Dacia Manifesto, concept al cărării de urmat de către Dacia

Dă şi tu share articolului

Manifestul Dacia a fost anunțat oficial și, chiar dacă nu va fi produs în serie, ideea oferă atâtea direcții de urmat pentru Dacia în viitor.
Încă de la prezentarea conceptului Dacia Manifesto, constructorul român s-a poziționat ca fiind necesar, dar elegant, durabil și fiabil, și ecologic, folosind în același timp cele mai puțin costisitoare opțiuni.

Toate acestea sunt acoperite în acest articol care a fost scris la Paris cu scopul de a prezenta Manifesto și întreaga linie Dacia jurnaliștilor, bloggerilor și producătorilor de conținut.

Prin urmare, există trei piste principale de urmărit.
Acestea sunt prezente nu numai în întreaga gamă de modele Dacia, ci și în ideea Manifesto.
Fără să aibă neapărat sens (atunci sau acum), Dacia evoluează de ceva vreme.

În esență, Dacia se pregătea din punct de vedere strategic pentru momentul în care va putea anunța cu voce tare, clar și repetat cum va arăta începând cu 2022.

Vă prezentăm cele cinci lucruri interesante pe care le-am descoperit în acest “laborator” după ce l-am văzut și am stat puțin pe acolo.
Ce îl face să fie un “laborator”?
Dacia experimentează cu cele mai absurde noțiuni.
Avem chiar și un video care a fost înregistrat la evenimentul din Paris.

Trebuie să fie clar de la bun început că Manifesto nu va rezulta într-un model de serie, dar multe dintre conceptele pe care le prezintă vor ajunge cumva pe viitoarele modele Dacia.

  1. POLIPROPILENĂ, O CAROSERIE DIN PLASTIC RECICLAT,

Noul concept Dacia Manifesto este un vehicul făcut pentru pasionații de activități în aer liber, așa cum am afirmat anterior.
Discutăm despre un automobil ecologic și sustenabil din acest motiv.

De exemplu, pentru fabricarea caroseriei se folosește plastic reciclabil.
Substanța, cunoscută sub numele de Starkle, este creată din deșeuri de polipropilenă.
Modelele de producție aderă și ele la acest principiu.
De exemplu, 12% din plasticul folosit la Duster este reciclat, iar odată cu introducerea următoarei generații, acest procent va crește la 20%.


Acesta poate fi descoperit, de exemplu, în spoilere.
Acest tip de plastic va fi folosit și pentru armura de sub caroserie.

După cum puteți vedea, Manifesto nu are parbriz, geamuri laterale sau uși.
Nu există nicio barieră între călători și natură, potrivit susținătorilor Dacia.

Apoi sunt roțile uriașe cu anvelope din plastic.

Avantajul major este că sunt impenetrabile la pană și durează la fel de mult ca o mașină.

Caroseria conceptului Manifesto este plină de elemente subtile care se văd doar la o inspecție mai atentă.
Coordonatele sediului central de design pentru Dacia, care servesc drept semnătură a conceptului, sunt gravate la piciorul montantului A, fiind cea mai bună ilustrare a acestui aspect.

  1. A FAR. FOLOSIT CA O LANTERNĂ ȘI ESTE DETAȘABIL

Dacia este o marcă practică, care oferă cele necesare.
De ce are nevoie mașina de două faruri dacă unul singur oferă toată lumina de care ai nevoie, se întreabă designerii Dacia?
Din acest motiv, Manifesto are un singur far.

The LED configuration is fairly straightforward—you might even say “basic.”

since the decorative elements that usually adorn the headlamp are absent and we only have the bracket.

Once more, why bother with a complicated design that just drives up the cost?

The removable headlight is more intriguing.

You may use it as a projector or as a torch once you remove it from its cradle, according to this.

A winch has also been added by Dacia at the front to aid you in escaping any precarious situations.

Because of this, Dacia officials believed that forest rangers would find this idea appealing.

3. WORK SURFACE RATHER THAN THE TRADITION BOOT

În plus, în partea din spate există o baterie înlocuibilă.
Bateria poate alimenta o varietate de dispozitive cu o priză standard, inclusiv un ceainic și o pompă de saltea.

  1. UN JET DE APĂ POATE FI FOLOSIT PENTRU A CURĂȚA INTERIORUL.

Interiorul lui Manifesto, potrivit Dacia, este complet impermeabil.
Un lucru plăcut, mai ales că habitaclul poate deveni ușor prăfuit și nu are ferestre și uși.

Și pentru asta, Dacia are o soluție destul de simplă: interiorul poate fi curățat cu un jet de apă (pistol cu presiune).

Husele pentru scaune sunt, de asemenea, rezistente la apă.
În plus, inventivitatea designerilor le-a permis să fie transformate în saci de dormit.
Astfel, ele îndeplinesc două roluri.

Dacă tot vorbim de interioare, constructorul de la Mioveni a folosit și în acest domeniu materiale naturale, ecologice.
Planșa de bord a Dacia este acoperită cu plută, copiind designul Mazda.
Volanul este realizat din același material.
Într-o notă la fel de prietenoasă cu mediul înconjurător, tot cromul a fost eliminat din interior.

Următorul Duster va avea, de asemenea, mânere inovatoare, ușor de reglat.
Conceptul, cunoscut sub numele de YouClip, adaugă în esență o serie de cleme și cârlige la interior.

  1. LOCAȚII PENTRU DEPOZITARE ÎN PARTEA DIN FAȚĂ ȘI PE ACOPERIȘ

Ca să nu mai vorbim de faptul că Dacia a actualizat capota și regiunea acoperișului pentru o mai mare utilitate.
Are un acoperiș modular și a adăugat două spații de depozitare în față.

Poți transforma fără efort șinele de pe acoperiș într-un portbagaj pentru tot ceea ce ai nevoie să transporți.
În plus, o tehnologie nouă de fixare a obiectelor a fost brevetată de Dacia.

Dacia propune, de asemenea, integrarea telefonului mobil cât mai natural posibil, la fel ca în cazul versiunilor normale.
Acesta poate înlocui sistemul de divertisment, iar românii garantează că în viitor vor fi conectate mai multe funcții la cele ale automobilului.

Deci, ce este important de reținut în cazul noului concept Dacia Manifesto?
Faptul că discutăm despre o noțiune și nu despre un model de serie este esențial.
Este un “laborator pentru implementarea celor mai noi idei”, după cum spun oficialii companiei.

Numeroase dintre ele vor apărea, într-un fel sau altul, pe următoarele modele.
Iar noi vedem deja Duster-ul anului 2040, cu anvelopele sale permanent durabile.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment