Dacă ar fi să vorbim din punct de vedere economic, am putea afirma că Netflix se confruntă în prezent cu o recesiune tehnică, care se caracterizează prin definițiile manuale ca având loc după două trimestre consecutive de scădere a PIB-ului.
Discutăm două trimestre în exemplul Netflix, unde baza de abonați pare să fie în scădere.
The Netflix platform, which has until now dominated the streaming business, is losing the interest of viewers of video material.
Disney’s empire is expanding on all fronts, while Netflix’s appears to be falling apart.
Când unul pierde, e altcineva „după colț” care câștigă masiv
Platforma Netflix, care a dominat până acum business-ul de streaming, pierde interesul telespectatorilor de material video.
Imperiul Disney se extinde pe toate fronturile, în timp ce Netflix pare să se destrame.
Disney a realizat succesul uimitor de a adăuga nu mai puțin de 14,5 milioane de clienți doar în trimestrul precedent.
Deoarece de aici provin majoritatea noilor fani, se pare că acest monstru a cucerit cu adevărat piața americană.
Hulu și ESPN+ funcționează similar.
Statisticile recente arată că fiecare are 46,2 și, respectiv, 22,8 milioane de abonați.
Disney are un total de 221,1 milioane de abonați în portofoliu, depășind Netflix, care s-a clasat pe locul al doilea cu doar 220,7 milioane.
Sadly, Netflix’s new development plans aren’t going well at all.
For instance, Netflix’s debut into the gaming business launched much more slowly than what the network’s subscribers had anticipated.
According to an investigation by Apptopia for CNBC, Netflix games have reportedly been downloaded 23.3 million times overall and average 1.7 million players per day.