Review Volkswagen Golf 7 – Preturi, motorizari, pareri

Dă şi tu share articolului

Noul Volkswagen Golf 7 are cu adevărat aspectul așteptat după vizionarea fotografiilor online sau din reviste, datorită designului său foarte aerodinamic.
Acest lucru înseamnă că utilizează pe deplin marginile și formele geometrice de bază pentru a transmite o mare putere, sacrificând un aspect atractiv sau ornamental.

Deși VW Golf 7 pare a fi un facelift al lui Golf 6, acesta reprezintă de fapt un vehicul practic complet nou, spre deosebire de Golf 6, care a fost de fapt un facelift ceva mai pronunțat al lui Golf 5 și a trecut de la trăsături rotunjite la acest aspect teutonic aproape sever.

Deși nu aș descrie noul VW Golf ca fiind minunat, este totuși suficient de atractiv, deoarece pare să nu se demodeze niciodată.
Performanța numeroaselor versiuni Golf de pe piața mașinilor second-hand sugerează că decizia designerilor germani de a fi neutri a dat roade.

Volkswagen Golf 7 Design

Germanii au ales să mențină o linie rezonabil de consecventă, mai degrabă decât o modă care este în vogă astăzi și demodată mâine, chiar dacă pasionaților de artă li se pare un pic plictisitoare.
Golf se află într-o poziție pe care o râvnesc și alți constructori auto: chiar dacă ar fi o mașină urâtă, Golf s-ar vinde bine datorită prestigiului enorm pe care și l-a construit de-a lungul deceniilor.

Din fericire pentru Volkswagen, Golf este doar obișnuit; nu este urât.
sau, mai degrabă, neatractiv.
Așa cum am menționat mai devreme, întreaga imagine este una de duritate, ceea ce trimite un mesaj subconștient pentru oricine favorizează un vehicul sigur.

În plus, forma generală este un fel de carte de vizită în sine, și nu este greu de spus că te uiți la un Golf (poate că persoanele noi vor fi puțin descurajate de acest indicativ: “va fi șapte, va fi șase, sau poate chiar cinci…”. “).

Încă un lucru: automobilul se remarcă pe piața actuală a mașinilor compacte, unde majoritatea modelelor se bazează pe un design complex în scopuri aerodinamice, în ciuda afirmațiilor criticilor care susțin că stilul a fost “cioplit din topor”.
Golf face afirmația că va fi aerodinamic fără a folosi rotunjimi sofisticate.

Estetica unui automobil este, în cele din urmă, o chestiune de preferințe personale, dar în cazul Golfului, mulți clienți au pus mai mult preț pe recunoașterea mărcii și pe ceea ce reprezintă termenul “Golf” pentru decât pe design.
Pachetul R-Line este disponibil pentru cei care doresc un Golf mai agresiv.

Orice impresii nefavorabile legate de elemente exterioare potențial problematice dispar aproape complet odată ce intrați în Volkswagen Golf 2017.
Iar Golf nu te dezamăgește, mândrindu-se cu o construcție și un ansamblu de materiale aproape ireproșabile.

Interiorul păstrează tema de soliditate și simplitate a exteriorului, însă este puțin mai complex și amintește oarecum de… VW Passat.
Ai senzația că te afli într-un vehicul de înaltă clasă datorită instrumentelor mari și lizibile, a spațiului amplu pentru scaunele din față și a ergonomiei sau lizibilității excelente a comenzilor.

Vw Golf are o “găselniță” care contribuie la crearea impresiei unui interior de calitate superioară: suprafețele din plastic simplu sunt ascunse sub o tapițerie “Dark Silver Brushed”, care va avea cu siguranță un impact chiar și asupra celor mai sensibile degete.

Germanii au acordat, de asemenea, o atenție uneori obsesivă detaliilor, în special în zonele pe care șoferul sau pasagerul din dreapta sunt susceptibile să le atingă cel mai des. Drept urmare, nu veți avea de ce să vă plângeți în privința planșei de bord, a volanului, a butoanelor consolei sau a tunelului central.

Volkswagen se mândrește cu inovația sa în sistemul multimedia, și anume senzorul de proximitate pentru ecranul tactil.
Care, în practică, nu mi s-a părut o invenție revoluționară, în ciuda faptului că sună “uimitor” în principiu, mai ales pentru pasionații de gadgeturi.

În schimb, mi-aș fi dorit ca ecranul tactil de 5,5 inci să fie mai vioi, iar mai multe opțiuni de meniu să fie mai clare și chiar mai ușor de citit.
În prezent, această alegere (Radio CD Composition Media – 236 euro)
Nu cred că depășește sistemul Media Nav de pe noile modele Dacia…

În toate celelalte privințe, însă, Golf excelează datorită volumului generos de spațiu de depozitare și a interiorului spațios.
Golf este în continuare o compactă mai mult decât respectabilă după toate acestea și merită o notă bună pentru spațiul pentru scaune, inclusiv pentru spațiul pentru cap și genunchi.
Doar al treilea pasager va avea ceva negativ de spus despre tunelul central enorm, destinat modelelor Golf cu tracțiune integrală 4Motion.

În configurația cu 5 locuri, portbagajul are o capacitate de 380 de litri, ceea ce este extrem de bun pentru clasa mică.
În plus, există câteva inovații pozitive, cum ar fi spătarul ușor de pliat, care îmbunătățește spațiul util la 1.270 de litri, și stopurile duble ale podelei sau ale panoului de podea, care, de exemplu, fac mai simplu accesul la roata de rezervă.

În general, chiar și în acest nivel de echipare intermediar, Golf își menține standardele ridicate în ceea ce privește designul interior, calitatea excelentă a materialelor și asamblarea.
Golf are foarte puține zone în care poate fi criticat mai sever, mai ales dacă luăm în considerare spațiul intern substanțial pe care îl oferă pentru a satisface așteptările clienților din clasa compactă.

Vehiculul utilizat în testul nostru avea un motor diesel 1.6 TDI cu 105 cai putere.
Sau aș putea adăuga “doar”, ceea ce face ca acest Golf TDI să fie unul dintre cele mai puțin puternice compacte diesel cu motorizare medie cu 105 cai putere.
Legendarul 1.9 TDI a primit un șase de la germani, în glumă, păstrând aceeași putere.

Chiar dacă mai mulți rivali oferă puteri mai mari (motorul Renault de 1,6 litri dCi poate produce până la 130 de cai putere), acest propulsor este sincer.
În plus, cuplul este respectabil, atingând un vârf teoretic de 250 Nm la doar 1.500 rpm.

În realitate, automobilul este mai degrabă penalizat de cutia de viteze cu 5 trepte decât de valorile nominale ale puterii și cuplului.
Deși majoritatea oferă acum șase rapoarte, ceea ce înseamnă, firește, un consum mai bun, mai ales la viteze mari, echipa VW a ajuns la concluzia că doar 5 rapoarte sunt suficiente pentru dieselul de bază, din motive de marketing.

Vehiculul de test poate fi comandat și cu un sistem de selectare a modului de rulare, care costă 110 euro și are patru programe: Comfort, Normal, Sport și Eco.
Este simplu să prezici cum influențează fiecare dintre ele comportamentul mașinii, dar în realitate se poate afirma că doar modul Sport modifică semnificativ modul de funcționare a motorului.

Răspunsul la apăsarea pedalei de accelerație în Eco, Comfort sau Normal este satisfăcător, iar urcarea treptelor de viteză nu este bruscă din cauza rapoartelor mai lungi.
Aceste condiții sunt ideale pentru șoferii care nu doresc să conducă brusc sau agresiv. În orașe, modul Eco este recomandat în special pentru a economisi combustibil.

Dar dacă nu alegeți modul Sport, Golf 1.6 TDI ar putea să vă creeze probleme de mașină lentă odată ce ieșiți din oraș.
Cu toate acestea, la viteze de aproximativ 100 km/h, limitările grupului motopropulsor se simt suficient de mult pentru a vă oferi mai mult spațiu de manevră. În acest caz, motorul este evident mai energic, iar depășirile pot fi făcute cu mai multă încredere.

În general, TDI se conduce frumos, chiar și la turații mici, de aproximativ 1.000 rpm. Cel mai mare defect este absența unei trepte a șasea la viteze mai mari.
Pentru că Golf, cu trenul de rulare revizuit și caroseria mai robustă, dar mai ușoară, este perfect potrivit pentru călătorii mai lungi.

Confortul semnificativ îmbunătățit al suspensiei în comparație cu modelul Golf 7 anterior este cea mai semnificativă îmbunătățire a ținutei de drum.
În cele din urmă, pot menționa un Golf confortabil, a cărui capacitate de a absorbi denivelările și gropile de pe drumurile noastre mai puțin ideale este demnă de remarcat pentru un automobil german.

Nu că noul Golf ar încerca să concureze cu francezii.
Dar Golf reușește un echilibru mult mai bun între confort și stabilitate decât anticipasem eu.
În plus, chiar și zgomotele de funcționare a suspensiei sunt suficient de bine izolate fonic pentru a menține un mediu ambiant peste medie.

Chiar dacă direcția este mai greoaie și mai macho (în mod ciudat, în “Echo” se cere în continuare fermitate), ea tinde totuși să te îndepărteze de conturul drumului.
Am crezut că este mai comunicativă, cel puțin în modul “Sport”, deși asistența electronică produce un feedback sub așteptări.

De asemenea, pentru a nu fi luat prins cu garda jos de natura subviratoare, este necesar să ataci virajele în viteză cu mai multă prudență.
Nici direcția cutiei nu pare să încurajeze un comportament mai sportiv; deși este în general precisă și plăcută la condus, nu îi plac schimbările rapide și, ocazional, va petrece o perioadă foarte scurtă de timp așteptând ca “poarta” să angreneze treapta de viteză.

Golf 1.6 TDI se dorește a fi o mașină compactă obișnuită pentru oameni obișnuiți, principalul beneficiu fiind un nivel de confort îmbunătățit semnificativ pe denivelări, păstrând în același timp un stil de condus în primul rând sigur.
Golf se ridică la înălțimea așteptărilor celor care nu exagerează cu accelerația, chiar dacă senzațiile de condus sunt la un nivel mai scăzut pe această opțiune de motorizare mai puțin ostentativă.

Încă un lucru pentru fanii TDI: sunetele deosebite de “tractor”, pe care unii le consideră neplăcute, dar pe care alții le găsesc frumoase, se află în continuare în “meniu”.
Dar nu întotdeauna; pe măsură ce turațiile cresc, motorul de 1,6 litri devine destul de tolerabil din punct de vedere sonor, iar pe autostradă, turbulențele aerodinamice îl copleșesc.
Se pare că intră în categoria compromisurilor impuse de un design mai robust.

Cât costă VW Golf 1.6 TDI – Volkwagen Golf 7 preturi

Când vine vorba de consumul de carburant al variantei diesel de bază VW Golf 1.6 TDI, oficialii Volkswagen sunt destul de optimisti: consumul mediu teoretic este de numai 3,8 litri/100 km.

O valoare cu adevărat bună, destul de dificil de atins în practică (și mai ales în România).
Așa cum am observat mai devreme, Golf 1.6 TDI preferă o rulare mai silențioasă decât una mai atletică, prin urmare, prevăd că o medie de aproximativ 4,5 litri/100 km ar putea fi atinsă.

Testul a presupus în cea mai mare parte “frecarea” mașinii prin traficul extrem de aglomerat al Bucureștiului, dar au fost și câteva sute de kilometri de condus extraurban, mai puțin pe autostradă și mai mult pe drumuri naționale și județene, cu intenția de a o “lăsa să vadă ce poate face”. În acest caz, consumul mediu a fost de aproximativ 5,5 litri la 100 de kilometri.

O cantitate acceptabilă, care nu este excesivă, este rezonabilă pentru un motor diesel cu aproximativ 100 de cai putere.
Așa cum am afirmat anterior, este posibil să îl reducem la aproximativ 5%, dar pentru a face acest lucru este nevoie să folosim mai ales modul “Eco” și să facem un sacrificiu semnificativ în ceea ce privește performanțele dinamice extraurbane.

În general, modelul de bază diesel al noului VW Golf 7 se dovedește a fi un vehicul popular și atractiv, cu accent pe duritate, iar capitalul de imagine acumulat până acum este remarcabil.
În ceea ce privește calibrul componentelor și al ansamblului, interiorul automobilului poate fi considerat o piatră de hotar, iar caracterul său practic este la un nivel maxim.

Golf 1.6 TDI este o compactă abia adecvată datorită caracteristicilor propulsorului său, atât în ceea ce privește performanțele, cât și în ceea ce privește consumul de combustibil.
Golf prioritizează siguranța atunci când vine vorba de manevrabilitatea generală, dar s-a îmbunătățit semnificativ în sectorul confortului, ceea ce este evident mai ales pe drumurile noastre.

În cele din urmă, cât ați fi dispus să cheltuiți pentru un VW Golf 1.6 TDI în aceste condiții?
Dacă vă gândeați la 18.000 de dolari, sunteți aproape; versiunea de bază Trendline a motorului nostru de 105 cai putere începe de la 18.548 de dolari.

Cu cele 7 airbaguri standard, controlul electronic al stabilității ESC, senzor de oboseală, frână multi-coliziune și sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, nivelul de echipare de bază oferă caracteristici de siguranță excelente.

Versiunea Trendline oferă patru geamuri și oglinzi reglabile electric, aer condiționat manual, un radio CD cu ecran tactil de 4,7 inchi, un covor de mătase Dark Silver Silk Mat pe tabloul de bord și pe panourile ușilor, o frână de parcare electronică cu funcție de auto-hold și alte dotări de confort mai mult decât adecvate.

VW Golf 1.6 TDI Comfortline pornește de la 19.443 de euro în oferta Midocar, adică cu aproximativ o mie de euro mai scump decât Trendline. Acest nivel este echipat cu jante din aliaj, proiectoare de ceață cu lumini de viraj statice, cruise control și un computer de bord “Plus”.

La acestea se adaugă sistemul de climatizare Climatronic (190 de euro), sistemul radio CD Compsition Media cu radio CD cu ecran tactil de 5,5 inci și senzor de proximitate (236 de euro) și selectarea celor patru moduri de condus programate (110 euro), toate acestea fiind mai atrăgătoare și unele mai puțin costisitoare decât v-ați putea imagina.

Adică nu e greu să depăşeşti suma de 20.000 de euro pentru un VW Golf 1.6 TDI mai bine echipat – în funcţie de nivelul de pretenţii, se poate merge mult peste bariera de 25.000 de euro chiar şi în cazul acestui diesel de bază, datorită generozităţii listei de opţionale.

În general, noul Volkswagen Golf este un vehicul destul de respectabil, mai ales în această variantă diesel de bază.
O imagine foarte puternică, un interior foarte bine finisat, dimensiuni foarte decente, o ținută de drum sigură, un confort mult mai mare decât te-ai aștepta și o dotare rezonabilă, toate acestea sunt justificate de prețul ușor peste media clasei.

Printre principalele dezavantaje ale lui VW Golf 1.6 TDI se numără performanțele sub așteptări ale grupului motopropulsor, care se datorează în primul rând transmisiei cu 5 trepte (care afectează puțin și consumul).
Abundența de opțiuni ne împinge apoi într-o gamă de prețuri în care dieselul 2.0 TDI de 150 CP sau chiar modelele dintr-o clasă superioară sunt mai atrăgătoare.

Pentru a ține pasul cu concurența, majoritatea compactelor cu motoare diesel de cilindree comparabilă oferă o putere mai mare, ceea ce se reflectă în performanțe în general mai bune.
Deși există și alți factori precum imaginea, aspectul, caracterul practic și echiparea, consumatorii mai puțin pretențioși și cu un buget mai mic pot descoperi în curtea concurenței versiuni diesel care sunt chiar și cu câteva mii de euro mai ieftine.

Concluzii Volkswagen Golf 7

În concluzie, un vehicul “dus-întors” este cel mai rezonabil Golf diesel la un preț rezonabil.
Calitatea interiorului și compromisul dintre confort și stabilitate sunt două dintre punctele sale forte. Performanțele motorului, însă, sunt mai puțin impresionante.

Este o compactă solidă, care excelează în unele aspecte, dar care nu se ridică la nivelul altora.
VW Golf 1.6 TDI abia dacă se califică drept produs de top în sectorul diesel de dimensiuni mici, dacă luăm în considerare prețul la limita de atractivitate.
Dar este, fără îndoială, printre cele mai fascinante din categoria sa.

O piață pe care, să nu uităm, numele “Golf” o domină de ceva vreme, reputația excelentă a produsului în ochii multor clienți justificând prețul ceva mai mare pe care îl pretinde în fața rivalilor.
Concurența la acest nivel este mult mai acerbă decât era odată, iar unii dintre rivali sunt puternici și bine pregătiți, cel puțin în ceea ce privește versiunea 1.6 TDI.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment