Ce este suspensia sport și ce avantaje aduce? Merita montată?

Dă şi tu share articolului

Astazi vom discuta despre suspensiile sport la o masina.

Dacă nu intrăm în capitolul despre suspensiile sport, nu putem vorbi despre o mașină complet modificată. Dacă viteza mașinii nu poate ține pasul cu schimbările de sub capotă, am efectuat în zadar o transformare software a unității de gestionare a motorului și am instalat un turbocompresor pe circuitul de evacuare și între turbină și galeria de admisie. Radiatorul este instalat separat.

Coborârea suspensiei este esențială pentru a demonstra pe deplin noile caracteristici ale mașinii nou modificate. Cu toate acestea, mulți entuziaști merg adesea pe calea opusă.

La fel ca supapa de aerisire, nu există o turbină reală care să însoțească suspensia sportivă. Aceasta este din simpla dorință de a atrage cu ușurință admirația străinilor. Suspensia sportivă este integrată în ecosistemul de tuning relevant, ceea ce contribuie pe deplin la satisfacția șoferului.

Clar, pentru mașinile pregătite pentru concursuri cum ar fi raliuri, acestea reprezintă un capitol insurmontabil pe drumul spre performanță.

Fără un set de suspensii bine calibrate și arsenalul necesar pentru aprobarea mașinii este incomplet, atunci decizia de a le instala pe o mașină de stradă va depinde strict de bugetul și intențiile proprietarului.

Prin urmare, majoritatea șoferilor români aleg să „asorteze” suspensia redusă a mașinii cu un set de roți sport. Se poate aștepta ca aceste accesorii să anunțe modificări ale configurației de sub capotă. Prin urmare, avem cel mai mare scor de impresii artistice.

Dar asta este tot? Indiferent dacă se fac modificări tehnice suplimentare, performanța mașinii va face în continuare progrese mari. Odată ce operațiunea de înlocuire a suspensiei este finalizată, veți observa următoarele efecte:

Manevrabilitate mai sigură: un set de suspensii mai rigide vă vor ajuta să scăpați de echilibrul pe care îl simțiți atunci când accelerați sau frânați brusc. Botul mașinii nu se va înclina pe verticală, iar răspunsul mașinii va fi mai ferm. Nu în ultimul rând, stabilitatea la viteze mari va fi foarte bună.

Suport de rotire mai bun: în intervalul 0-100 km / h, accelerația stabilă trebuie susținută de o aderență adecvată. Cu o suspensie sportivă, veți putea să vă apropiați de viraje fără unghiul de pas tipic al unei mașini normale.

Agilitate sporită: în țara noastră, există mulți oameni care modifică mașinile în special pentru a crește viteza circuitului. În cazul autoturismelor cu suspensie redusă, echilibrul sarcinii între axe este mai eficient în timpul virajelor continue.

Care sunt componentele unei suspensiilor sport?

Cel mai mare avantaj pentru cei care decid să-și înlocuiască suspensia mașinii este că întregul proces este simplu. Acest lucru se datorează numărului mic de articole care trebuie înlocuite. Cu toate acestea, vorbim despre operațiuni care nu pot fi efectuate în niciun atelier de mașini, ci operațiuni care sunt efectuate în unități care primesc adesea vehicule performante. Elementele de bază ale ansamblului sunt:

Arcuri sport: pot coborî mașina cu până la 60 mm;

Amortizoare telescopice: pot face ca cursa de deschidere a arcului să aibă o rigiditate mai mare, dar poate filtra în mod eficient denivelările suprafeței drumului;

Set complet de suspensie cu amortizor telescopic reglabil: amortorul reglabil pe înălțime și fermitate folosește un arc cu diametru mai mic și o tijă mai groasă, astfel încât mașina să poată îndeplini mai bine cerințele conducerii extreme.

Care sunt dezavantajele acesteia?

Ei bine, dacă câștigi mai multă agilitate și mașina arată mai bine, atunci de ce să nu accepți sfatul opus: să nu instalezi o suspensie sport? Nu există un singur motiv rațional pentru a concluziona că ești complicat. Înainte de a pune mașina pe lift și de a retrage fondurile necesare pentru a efectua această operațiune, puteți analiza următoarele obiecții:

Rigiditate exagerată: Dacă cursa scurtă a suspensiei sportive este combinată cu calitatea scăzută a drumurilor din țara mea, dureri de spate severe vor apărea la sfârșitul drumului lung;

Un pericol urias de avarie: Aceasta este problema menționată mai sus. O mașină cu gardă la sol prea mică vă va predispunea bordurilor sau chiar a sinelor de tramvai. Prin urmare, puteți risca să spargeți baia de ulei lejer și să deteriorați separatorul barei de protecție sau difuzorul de aer frontal;

Amortizoarele vor fi uzate în mod clar: unii entuziaști se limitează să înlocuiască doar arcurile standard ale mașinii. Aceasta este doar o modalitate de a supraîncărca amortizorul și de a deteriora manevrabilitatea mașinii. Acum puteți cântări decizia de a schimba mai atent suspensia mașinii.

Cu piese de înaltă calitate și manoperă meticuloasă, nu veți regreta această decizie.

Cam acestea ar fi lucrurile de spus in mare pentru suspensiile sport.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment