Peugeot va lansa reinterpretare a modelului 308. Hatchback-ul compact va intra pe piață în cursul acestui an. Peugeot 308 adoptă un nou design și este primul model lansat de francezi cu noul logo al companiei.
A doua generație Peugeot 308 se pregătește să se retragă după opt ani pentru a face loc noului model 308.
Design exterior
1. Designul Noul 308 are un design complet reproiectat. Noua masina vine lumini de de zi cu semnătura luminilor cu LED-uri sub forma colților unui leu. Prin urmare, designul este în concordanță cu alte modele Peugeot lansate în ultimii ani. Grila face ca SUV-urile 3008 și 5008 să fie impresionante și memorabile.
Stopurile din spate are un fundal negru, iar luminile de poziție sunt reprezentate de trei bare de lumină cu LED care reprezintă labele leului. Cele două stopuri sunt conectate printr-un ornament negru neted care se întinde pe întreaga lățime a hayonului.
Clienții au posibilitatea de a alege dintre șaisprezece culori ale caroseriei. Verde măslin și albastru vertij sunt culori de lansare, iar paleta este realizată din roșu E, alb perlat, negru perlat negru și Artense (argintiu). Dimensiunea roții începe de la 16 inci, iar la niveluri de echipare mai mai mari, maximul poate ajunge la 18 inci. Noul Peugeot 308 este cu 11 cm mai lung decât exemplarul anterior.
La această diferență, la ampatament se adaugă 5,5 cm. Această creștere se simte în spațiul disponibil pasagerilor din spate. Cu toate acestea, volumul portbagajului a fost redus de la 420 litri la 412 litri. Și înălțimea mașinii este diferită. Coborâți linia tavanului cu 2 cm pentru a reduce coeficientul aerodinamic la 0,28.
Interior Peugeot 308
La interior, francezii de la Peugeot au pregătit un design care nu se conformează tradiției clasice Peugeot, cu care ne-am obișnuit în ultimii ani. Bordul a fost redesenat pentru a se conforma temelor de proiectare ale altor modele. Încorporat este ecranul tactil de 10 inci al sistemului multimedia. Conține majoritatea comenzilor, dar unele butoane fizice rămân în partea de jos.
Lumina ambientală este în opt culori, funcția de încărcare inductivă a telefonului, sistemul audio Focal cu zece difuzoare și scaunul reglabil electric sunt doar câteva dintre funcțiile oferite de 308. 3.
3. Două versiuni hybrid
Două versiuni hybrid Pe baza platformei EMP2, Peugeot 308 va fi propulsat de un motor pe benzină de 1,2 litri cu trei cilindri, care este disponibil în două versiuni de putere: 110 și respectiv 130 de CP. De asemenea, puteți alege un motor diesel cu patru cilindri de 1,5 litri, cu 130 de cai putere. Ca configurație standard, mașina oferă o transmisie manuală cu șase trepte, puteți alege, de asemenea, să folosiți o transmisie automată cu opt rapoarte.
Sunt furnizate, de asemenea, două versiuni hibride plug-in. Ambele folosesc un motor electric de 81 kW alimentat de o baterie de 12,4 kWh. Diferența este motorul termic. Puterea de bază este de 130 de CP, iar cea mai eficientă putere este de 180 de cai putere. Prin urmare, combinația acestor două versiuni hibride poate produce 180 și, respectiv, 225 de cai putere. În modul WLTP, vehiculul hibrid plug-in Peugeot 308 poate atinge o autonomie electrică pură de 60 de kilometri. Noul Peugeot 308 va fi lansat pe piață în a doua jumătate a anului acesta.
Preturi Peugeot 308
Acum, producătorul francez a lansat lista de prețuri a ultimului 308 facelift pentru piața din România. Conform introducerii oficiale, cel mai accesibil Peugeot 308 facelift începe de la 18.256 de euro. Iar în versiunea de echipare de bază, break-ul va costa 1.850 de euro.