BMW are un serviciu inedit, dar nu e momentul să te bucuri momentan

Dă şi tu share articolului

BMW vine cu un serviciu inedit pentru șoferii care conduc modelele companiei. Și oferă ceva indicii despre ce ai putea primi și tu în curând.

BMW vine cu un serviciu inedit pentru clienții săi. E vorba de o nouă aplicație denumită Auto Bavaria, care vine în sprijinul șoferilor care n-au timp să meargă cu mașina în service. Practic reprezinta o digitalizare a serviciilor, care presupune, de fapt, comandarea unor mecanici fix la șoferi acasă sau în altă locație.

Dacă folosesc această aplicație, atunci șoferii nu mai sunt nevoiți să meargă cu mașina în service. Proiectul e implementat în Malaezia.

BMW vine cu soluții, dar nu pentru toată lumea

Aplicația Auto Bavaria funcționează ca un e-service și le permite șoferilor să cheme mecanici unde vor ei pentru a-ti repara masina sau sau servicii de întreținere programate, inclusiv schimbarea bateriei, uleiului, precum și reechilibrarea anvelopelor.

Mecanicii pot fi chemați la domiciliul sau biroul clientului dar cu conditia ei se află pe o rază de cel mult 40 de kilometri de o reprezentanță Auto Bavaria.

Clienții vor primi o estimare a costurilor în aplicație, ceea ce este un lucru evident bun, inclusiv costurile detaliate pentru piese și manopera, înainte de a comanda serviciul. Odată comandată, funcția Track and Chat le permite celor care o folosesc să urmărească locația vehiculului i-Service și ora estimată a sosirii.

Directorul general al Auto Bavaria, Vi Thim Juan, a declarat că vehiculele i-service sunt conduse de tehnicieni experimentați și calificați și folosesc doar piese originale BMW. Acesta susține că aplicația face parte din angajamentul companiei de a vinde servicii și după achiziția mașinii și pentru a se sigura că clienții BMW nu au probleme

Și nu e singura funcție. Aplicația poate fi, de asemenea, utilizată pentru a verifica istoricul serviciilor vehiculului, pentru a rezerva rezervări la service (dacă vei dori să duci mașina în service), dar și pentru a vizualiza stadiul reparațiilor și pentru a efectua plata.

Aplicația poate fi folosită doar șase zile pe săptămână: de luni până vineri între orele 9:00-17:00 și sâmbăta între 9:00 și 12:00.

BMW a venit cu o idee foarte bună dar este inspirat de către Apple. Practic ideea Apple e similară cu . Gigantul american a venit cu un serviciu prin care reprezentanții unor service-uri autorizate merg la domiciliul clientului sau la locul lor de muncă pentru a repara gadgeturile. E vorba de un proiect-pilot care e implementat în șase orașe din America: San Francisco, Los Angeles, New York, Chicago, Houston și Dallas.

Personal consider că această ideea a lansării unei aplicații prin care să poți chema un mecanic este una buna și îți va oferi o experiență plăcută. Nu e de mirare că și alte companii auto vor lansa aplicații similare.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment