Google a dezvoltat o funcție care descifrează scrisul de mână al medicilor

Dă şi tu share articolului

De la idee a trecut la treabă. Întreprinderea a creat un prototip tehnologic pentru digitalizarea rețetelor scrise de mână.
Tehnologia a fost prezentată la reuniunea anuală Google for India, unde și-a anunțat cele mai recente realizări.
Aplicația Google Lens va avea o funcție de transcriere.
Este necesar să se facă o fotografie a rețetei sau să se încarce o imagine capturată anterior pentru a citi scrisul de mână al medicului.
Tehnologia analizează imaginea și apoi localizează și evidențiază numele medicamentelor din text.

Noua funcție va fi utilizată ca un instrument suplimentar, deoarece farmacistul va avea, în cele din urmă, ultimul cuvânt de spus în ceea ce privește interpretarea unei rețete.
Google nu a anunțat o dată de lansare specifică pentru această tehnologie.

Camera este folosită de Google Lens pentru a identifica obiecte și a oferi mai multe detalii despre acestea.
În 2019, tehnologia a fost introdusă.
De exemplu, puteți utiliza Google Lens pentru a afișa automat recenziile restaurantelor din Google Maps atunci când îndreptați camera spre un meniu.
Aplicația Lookout pentru persoanele cu deficiențe de vedere utilizează și ea această tehnică.

Este interesant de remarcat că, în 2021, cercetătorii au lansat proiectul Odeuropa, cu o durată de trei ani, care își propune să folosească inteligența artificială pentru a recrea o varietate de arome clasice.
Potrivit lui William Tullett, de la Universitatea Ruskin din Anglia, Cambridge, și autor al cărții “Smell in Eighteenth-Century England”, odată ce începi să te uiți la literatura produsă în Europa începând cu anul 1500, vei descoperi o mulțime de referințe la mirosuri, de la tămâie la tutun.

Prima fază a proiectului va consta în dezvoltarea unui program unic de inteligență artificială.
Tehnologia va analiza literatura din trecut în șapte limbi diferite, va caracteriza mirosurile și împrejurimile lor și va căuta imagini ale obiectelor care le însoțesc.

Colosul internetului a lăsat să se înțeleagă că intenționează să reducă cheltuielile și să sporească productivitatea ca răspuns la scăderea veniturilor din publicitate și la înrăutățirea condițiilor economice.
Simplicity Sprint, o strategie lansată în iulie de directorul general al Alphabet, Sundar Pichai, este menită să crească eficiența companiei cu 20%.

Numărul anunțurilor de disponibilizări în industria internetului a crescut în ultima vreme, în special la Twitter al lui Elon Musk și la compania mamă a Facebook, Meta.
HP, producător de calculatoare și imprimante, a dezvăluit, de asemenea, marți, planurile de a elimina între 4.000 și 6.000 de locuri de muncă în următorii trei ani.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment