De ce mulți clienți care folosesc Uber primesc un rating mic nejustificat?

Dă şi tu share articolului

DA știu multți clienți se confruntă cu această problemă deși ei nu au greșit cu nimic. Este drept ca ideea aceasta de a da rating reciproc este menită pentru a ajuta la dezvoltarea platformei și la oferirea de servicii de calitate. Însă exagerarea este o problemă.

Personal mi se pare o chestiune superficală ceea ce scrie pe pagina Uber privind salutul șoferului și la urcare în vehicul și la coborâre. Nu mai spun de ratinguriel date mici din ,,burtă că așa vor șoferii. Dar e valabil și pentru clienți care dau ratinguri mici total nejsutificate.

Citez,,Oferă respectul pe care îți dorești să îl primești

Știm că de multe ori te urci în Uber înainte să îți bei cafeaua sau după o zi lungă la muncă – ăsta nu e însă nu motiv să fii nepoliticos cu șoferul tău partener. Șoferii noștri parteneri ne-au spus că motivul principal pentru care dau un rating mai mic de 5 stele este atitudinea pasagerului. Nu este nevoie să fii vorbăreț și să povestești cu el, dar nu te costă nimic să zâmbești și să spui ”Bună ziua”. Ai șanse mari să primești un rating de 5 stele dacă spui ”La revedere” atunci când ajungi la destinație și îi urezi șoferului tău o zi frumoasă!”
În practică situațai nu e chiar așa. Ei bine una scrie în ,,cărți” alta e realitatea pe care o trăim.

Asta este o chestiune ciudată pentru care ar trebui Uber să țină cont. Sunt alte aspecte mult mai importante la un client cum ar fi o atitudine neplcută cu șoferul,,mănâncă în mașină, trântește ușile.
Poate va ține cont Uber și de aceste aspecte pentru că este inadmisibil să primești ratinguri mici pentru niște chestii care sunt

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment