Abonamentele Disney+ se vor scumpi din decembrie

Dă şi tu share articolului

Când Disney+ lansează un abonament cu reclame în decembrie, prețul abonamentelor va crește.
Utilizați linkul meu pentru a obține acum abonamente anuale.

Abonamente mai scumpe

Pe măsură ce introduce un nou model suportat de reclame pentru serviciul său de streaming, Disney Plus își va crește taxele începând din decembrie, a anunțat compania miercuri.

În prezent, abonamentele Disney Plus fără reclame costă aproximativ 8 USD pe lună.
Începând cu 8 decembrie, costul lunar al abonamentului fără reclame va crește cu 3 USD, la aproximativ 11 USD.
În același timp, un nou abonament susținut de reclame va debuta cu 8 USD pe lună, egal cu ceea ce abonații Disney Plus plătesc deja pentru a viziona fără reclame.
Costul abonamentelor anuale este în creștere, dar opțiunile lunare sunt încă mai puțin costisitoare.

Lansarea nivelului fără reclame poate coincide cu unele creșteri de preț, a sugerat în mod repetat CEO Bob Chapek, conform lunilor de indicii Disney că compania ar putea crește ratele în cursul acestui an.
Creșterea prețului Disney Plus din decembrie va fi a doua de la lansarea serviciului la sfârșitul anului 2019.
Taxa lunară pentru serviciu a crescut de la 7 USD la 8 USD în martie 2021.

Rezultate bune pentru Disney+

Disney+ are în prezent peste 152 de milioane de abonați, o creștere cu 31% față de cele 116 milioane pe care le avea în urmă cu un an, potrivit companiei.
Pentru cele trei luni care s-au încheiat la 2 iulie 2022, Disney a înregistrat un venit net de 1,4 miliarde de dolari din venituri de 21,5 miliarde de dolari.

Disney a încheiat trimestrul cu 152,1 milioane de membri la Disney+, 22,8 milioane la ESPN+ (cu 53%) și 46,2 milioane la Hulu (cu 8%).
Când este luat în considerare totul, baza de aproximativ 221 de milioane de membri ai Disney este exact egală cu cea a liderului de piață Netflix.

Din păcate, sănătatea financiară a tuturor acestor trei servicii rămâne precară, rezultând o pierdere operațională pentru afacerile Disney direct către consumatori: Disney+, ESPN+ și Hulu au raportat pierderi mai mari decât în trimestrul anterior.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment