Soluția la cea mai arzătoare problemă a mașinilor electrice vine de la Mercedes: ce face cu bateriile uzate

Dă şi tu share articolului

Potrivit Reuters, Mercedes-Benz a început să construiască o instalație de reciclare a bateriilor în Kuppenheim, în sudul Germaniei. Instalația va avea o capacitate anuală de 2.500 de tone și va contribui la producția a peste 50.000 de module de baterii pentru noile vehicule electrice Mercedes-Benz.

Instalația pilot va contribui la producția a peste 50.000 de module de baterii pentru vehiculele electrice Mercedes și va avea o capacitate anuală de 2.500 de tone.

La Kuppenheim, în sudul Germaniei, Mercedes-Benz a pus vineri, în mod oficial, piatra de temelie pentru o instalație sustenabilă de reciclare a bateriilor.

Potrivit unui comunicat al producătorului, instalația pilot va contribui la producția a peste 50.000 de module de baterii pentru viitoarele vehicule electrice Mercedes și va avea o capacitate anuală de 2.500 de tone.

Pentru fabricarea bateriilor reciclate vor fi folosite vehicule de testare și baterii de pornire.
Pe termen mediu și lung, volumele de producție ar putea fi majorate în funcție de cât de bine a mers proiectul pilot.

O problemă este rezolvată.

Faza de dezasamblare mecanică a primei etape a fabricii urmează să înceapă punerea în funcțiune în luna decembrie a acestui an.
Uzina pilot va fi finalizată câteva luni mai târziu, în așteptarea discuțiilor cu sectorul public.

Instalația din Kuppenheim funcționează deja în mod ecologic, cu emisii neutre de CO2.
Ministerul Federal al Economiei și Protecției Climei o finanțează ca parte a unui efort de studiu științific.

Jörg Burzer, membru al Consiliului de Administrație al Mercedes-Benz în domeniul producției și al gestionării lanțului de aprovizionare, a declarat că “transmitem un semnal esențial de putere inovatoare în Baden-Württemberg și în Germania pentru electromobilitate durabilă.

Mercedes promovează ideea de economie circulară, potrivit lui Thekla Walker, ministrul pentru mediu, climă și energie al landului.

Acest lucru este deosebit de crucial, a spus ea, având în vedere oferta redusă de materii prime vitale cu cerere mare, cum ar fi litiul, cobaltul și nichelul.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment