Volkswagen va începe un rechemare masiva în 2023; motivul absurd a acestei decizii.

Dă şi tu share articolului

Pe listă au fost adăugate hardtopurile și decapotabilele Beetle din 2015-2016.

Cea mai mare rechemare auto istorică a crescut oarecum.
Din cauza unor airbaguri potențial explozive, unele Volkswagen Beetle din 2015 și 2016 sunt rechemate în service.
Potrivit VW, 37.558 de hardtops și decapotabile ar putea fi afectate.
Airbagul din partea șoferului este direct implicat în această problemă.

Cea mai recentă rechemare în service atrage atenția asupra vehiculelor care ar putea avea airbaguri Takata de diferite tipuri care ar putea funcționa defectuos din cauza temperaturilor ridicate, a umidității excesive sau a ambelor.
Potrivit documentelor Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (National Highway Traffic Safety Administration – NHTSA), această anchetă specială, care a fost efectuată pentru prima dată în 2014 și s-a concentrat asupra automobilelor de la o varietate de producători de automobile vândute sau utilizate în zone cu niveluri ridicate de umiditate, este încă în curs de desfășurare.
Potrivit analizei, umiditatea poate juca un rol în motivul pentru care acestea se sparg.
Au fost efectuate rechemări inițiale în aceste regiuni, în mare parte în statele din sudul Statelor Unite, însă două ruperi misterioase au fost descoperite dincolo de zona de rechemare.

Rechemare națională

Propulsorul utilizat în airbag-uri se poate deteriora în timp în condiții de umiditate ridicată, temperaturi ridicate sau cicluri de temperatură, ducând la rupere.
Pentru a preveni ca acest lucru să arunce cioburi de metal în interior, înlocuiți airbagul șoferului.
Potrivit VW, scrisorile de informare a proprietarilor mașinilor afectate vor fi trimise la mijlocul lunii februarie.

Acesta nu este decât cel mai recent episod din dezastrul airbagurilor Takata, care a început în urmă cu un deceniu.
Primele rechemări în service ale constructorilor de automobile în legătură cu exploziile potențial fatale ale airbagurilor au început în 2013.
Investigațiile mai aprofundate privind Takata au scos la iveală milioane, apoi zeci de milioane de vehicule cu airbaguri potențial defecte. Aceste airbaguri sunt utilizate pe scară largă de producătorii din întreaga lume.
A depășit pragul de 40 de milioane în 2015, devenind astfel cea mai mare rechemare în service din istoria automobilelor.

După ce a plătit amenzi și daune în valoare de 1 miliard de dolari și după ce liderii săi au fost condamnați, Takata a intrat în cele din urmă în faliment în 2018.

Din păcate, 24 de decese – cel mai recent la sfârșitul anului 2022 – au fost legate de airbagurile defecte.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment