Cine și câți români stau pe Facebook, Youtube și Instagram. Cifrele de milioane care îți arată cât contează rețelele sociale în România

Dă şi tu share articolului

În fiecare zi, câteva milioane de români accesează Facebook.
Află câți oameni din România folosesc cele mai cunoscute rețele de socializare.

Cele mai populare platforme din lume, precum Facebook, TikTok, Instagram sau YouTube, se numără printre cele utilizate de români, care nu ezită să petreacă o parte importantă din timpul zilnic online.
Prin urmare, 13,3 milioane de români au accesat rețelele de socializare în prima lună a anului 2022.

Aproximativ 69,7% dintre români foloseau aceste platforme la începutul acestui an, dar este important de reținut că utilizatorii pot să nu fie persoane singulare și că o singură persoană poate avea mai multe conturi.

Această investigație a fost gestionată de firma Kepios și arată că în România au fost cu 1,3 milioane de utilizatori mai mulți rețele sociale în 2018 decât în 2021, un câștig de 10,8 puncte procentuale.

Facebook

Facebook are 9,9 milioane de membri în România la începutul acestui an, conform datelor publicate de Meta, însă cifrele furnizate nu pot fi comparate direct cu cele publicate anterior de sursa de referință.

Potrivit datelor publicate de companie, 51,9% din populația României a fost acoperită de acoperirea publicitară a Facebook la începutul acestui an.

Conform statisticilor de audiență actualizate ale companiei, la începutul anului 2022, acoperirea publicitară a Facebook în România era egală cu 51,9% din populația totală a țării.
50,5% din publicul de publicitate Facebook este feminin, comparativ cu 49,5% dintre utilizatorii care sunt bărbați.

YouTube

Potrivit datelor de publicitate Google, 13,3 milioane de abonați erau din România la începutul anului 2022, ceea ce înseamnă că 69,7% din populația națiunii era atinsă de platforma YouTube la acea vreme.
49,5% dintre utilizatori erau bărbați la acea vreme, iar 50,5% femei.

Instagram

Cu 5,4 milioane de utilizatori din România la începutul acestui an, conform instrumentelor de publicitate Meta, acoperirea publicitară a Instagram în România era egală cu 28,3% din populația totală a țării. 32,5% din publicul eligibil ar putea accesa platforma la începutul anului 2022 din cauza limitărilor de vârstă ale utilizatorilor.

În plus, Instagram a ajuns la 32,2% din toți utilizatorii de internet, indiferent de vârstă, cu reclamele sale la începutul anului.
Conform acestor date, la începutul anului 2022 erau cu 51,9% mai mulți utilizatori de sex feminin decât utilizatorii bărbați, o diferență de 48,1%.

Tot mai mulți români utilizează Facebook sau Instagram

Tiktok

În prima jumătate a acestui an, 6,37 milioane dintre utilizatorii ByteDance care aveau peste 18 ani erau din România, potrivit datelor sale de publicitate.
Afacerea permite reclamelor TikTok să fie direcționate folosind tehnici de publicitate către utilizatorii cu vârsta peste 13 ani.

Potrivit datelor furnizate de ByteDance, la începutul anului 2022, 50,8% dintre adulții din România foloseau această platformă, 49,2% dintre aceștia fiind bărbați.

Facebook Messenger

Potrivit metadatelor, în prima lună a anului 2022, reclamele Facebook Messenger în România au ajuns la 8,15 milioane de oameni.
Prin urmare, în ianuarie 2022, acoperirea publicității a ajuns la 42,7% din întreaga populație a națiunii, dintre care 51,8% erau femei și 48,2% bărbați.

LinkedIn

Potrivit statisticilor din resursele de publicitate ale LinkedIn, 3,2 milioane de români aveau conturi la începutul anului 2022.
Cu toate acestea, corporația nu furnizează date despre acoperirea audienței bazate pe utilizatori, ci mai degrabă pe numărul total de membri înregistrați.
active.

Conform statisticilor de publicitate ale firmelor, 16,8% din întreaga populație a României și-a folosit platforma la începutul anului.
52% dintre aceștia erau femei și 48% bărbați.

Această analiză a urmărit și câți oameni foloseau deja alte site-uri de socializare și s-a descoperit că 2,65 milioane de români folosesc Snapchat, 717.700 sunt pe Twitter, iar 1,77 milioane folosesc Pinterest.

Statisticile ANCOM arată că în România erau active 21,2 milioane de conexiuni la internet mobil la sfârșitul anului 2021, în creștere cu 4%.
Cu 15,6 milioane de conexiuni, în creștere cu 15%, 74% dintre acestea au fost conexiuni 4G sau 5G.
Potrivit economica.net, traficul pe internet mobil a crescut la 1.500 PB și a fost pe o pantă în creștere de 32% din 2020 până în prezent. Acest lucru indică faptul că traficul mediu a atins 6,5 GB pe lună/locuitor.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment