Apple mărește opțiunile dezvoltatorilor în ceea ce privește prețurile aplicațiilor din App Store.
În ceea ce numește cea mai mare revizuire a prețurilor din App Store din istoria sa de 14 ani, firma a dezvăluit astăzi 700 de noi prețuri și instrumente.
Ca urmare a ratelor de schimb valutar, dezvoltatorii pot stabili acum automat costurile regionale.
Dezvoltatorii au acum de aproximativ 10 ori mai multe niveluri de preț din care pot alege pentru aplicațiile lor datorită noii structuri a App Store – 900.
Gigantul din Cupertino dezvăluie că prețurile încep acum de la 0,29 dolari și pot ajunge până la 10.000 de dolari la cerere.
În plus, costul aplicațiilor poate crește acum progresiv într-o varietate de niveluri de preț.
Acestea pot crește acum, de exemplu, la fiecare 0,10 dolari până la 10 dolari, la fiecare 0,50 dolari între 10 și 50 de dolari și așa mai departe. Apple adaugă, de asemenea, convenții de preț diferite pentru toate cele 175 de magazine regionale.
Cea mai mare actualizare de la Apple, referitor la App Store
În plus, actualizarea le permite dezvoltatorilor să gestioneze mai ușor ratele de schimb internaționale.
Apple dă exemplul unui dezvoltator japonez de jocuri ai cărui clienți sunt în principal japonezi.
Acesta poate acum să stabilească prețurile pentru magazinul japonez și să urmărească cum taxele și ratele de schimb valutar modifică automat prețurile peste tot.
Înainte, dezvoltatorii trebuiau să efectueze această sarcină manual.
Potrivit Apple, noua schemă de prețuri este deja accesibilă pentru aplicațiile care oferă abonamente care se reînnoiesc automat.
Achizițiile în aplicație și toate celelalte aplicații o vor primi în primăvara anului 2023.
Pentru referință, cele mai recente date indică faptul că, în prima jumătate a anului 2022, firmele chineze Tencent și ByteDance (TikTok) au avut cele mai mari venituri pe piețele mondiale de aplicații mobile. For further reference, Sensor Tower data shows that the worldwide mobile app market is extremely concentrated, with the top 1% of developers accounting for 91% of revenue.
The top 1% of developers continue to produce the vast majority of downloads and consequently, money, despite the fact that their market share is shrinking, according to an analysis of developer performance in the app market.