Dacia Duster va avea un motor dezvoltat către Daimler TCe de 1.3 litri și 150 de cai-putere și va avea performanță de Mercedes și nu este deloc o exagerare.
Dacia Duster cu acest motor a venit cea mai rapidă mașină românească făcută vreodată până acum. este interesant faptul că chiar de prima dată când intri în această mașină ai un Feeling de special consideri ca esti într-o mașină Premium. și odată ce vrei pornim motorul presimțit performanțele mașinii. Noua Dacia Duster nu va dispune de cheia clasică care o introduceai în contact. Motorul îl vei putea porni doar de la buton sunt foarte multe mașini din timpurile de astăzi.
Dacia Duster cu performante de Mercedes
mulți ar fi crezut că este vorba de o utopie dar nu cei 150 de cai putere dezvoltați de către motorul de 1.3 l Tce Raportează mașina foarte bine. fără îndoială se poate face sport cu mașina asta. Cei care au ambiții sportive se vor bucura de cei 150 de cai ai mașinii. Din păcate acestă motor nu este disponibil pe versiunile cu tracțiune integrală. Pe la jumătatea acestuia se va putea configura un Duster cu tracțiune de 4 x 4.
Dacia Duster sau mai bine spus noua Dacia Duster cu motor de 150 de cai putere va fi disponibilă cu transmisie manuală în șase rapoarte și va aatinge 100 km/h în 10.4 secunde.
Noua Dacia Duster împreună cu acest motor atinge o viteză maximă 291 de kilometri pe oră.
Dar cât consumă Dacia Duster cu apucături de Mercedes?
Consumul este de 7,5 l/100 km în oraș și 5,5 l/100 km în regim de autostradă. sună neașteptat de bine pentru o mașină cu 150 de cai.
Dar care este prețul pentru noua Dacia Duster cu inimă de Mercedes?
Dacia Duster Nu prea mai este o mașină low cost pentru că prețurile au crescut în ultimii ani astfel că Dacia Duster cu motor TCe de 1.3 litri pornește de la 17.500 de euro. și prețul poate crește în funcție de versiunea de echipare dotări. Trebuie să menționăm și faptul că vopseaua costă 300 de euro.
Cum stă treaba cu siguranţă în Noua Dacia Duster?
Din păcate Dacia Duster a obținut doar trei stele la Testele de siguranță de impact EuroNCAP.
M-aş fi aşteptat ca inginerii de la Dacia să pună mai mult accent pe siguranţă și să obțină 4 stele dar din păcate nu s-a întâmplat acest lucru. spre deosebire de prima generație de Dacia Duster există numeroase îmbunătățiri la închiderea ușilor atunci când le trântește dar din păcate nu sa găsit o soluție privind creșterea siguranței tuturor celor din habitaclu.
sonorizarea lasă și de dorit la viteze mari de croazieră păcate nu s-a găsit o modalitate eficientă pentru a antifona sunetul din exterior generat de oglinzi sau de anvelope.
Pe planșa de bord regăsim sistemul multimedia Media NAV, compatibil cu Apple Car Play și cu Android Auto. Totodată vei putea asculta muzică ușoară pe Spotify și să citești notificările de pe Messenger.
Același spațiu regăsim la interior generos astfel că toți cei cinci pasageri vor călătorii confortabil exact ca într-un SUV. Dar o să scriu un review despre această mașină săptămâna asta.
Daţi şi voi un share articolului pe butoanele de mai jos!