Freshful by eMAG, la un an de la lansare: 10 milioane de produse vândute pe platformă

Dă şi tu share articolului

Chiar dacă Apple a înregistrat o creștere, compania a luat decizia de a reduce producția și de a renunța la planurile anterioare de fabricare a iPhone 14, un indiciu că anticipează vești proaste.

“Consumatorii care au amânat achizițiile pot anticipa o reducere considerabilă a prețurilor, precum și promoțiile care vor urma pe măsură ce ne apropiem de sezonul sărbătorilor de sfârșit de an.
Anticipăm vânzări mai slabe în acest an, comparativ cu trimestrul bun de la sfârșitul anului trecut”, a declarat Sanyam Chaurasia, analist Canalys, potrivit sursei citate mai sus.

Ce se va întâmpla după aceea este încă incert.
Din acest punct de vedere, anul 2022 pare compromis; prin urmare, 2023 poate sau nu să prezinte surprize.

Platforma are 550 de vânzători din țară și din străinătate, iar la jumătatea acestui an a demarat programul From Farm to Fork, aducând peste 30 de tone de legume cultivate în Băleni, jud. Dâmbovița.

Până la sfârșitul anului, conceptul va fi extins și la fructe locale, iar “Din Livada” – mere, pere și gutui din Voinești – va fi introdus pe platforma Freshful.ro.

În prezent, fermierii și producătorii locali de alimente reprezintă aproximativ 50% din furnizorii platformei; acest procent va crește în următoarele luni.

Scopul nostru este de a îmbunătăți viața oamenilor prin stabilirea unui nou standard pentru comerțul cu amănuntul.

După cum reiese din creșterea de aproape 100% a numărului de consumatori în ultimele luni ale anului și din nivelul ridicat de fericire al acestora cu Freshful, am reușit să mutăm experiența consumatorilor de la offline la online și să le câștigăm progresiv încrederea.

Potrivit lui Andrei Popescu, General Manager al Freshful by eMAG, “În 2021 am propus un nou model de business – fără intermediari, legând producătorii direct de clienți și asigurând produse mereu proaspete la prețuri bune, competitive, pentru toate nevoile clienților, precum și noi obiceiuri de cumpărături adaptate consumatorilor. Pe zi ce trece, vedem cum Freshful crește spre maturitate.

Rezultate suplimentare ale Freshful

70% din toate comenzile din primul an de activitate au fost înregistrate în aplicația mobilă.
În aplicația mobilă și direct pe Freshful.co.uk, 65% din toate plățile au fost finalizate online;

Prin intermediul campaniei “Return. Freshful reciclează!”, personalul de livrare a adunat 9 tone de pungi de hârtie, le-a reciclat și le-a returnat la Freshful; Prin parteneriatul cu Banca de Colectare și Distribuție a Alimentelor București, 1 tonă de alimente a fost donată și distribuită familiilor defavorizate care au beneficiat de sprijinul asociației; Freshful are acum 600 de angajați; Oferă livrare în intervale de 2 ore sau livrare programată pentru zilele următoare în 2ho

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment