Un an de Bolt Market: 40.000 de clienți și un coș mediu de 120 lei

Dă şi tu share articolului

Cu peste 40.000 de utilizatori, o rețea puternică de furnizori și o acoperire ideală a Bucureștiului și Cluj-Napoca, serviciul de livrare de produse fast-food și non-food Bolt Market încheie primul an de activitate în România.
Cea mai mare parte a clienților au ajuns la Bolt Market în mod natural prin intermediul platformei Bolt Food.

Peste 3.000 de produse diferite sunt disponibile la Bolt Market, de la fructe, legume, produse de panificație și lactate până la produse de uz casnic, articole pentru animale de companie și chiar jucării.
Serviciul este accesibil prin intermediul aplicației Bolt Food, o componentă a ecosistemului Bolt, permițând exploatarea unei varietăți de sinergii la nivel de portofoliu și de rază de acțiune.

“În prezent, colaborăm cu aproximativ 80 de parteneri și facem în mod constant investiții pentru a consolida aceste legături.
Datorită acestora și personalului nostru, am reușit să facem din Bolt Sector un jucător important pe piața de comerț electronic încă din primul an, iar modelul nostru de afaceri devine din ce în ce mai atractiv pentru o gamă mai largă de parteneri.
În plus, coșul mediu de cumpărături a crescut la 120 de lei, ca urmare a extinderii selecției de produse pe care o oferim clienților noștri și a îmbunătățirii platformei tehnice.
Având în vedere că funcționăm încă în regiunea de e-proximitate, aceasta este o creștere semnificativă “, spune Eduard Nagy, country manager Bolt Market România.

Site-ul a introdus recent categoria Save Food & Save Money, care oferă utilizatorilor recurenți economii de până la 40% la alimentele care se apropie de data de expirare.

Pentru a-și atinge obiectivele de creștere pentru 2023, Bolt Market va încerca un nou serviciu de livrare, mai adaptabil și mai convenabil pentru clienți, precum și extinderea selecției de produse și a modelului de micromagazin.
În plus, va pune în practică noi tehnologii pentru a îmbunătăți experiența clienților și va lua în considerare noi tipuri de colaborare cu comercianții din apropiere.

Creșterile recente ale costurilor în lanțurile de aprovizionare naționale și internaționale pun, fără îndoială, presiune asupra prețurilor noastre, dar Eduard Nagy spune că suntem capabili să ne menținem competitivitatea datorită calității ridicate a serviciilor pe care le oferim, cum ar fi promptitudinea livrărilor, acuratețea comenzilor și asistența pentru clienți.
“În plus, beneficiem de o colaborare strânsă cu divizia noastră de Product Management & Engineering, care are o forță de muncă considerabilă în București.
Putem testa și executa noi caracteristici cu ajutorul lor, ceea ce ne face mai avantajoși pentru clienți.”

Pentru a accesa serviciul Bolt Market, utilizatorii trebuie să descarce aplicația Bolt Food din App Store, Google Play sau HUAWEI AppGallery. După ce selectează magazinul dorit dintr-o listă de opțiuni de la “Magazine”, utilizatorii plasează o comandă online și confirmă adresa de livrare.
Aplicația va furniza costul și timpul de livrare preconizat înainte de a accepta comanda.
Pentru efectuarea plăților online se folosesc carduri de credit.

În peste 500 de locații din 45 de națiuni din Europa și Africa, Bolt are peste 100 de milioane de utilizatori.
Prin oferirea unor alternative superioare în fiecare domeniu de utilizare, cum ar fi transportul la cerere, închirierea de mașini și scutere electrice, livrarea de produse alimentare și nealimentare, compania speră să grăbească trecerea de la mașinile personale la mobilitatea partajată.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment