Când este Black Friday 2022 în România

Dă şi tu share articolului

Cea mai mare zi de cumpărături din an este Black Friday, când comercianții oferă cele mai mari reduceri.
În România, Black Friday se respectă în luna noiembrie, deși unele magazine au început deja să ofere reduceri.

Începând cu 2011, Black Friday a fost observat anual în România.
Evenimentul de cumpărături din SUA are loc în vinerea de după Ziua Recunoștinței, în timp ce data este diferită.

Astfel, Black Friday este planificat mai devreme în țara noastră.
Cel mai mare retailer din România și cel mai apreciat brand, eMAG, este cel care “dă tonul” reducerilor, magazinele planificând marea zi de reduceri în jurul orei pe care eMAG o anunță.

Când e Black Friday 2022 la eMAG, Flanco și Altex

Anul acesta, eMAG a declarat că Black Friday 2022 va avea loc pe 11 noiembrie.
La fel ca în anii trecuți, la această dată va fi ziua în care majoritatea magazinelor vor face reduceri uriașe.

Perioada de reduceri în România a fost extinsă recent la weekendul care urmează Black Friday, iar unii retaileri au extins Black Friday la două săptămâni sau chiar la o lună întreagă.

De exemplu, Flanco organizează Black Friday 2022 din 21 octombrie până pe 30 noiembrie, anul acesta.

Altex, un alt retailer important, a anunțat patru săptămâni de oferte, din 27 octombrie până pe 23 noiembrie 2018.

Ofertele de Black Friday la magazinul de haine și accesorii Fashion Days vor avea loc pe 7 noiembrie.

Ce înseamnă Black Friday și cum a apărut în România

În SUA, ziua de după Ziua Recunoștinței este denumită “Black Friday” și este prima zi a sezonului de cumpărături de Crăciun.
Black Friday este una dintre cele mai aglomerate zile de cumpărături din SUA, oamenii făcând coadă încă de dimineață pentru a obține cele mai mari prețuri.

Din cauza epidemiei de coronavirus și a altor factori, achizițiile de Black Friday s-au mutat online în ultimii doi ani.

În 2011, Black Friday a fost organizat pentru prima dată în România, însă vânzările au fost mai mici decât cele anticipate la evenimentul inaugural.
Cauza a fost faptul că puține persoane au fost conștiente de Black Friday, iar tocilarii din domeniul tehnologiei au manifestat cel mai mare interes pentru achiziții.

În anii care au urmat, magazinele au fost mai organizate, iar Black Friday a înregistrat un succes din ce în ce mai mare.
De exemplu, un studiu Kantar Media din 2021 a arătat că peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani plănuiau să facă cel puțin o achiziție de Black Friday.

Nouă din 10 respondenți au indicat în cadrul aceluiași sondaj că au fost la curent cu evenimentul Black Friday.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment