Apple face produse proaste pierzând o sumă fabuloasă din cauza reparațiilor

Dă şi tu share articolului

Apple s-a confruntat cu mai multe procese în ultimii ani din cauza problemelor avute la gadgeturi. Asta ar putea datora o scădere masivă a vânzărilor și va pierde bani.

În Statele Unite ale Americii a existat un proces cu consecințe financiare dezastruoase pentru Apple – dreptul la reparație. La ce sereferă? Acest lucru se referă la faptul că, în momentul în care ți s-a defectat un iDevice, ai dreptul să-l repari la orice service vrei, folosind componente originale. Pe lângă faptul că gigantul din Cupertino a pierdut acel proces, acum trebuie să dea socoteală în fața Congresului american din cauza numeroaselor defecte întâmpinate de produsele sale.

În fața oficialilor americani, s-a prezentat Kyle Andeer, vicepreședintele Apple responsabil de drept corporatist. Oricât a cesta a încercat să convingă Congresl american vicepreședintele Apple i-a fost greu să justifice modul agresiv în care Apple te forțează posesorii de dispozitive Apple să aleagă magazinele sale să mergi în magazinele sale și să plătește destui bani fie și pentru reparațiile ușoare. Iar dacă clienții nu fac asta ei sabotează funcționalitatea dispozitivului prin diverse șmecherii software.

Conform lui Andeer, APple piede bani cu afacerea sa cu reparațiile mergând pe ideea că va face profit dacă va obliga utilizatorii să vină în serviceurile autorizate Apple.
Costurile aferente furnizării de reparații a depășit încasările generate de acele reparații”, a afirmat Andeer. Iar în ceea ce privește această strictețe privind service-ul și reparațiile gadgeturilor Apple acesta afirmă faptul că că practica respectivă este pentru bine utilizatorilor. Mai simplu spus, utilizatorii vor beneficia de reparații coplte fără a pune viața în pericol a dispozitivelor.

În mod uzual, reparațiile la Apple sunt de aproximativ trei ori mai scumpe decât la un service oarecare. Spre exemplu în SUA, înlocuirea unui ecran de iPhone X costă 280 de dolari la Apple și 170 de dolari la un furnizor terț de service. Deci o diferență nu tocmai mică dar este o diferență oricum. Iar în Canada APple a Apogeul s-a petrecut în Canada taxat cu 1200 de dolari o reparație care a fost realizată cu 75 de dolari la un terț.

Indiferent însă care este opinia ta pe subiect, Andeer a spus că o reparație care nu a fost făcută de un profesionist care știe cu ,,ce se mânâncă” poate avea consecințe devastatoare. El a indicat ;i un exemplu cum ar fi un șurub montat prost poate genera pagube la bateria dispozitivului ia acesta se va supraîncălzi și ar putea exploda și din acest motiv ei mizează pe siguranța clienților forțându-i să aleagă de feicare date serviurile apple.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment