O nouă versiune mai puternică a motorului mild-hybrid și o transmisie automată cu șapte trepte vor fi disponibile pentru Ford Puma, care este fabricat în România.
Potrivit Profit.ro, Ford a dezvăluit versiunea Powershift a modelului Puma ST, care are sub capotă un motor mild-hybrid de 1,0 litri construit de Ford Performance.
Cei 170 de cai putere sunt rezultatul puterii motorului plus impulsul dat de motorul electric.
De asemenea, cuplul maxim este unul impresionant, de 248 Nm, iar cutia de viteze automată poate fi gestionată cu ajutorul padelelor de pe volan.
Puma ST 1.5 EcoBoost, cel mai puternic model Puma de până acum, cu 200 de cai putere, servește drept bază pentru sistemul de propulsie al noului model.
Noul Puma Powershift accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,4 secunde, consumând doar 6,3 litri de benzină la 100 de kilometri și emițând 144 g de CO2 pe kilometru.
Cum spune Ford
“Echipa Ford Performance a apelat la toată expertiza sa atunci când a creat Puma ST pentru a conferi modelului distinctiv ST capacitatea de a conduce fără a sacrifica utilitatea SUV-ului nostru, iar noua versiune Powershift este și mai adaptabilă.
Folosim tehnologia mild hybrid de 48 de volți pentru a crește puterea și cuplul maxim, precum și eficiența “a declarat Stefan Muenzinger, manager Ford Performance pentru Europa.
Transmisia Ford Powershift cu șapte trepte și dublu ambreiaj, care îmbină o experiență de condus energizantă cu ușurința utilizării zilnice, este cuplată cu motorul premiat EcoBoost de 1,0 litri.
Ford Puma ST PowerShift are, de asemenea, o serie de caracteristici exterioare decorative și practice, inclusiv grile frontale ST realizate pentru a maximiza capacitatea de răcire a motorului și eficiența acestuia, un splitter încorporat în partea inferioară a spoilerului frontal, cu inscripția Ford Performance în relief, și un spoiler spate mare, montat pe acoperiș, care mărește forța de apăsare frontală cu aproape 80% față de Puma standard.