “dar pentru alții, aceste reclame sunt dăunătoare”.
Peste 30.000 de persoane au semnat petiția și, mai puțin de un an mai târziu, Instagram a schimbat funcția.
Budenberg a încărcat un grafic pe aplicație prin care își anunța urmăritorii de această schimbare și sublinia acțiunile pe care aceștia ar trebui să le întreprindă pentru a elimina fluxurile de știri pline de informații despre pierderea în greutate.
,, „Nu știu dacă am fost noi, nu știu dacă Instagram tocmai și-a venit în fire, dar cel mai important, putem acum cere să nu mai vedem anunțuri pentru slăbit”, a scris ea în postarea ei.”
Dacă aceasta este o schimbare care ai dori să se reflecte în contul tău personal de Instagram, iată pașii pe care îi poți urma:
Accesează profilul tău
Alege pictograma meniului din colțul din dreapta sus
Dă click pe “Setări”
Atinge “Anunțuri”
Accesează “Subiecte de Anunțuri”
În bara de instrumente „Caută Toate Subiectele”, caută „Controlul Greutății Corporale”
Dă click pe subiect
Selectează „Vezi mai Puțin”