Cum se poate evita vignieta de București? Și cum faci din euro 3, euro 4 să ai emisii de euro 6?

Dă şi tu share articolului

Când vorbim de reducerea poluării în Europa vorbim în special de interzicerea mașinilor diesel. În București a fost implementată o nouă taxi numită ,,taxa Oxigen”. Din anul 2020 mașinile non-euro și până la euro 4, vor intra la taxare.

Motoarele diesel se dovedesc acum o povară pentru orașe și producători. Dar, în Germania, a început să fie promovat un dispozitiv care ar reduce emisiile cu 94%. Se diferențiază de Adblue. În acest caz mașinile ce au normă de poluare euro 4 și euro 5ar putea fi catalogate ca euro 6 și taxele ar putea fi evitate.

În Germania există un sistem BNox , iar grupul Baumot îl propune ca o soluție de modernizare care reduce emisia de oxizi de azot a motoarelor diesel. Prin urmare dacă se va folosi acest dispozitiv testele vor arăta că aceasta are emisii pentru o mașină euro 6.
Acest sistem se numeste Selective Catalyctic Reduction (SCR standard) și are ca scop conversia oxizilor la temperaturi de evacuare peste 220 grade celsius.

Acest sistem din Germania pentru motoare diesel educe emisia de oxizi de azot la o temperatură inferioară de funcționare – 150 °C.

De mențioant este faptul ca mașina să treacă testul în codinții normale întrucât testarea va fi făcută în vitor în condiții normale de folosire.

Pe motoarele cu aprinere prin compresie (diesel), temperatura gazelor de evacuare sunt mult mai mici decât în cazul altor metode precedente care au fost testate.
Cu siguranță că în aceste condiții această acțiune a statului, costurile de instalare ale acestor dispozitive pe motoarele diesel ar fi de aproximativ 368 de miliaone de euro, dar aici intră 1,3 milioane de mașini diesel, 25.000 de autovehicule comerciale și 5.000 de autobuze.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment