Până la sfârșitul lunii aprilie, Ford Motor a anunțat că oferă o reducere de 5.700 de dolari pentru vehiculele electrice Mustang Mach-E în China.
După această reducere, prețul de pornire pentru vehiculele Mustang Mach-E în China este acum de 209.900 de yuani, potrivit unui purtător de cuvânt al companiei Ford China.
Ca răspuns la reducerile de preț ale rivalului Tesla (TSLA.O) pentru cel mai bine vândut crossover Model Y, producătorul auto american a redus deja prețurile Mach-E pe piața sa autohtonă cu până la 5.900 de dolari.
Ford a anunțat în noiembrie că mărește producția de Mach-E din Mustang și că își propune să ajungă la o rată de producție anuală globală de 270.000 de vehicule până la sfârșitul anului 2023, inclusiv producția din China.
În China și Mexic, produce Mach-E-uri.
În SUA, Ford a vândut 39.458 de Mach-E-uri în 2018, o creștere de 45% față de 2021.
Cu toate acestea, în China, cea mai mare piață auto din lume, au fost vândute anul trecut doar 7.782 de vehicule Mach-E.
Potrivit datelor Asociației Producătorilor de Vehicule din China, Tesla a vândut 455.091 de Model Y-uri în China în același an.
Lupa cu Tesla
Potrivit unei cercetări a New York Times, în prezent, pe piața americană au loc schimbări semnificative care ar putea avea un impact asupra situației din Europa.
Cu alte cuvinte, după ce furnizorii lor de baterii vor înființa noi fabrici și producția lor va fi acceptată pe scară largă, producătorii de automobile precum Tesla, General Motors și Ford Motor vor începe să reducă drastic prețurile.
Prețurile pentru elemente precum litiul și cobaltul au scăzut, de asemenea, ceea ce a redus costul vehiculelor electrice.
Drept urmare, prețul de pornire al viitorului crossover Equinox alimentat cu baterii al GM, de exemplu, va fi cu doar 3.400 de dolari mai mare decât cel mai ieftin omolog al lui Equinox alimentat cu benzină.
În ianuarie, Tesla a redus prețurile cu mii de dolari pentru Model 3 și Model Y, cele mai bine vândute două vehicule electrice din SUA.