IFA Berlin 2022 | Consumul de tehnologie crescut de pandemie, sufocat de criza energiei

Dă şi tu share articolului

IFA Berlin 2022, cel mai mare târg de electronice, produse de consum și electrocasnice din Europa, a început deja miercuri cu o discuție despre factorii care vor influența consumul de tehnologie în acest an.
Evenimentul va fi deschis publicului din capitala germană între 2 și 6 septembrie.

În timp ce piața a crescut pe toată perioada epidemiei, de la 1.202 trilioane de dolari în 2019 la 1.407 trilioane de dolari în 2021, inflația, cauzată în mare parte de creșterea prețului petrolului, invazia Rusiei în Ucraina, problemele lanțului de aprovizionare și alți factori au început să încetinească cererea consumatorilor de tehnologie la începutul acestui an.

Year of uncertainty

Organizatorul IFA Berlin 2022, directorul executiv al GFU Consumer Home and Electronics, Sara Warnecke, a prezis că anul 2022 va fi un an de turbulențe.
Pasionații de tehnologie sunt din ce în ce mai pesimiști cu privire la situația lor financiară și la starea economiei din Europa, Statele Unite și China.
Warneke a observat că aceștia consumă mai puțin și își restrâng mai mult bugetele.

Cu toate acestea, există și vești încurajatoare de pe piață, care este încă peste nivelul de dinaintea pandemiei din 2019.
Producătorii de aparate, în special, au fost provocați de criza energetică să dezvolte modalități de îmbunătățire a eficienței energetice a acestora.
Ca urmare, au existat discuții despre mașini de spălat care nu au nevoie de ore pentru a curăța și usca rufele și chiar despre o periuță de dinți care poate curăța dinții în doar zece secunde.

Cupa Mondială oferă o oportunitate pentru producătorii de televiziune

Cupa Mondială din Qatar reprezintă un nou motiv de speranță pentru sfârșitul anului 2022.
Primele meciuri sunt programate pentru sfârșitul lunii noiembrie, când temperaturile încep să scadă în întreaga lume, iar majoritatea fanilor vor opta să le urmărească acasă, mai degrabă decât, de exemplu, pe terasa din oraș în timpul verii.
Experții în tehnologie prevăd o creștere majoră a cererii de televizoare inteligente cu ecrane și sisteme audio care să ofere experiențe cât mai apropiate de ambianța stadioanelor mari.

De exemplu, LG va expune la Berlin modelul G2 de 97 de inci, cel mai mare televizor OLED din lume.
În prezent nu există informații disponibile cu privire la costul LG OLED evo Gallery Edition 97G2.
Ecranele OLED vor reprezenta 55% din piața europeană de televizoare premium în acest an și 66% până în 2023, potrivit studiilor de piață, potrivit theluxurereview.com.

Acest târg de tehnologie, care a fost inactiv timp de doi ani din cauza isteriei într-o situație precară, a reapărut miercuri.
Alături de LG, printre celelalte companii care expun se numără Samsung, Panasonic, Miele, Electrolux, Liebherr, Honor și Jura. După cum puteți vedea în galeria foto de mai jos, încă se lucrează la standuri, care vor fi accesibile publicului începând cu 2 septembrie.

La ediția din acest an a IFA, inovatorii emergenți joacă un rol semnificativ pe lângă marii grei ai industriei.
Întregul etaj 20 al expoziției este dedicat Centrului de inovare IFA NEXT.
Cele mai importante colegii, centre de cercetare și antreprenori vor prezenta aici cele mai noi tendințe tehnologice.
Inovațiile din domenii precum durabilitatea, rețelele și inteligența artificială vor fi, de asemenea, expuse pentru vizitatori.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment