Cum arată noul conceptul Dacia Bigster care va deveni al doilea SUV din gama producătorului auto argeșean

Dă şi tu share articolului

Dacia Bigster este un SUV concept fabricat de producătorul român de automobile Dacia. A fost dezvăluit în ianuarie 2021.

Conceptul Bigster a fost prezentat pe 14 ianuarie 2021 în timpul prezentării planului strategic „Renaulution” de către noul director general al producătorului francez Luca de Meo. [2] Bigster primește noul logo Dacia pe grila sa formată din literele „DC”.

Conceptul Bigster se bazează pe platforma modulară alungită CMF-B a Renault, în special de la Renault Clio V.

Dacia Bigster Preț

În urmă cu două luni, Dacia a arătat prima fotografie cu conceptul Dacia Bigster. După ce va fi pus în producție, acesta va fi primul model Dacia C cu o lungime de 4,6 metri. Deci cea mai mare masina de la Dacia. Dacia a spus că până în 2025, pe lângă vehiculele electrice , seria va include și trei modele. Renault a decis să consolideze legătura dintre mărcile Dacia și Lada, deoarece acestea au multe în comun. Este demn de menționat faptul că oficialii Renault au declarat în prezentare că, datorită noilor lansate Sandero, Spring și Bigster, prețul mediu de vânzare al modelelor Dacia va crește cu 30%.

Ce spune Dacia despre Bigster

Conceptul Dacia Bigster, arata cool în segmentul C. Dacia a propus conceptul unui model SUV lung de 4,6 metri în numele Bigster, care este robust, spațios și foarte potrivit pentru vacanțe în aer liber. Acest vehicul off-road anunță soluția accesibilă a segmentului C Dacia la prețul modelelor low-end


“Conceptul Dacia Bigster exprimă dezvoltarea viitoare a mărcii. Oferă lucruri esențiale, evocă spiritul aventurii și aduce un sentiment suplimentar de„ cool “. Bigster demonstrează că este unul accesibil. Vehiculele de asa natura pot fi atractive. Dacia, credem în acest sens, iar dovada este conceptul care este propus astăzi. ” Conceptul Bigster încorporează valorile simplității, onestității și adevărului care sunt unice pentru marca Dacia. De-a lungul timpului, creează un sentiment de apartenență la o comunitate specială în rândul clienților. Proporțiile conceptului Dacia Bigster sunt moderne și atemporale. Liniile sale curate nu au artificii estetice inutile și inspiră fermitate.

Nu doar dimensiunile exterioare sunt generoase în cazul conceptului Dacia Bigster. Interiorul este la rândul său foarte primitor, fiind printre cele mai spațioase din acest segment. Semnătura luminoasă în formă de Y este de acum mai amplă, accentuând aspectul robust specific modelelor SUV. Un aspect pus și mai mult în valoare de culoarea verde închis a caroseriei.

Plasticul reciclat poate proteja corpul Din punct de vedere al aspectului, forma pătrată și aspectul robust al noului Dacia Bigster lasă o impresie profundă, care este în concordanță cu produsele actuale Duster. Corpul este personalizat în verde închis și personalizat cu o nouă semnătură strălucitoare în forma literei Y, care acum poate fi mai bine evidențiată.

Dacia Bigster interior

Încă nu se cunosc detalii cu privire la interiorul mașinii. Dar odata ce Dacia le va prezenta voi scriu un nou articol.

Dacia Bigster motorizari

Conceptul Bigster de la Dacia nu include artificii de design, precum elemente cromate sau onamente din aluminiu. Deci este un SUV autentic, în acest caz, opțiunea noastră este să folosim piese din plastic reciclabile pentru protecția laterală. Dacia pune accent pe reciclare. Bigster Concept poate prevedea viitoarele modele reprezentative ale seriei Dacia, care pot fi echipate cu motoare alternative și motoare hibride pentru a asigura adaptarea permanentă la nevoile clienților și dezvoltarea reglementărilor în domeniul auto.

Conceptul Bigster ilustrează libertatea de mișcare a spiritului Dacia, care poate oferi clienților experiențe unice, autentice și simple. Prin urmare, Dacia a combinat oferta rezonabilă de achiziție cu un design atractiv și a dat un răspuns fără precedent la nevoile și așteptările reale ale clienților. Despre strategia Dacia și parteneriatul cu Lada Când Grupul Renault și-a introdus planul strategic Renaulution, marca Dacia și-a introdus strategia pentru viitorii cinci ani. Compania a declarat: “Prin înființarea unei noi unități de afaceri Dacia-Lada, Dacia își va îmbunătăți eficiența și competitivitatea și își va extinde afacerea și modelele pe piețele externe, intrând în domeniul C. gama.”

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment