Facebook și-a sporit investiția în experiențe de ascultare și a lansat prima nouă destinație din Statele Unite numită „audio” care poate fi accesată direct din aplicațiile mobile.
Utilizatorii pot găsi toate formatele audio pe care le oferă platforma Facebook, chiar podcast-uri, camere audio live și videoclipuri în format foarte scurt. Compania susține, de asemenea, că alternativa Clubhouse, Live Audio Rooms, va fi disponibilă pentru utilizatorii din întreaga lume, dar va începe și testarea unui nou produs numit Soundbites, un tip de TikTok pentru spațiul audio.
Potrivit companiei, noile destinații îi vor ajuta pe creatorii de conținut să găsească aplicații mai ușor, permițând utilizatorilor Facebook să identifice rapid conținutul audio al creatorului lor preferat, să găsească persoane noi și să acceseze conținutul lor salvat.
Secțiunea audio inițială conține conținut de la creatori care vă urmăresc deja, precum și un set de recomandări personalizate și sugestii pentru videoclipuri populare de pe platformă.
Facebook adaugă și extinde alte funcții noi în zona audio. În primăvară, gigantul a lansat rivalul direct al Clubhouse, Live Audio Rooms și un departament specializat într-un nou produs audio de scurtă durată numit Soundbites cu suport podcast suplimentar.
Facebook afirmă acum că camerele audio live ajung la mai mulți oameni, inclusiv creatori de conținut renumiți. În plus, compania a lansat funcții Android și posibilitatea de a asculta audio live pe desktop, făcând această caracteristică mai accesibilă pentru alte piețe.
Facebook arată că își extinde constant experiența audio și lucraeza la insturmente pentru a ajunge la inima a cât mai mulți oameni posibil.