Noile modele Dacia, rezultate slabe la testele de siguranță. CEO: „Oamenii dezactivează funcția lane keep assist, deci de ce ar trebui să o vindem?”

Dă şi tu share articolului

În urma rezultatelor testelor de siguranță Euro NCAP cu una sau două stele pentru vehiculele produse de constructorul moldovean, directorul general al mărcii Dacia a declarat că “nu este deranjat”.
Mulți automobiliști dezactivează frecvent funcția de asistență la menținerea benzii de rulare, potrivit lui Denis Le Vot, care s-a întrebat de ce Dacia ar trebui să o ofere în vehiculele sale.

Întrebat despre calificativele de una sau două stele primite de modelele Dacia la testele de siguranță Euro NCAP, Denis Le Vot, directorul general al mărcii Dacia, a răspuns: “De fapt, nu mă îngrijorează nimic.

“Totul se reduce la preferințele personale și, pentru că ne pasă de indivizi, știți că luăm în serios siguranța pasivă.
Cu toate acestea, siguranța activă este un subiect complet diferit pe care îl putem discuta “A adăugat el.

Dacia Logan și Sandero Stepway au obținut două stele pentru siguranța pasivă la testele Euro NCAP efectuate în aprilie 2021.

Potrivit evaluării Euro NCAP, “protecția la impact este semnificativă, o performanță care ar fi putut fi obținută de o mașină de patru stele dacă nu ar fi existat defecte în alte domenii”.

În cazul Dacia, este vorba de absența tehnologiilor de siguranță activă, cum ar fi păstrarea benzii de rulare, frânarea automată care poate recunoaște bicicletele și pietonii și citirea semnelor de circulație.
În plus, modelul Jogger a primit doar o stea la testele Euro NCAP din aprilie 2022.

Denis Le Vot, între timp, susține că măsurile de siguranță activă sunt o chestiune de preferințe personale.

“Mulți oameni dezactivează funcția de asistență la menținerea benzii de rulare.
Luați această măsură pentru că sunteți un om și luați în considerare cdircumstanțele înainte de a dezactiva tehnologia.
Nu vi-l vindem, asta este ceea ce facem noi.
De ce ar trebui să vindem asistența la menținerea benzii de rulare când știm că oamenii o dezactivează?”.

“Am putea dezbate filozofia timp de șapte ore, dar, în cele din urmă, decizia este a noastră.
Luăm lucrurile foarte în serios și ne gândim foarte mult la siguranța pasivă, dar când vine vorba de siguranța activă, noi luăm decizii.
Pentru noi, nu este fundamental “A clarificat el.

Le Vot a făcut declarații cu ocazia evenimentului în care Dacia a fost prezentat conceptul Manifesto. El le-a spus jurnaliștilor Top Gear că Dacia ar putea fi una dintre ultimele mărci care va produce doar mașini electrice.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment