Mercedes, un pionier în Europa: cum revoluționează parcările împreună cu Bosch

Dă şi tu share articolului

Serviciul a fost introdus atunci când Germania a aprobat legislația care permite conducerea autonomă de nivel 4 în zonele de operare desemnate din spațiile publice.

Pentru un sistem de parcare automată complet automatizat care permite automobilelor să se conducă singure până la un loc de parcare rezervat într-o parcare a aeroportului din Stuttgart, Mercedes-Benz și Robert Bosch au obținut aprobarea.

Potrivit unei declarații a Bosch, software-ul a fost certificat doar pentru utilizarea într-o parcare a aeroportului din Stuttgart care este echipată cu această tehnologie. Acesta comunică cu senzorii din parcare pentru a detecta obstacolele din traseul său.

Potrivit Mercedes, consumatorii care dețin un S-Class sau EQS fabricat după iulie 2022 vor putea utiliza această funcție.

Cele două companii colaborează din 2015 pentru a dezvolta o parcare complet automatizată fără șofer, iar în 2019 au obținut autorizația de a începe să implementeze sistemul de parcare automată cu valet în parcarea Muzeului Mercedes-Benz.

Premieră în Europa

Prin intermediul unei aplicații, șoferii își pot asigura în avans un loc de parcare și își pot lăsa mașina într-o zonă de depozitare.
Mașina se va conduce singură la locul de parcare imediat ce aceștia ies, iar ei pot folosi aplicația pentru a o chema înapoi, potrivit unui comunicat de presă al Bosch.

În luna iulie a anului trecut, Germania a adoptat o legislație care permite conducerea autonomă de nivel 4 în zonele operaționale desemnate din spațiile publice, fără intervenție umană.

Germania aspiră să recupereze decalajul în domeniul conducerii autonome, care are potențialul de a transforma complet sectorul transporturilor, dar care este, de asemenea, foarte costisitor și complex.
Companiile americane Waymo și Cruise, precum și Baidu din China au făcut până acum cele mai mari progrese.

Legea permite autonomia de nivel 4, adică o mașină care, în anumite circumstanțe, se poate conduce singură.
Conform proiectului de lege, o mașină trebuie să poată fi oprită de o persoană din Germania, fie că se află în interiorul acesteia, fie că are acces la ea de la distanță.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment