Review – Noul BMW X7 – cel mai luxos şi elegant SUV de la BMW

Dă şi tu share articolului

Review – Noul BMW X7 – cel mai luxos şi elegant SUV de la BMW

BMW X7 este fără îndoieală cel mai luxos SUV şi cel mai mare de la BMW. Din 2019 va fi va putea fi cumparat de la dealerii auto. Lansarea noului BMW X7 a avut loc loc la Frankfurt. În articolul precedent am prezentat noul Audi Q8 un SUV luxos şi impresionant dar ceva mai ieftin ca preţ de pornire.

BMW a prezentat noul X7 la Frankfurt este cel mai mare SUV din gama constructorului german construit vreodată şi va intra pe piaţă din primăvara anului viitor. Noul X7 va fi vârful de gamă în segmentul SUV oferit de BMW şi va avea un design la fel de bun precum X5 sau X6 şi va fi echipat cu cele mai noi sisteme de siguranţă şi ultimele tehnologii.  BMW X7 iPerformance este un automobil vizionar care creează standarde
noi în domeniul serviciilor digitale şi al conectivităţii.
Maşina paote fi cumpărată pe versiune diesel sau benzină. Noul X7 va avea la bază platforma BMW ClAR Platform. Platforma modulară care are la bază oțel, aluminiu și fibră de carbon.  Este disponibiăl cu seturi de tracțiune pe spate sau cu tracțiune integrală și a debutat în seria G11 7 din 2015.

BMW X7 va avea un preţ de pornire în varianta de echipare de bază de 90.000 de euro. Există speculaţii privind apariţia unei versiuni de lux cu 4 locuri în loc de 5 dar care va avea un preţ foarte piperat de 150.000 de euro.
Noul BMW X7 se va numi BMW X7 iPerformance Concept şi va fi asamblat în Carola de Su, Statele Unite.
Ca şi rivali BMW X7 va avea pe Mercedes-Benz GLS şi Audi Q8.

BMW X7: date tehnice

BMW X7 are o lungime de 5.151 de mm, şi o lăţime de 2.000 de mm similar ca audi Q8, iar înălțimea anunțată de constructorul german este de 1.805 mm. Ampatamentul SUV-ului este de 3.105 mm, valoare care se traduce prin spațiu suficient pentru toți cei 7 pasageri. Trebuie menţionat că el vine în varianta de echipare de bază cu 7 locuri.

Design exterior BMW X7

Maşina arată chiar foarte bine. Bine şi X5 sau X6 au un design foarte reuşit. BMW a adus designeri noi nu mai sunt acele design-uri neobişnuite care erau acum 15 ani şi asta se vede evoluţia din punct de vedere al design-ului. Personal îmi place cum arată. Design-ul lui X7 are nişte linii clare şi precise s. În zona frontală observăm acele nări clasice de la BMW şi deasupra este celebra siglă dela BMW. Grila frontală are dimensiuni mai mare acum. De asemena regăsim ornamentele cromate şi în partea din faţă şi pe lateral şi asta ne inspiră lux. Blocurile optice au tehnologie LED şi opţional te poţi bucura de farurile Laserlight exact ca pe BMW Seria 7. Stopurile din spate au şi ele înglobate tehnologia LED. Maşian vine echipată cu jante de 20 de inchi şi se pot pune pana la 22 de inci în funcţie de preferinţe. BMW X7 are un design agresiv ca toate modelele BMW dar ne şi sportivitate.  Ornamentele cromate sunt nelipiste pe BMW. În faţă spoilerul ne spuen că avem de a face cu o maşină sportivă şi elegantă.

În spate BMW X7 are un portbagaj de de 326 de litri (doar atunci când sunt disponibile şi locurile din spate. Altfel fără acele locuri portbagajul este unul gigant de 750 de litri. Dacă vei rabata şi rândul 2 de scaune o fi surprins plăcut volumul va fi de 2.120 de litri.

Interior BMW X7

BMW X7 vine în variantă standard echipat cu volan sport îmbrăcat în piele. Ceasurile sunt digitale şi benficiază de un displaz de 12.3 inchi. De asemena există şi un head up display prin care poţi vedea setările maşinii care pot fi controlate prin controllerul ce este deja clasic de la BMW. De asemenea air gestures îşi face bine treaba, practic poţi gesticula şi alege diverse setări sau poţi da mai încet muzica sau mai tare doar prin intermediul gesturilor sau vocal.

Interiorul este unul spaţios iar atenţia la detalii este deosebită. Designerii de la BMW au reuşit să realizeze o combinaţia de materiale moderne de cea mai bună calitate cu un design contemporan. . Oriunde  pui mâna găseşti numai materiale super premium. Scaunele sunt de piele confortabile au masaj şi încălzire. Toţi cei 5 sau 7 pasageri se vor simţi foarte bine în aceste fotolii dacă le putem numi aşa. Al treilea rând de scaune  oferă confort sporit pentru pasageri. Aşadar fie că eşti înalt sau mai corpolent vei sta confortabil fără probleme. Să mai punctăm aici şi sistemul de iluminiare ambientală din noul X7. Eşti surprins de fiecare dată de modernitatea acestei maşini şi de asemena poţi vedea parcursul călătoriei cu efecte interactive.. Tot la interior obnservăm tapiţerie cu logul M.
Planşa de bord trebuie să recunosc că este inedită, puţine butoane vezi cu un deisgn futurist şi în acelaşi timp elegant. Lucru care mi-a plăcut foarte mult.

Tehnologii pe noul BMW X7

Prin pachetul Driving experience poţi selecta viteza din padele de asemenea poţi porni opri motorul iar acestea sunt grupate în zona centrală a tunelului median.
Tot acolo pasagerii pot controla suspensia pneumatică şi modurile pentru a configura maşina off road.  Există mai multe moduri prin care se poate configura maşina dintre care amintim:  moduri de conducere pe teren accidentat – xSand, xGravel, xRocks şi xSnow.
Cruse Control – Opţiune oferită standard ce te ajută să setezi viteza la care se activează. Sistemul reusşeşte să ţină viteza şi să reducă viteza dacă autovehiculul din faţă o reduce sau o măreşte adaptându-se situaţiei.- Collision and Pedestrian Warning – Această funcţie este foarte utilă atunci când nu eşti atent iar maşina ia decizia optimă de a frâna atunci când identifică pietoni care traversează neregulamentar sau regulamentar. Sistemul se bazează pe radare.
– Lane assist – Te ajută atunci când nu îţi ţii corect banda sau când urmează să o părăseşti involuntar ţinând maşina pe mijlocul benzii cum e şi normal de altfel să te deplasezi.
– Sistem de avertizare la unghiul mort. Acest sistem este deosebit de util atunci când urmează să te pui în mişcare dintr-o parcare sau de pe margiea drumului şi te atenţioneaztă că în unghiul mort se află un alt vehicul.
– În versiune Standard benficiezi de sistemul de climatizare automat cu 4 zone iar opţional poţi alege şi pentru cel cu 5 zone.

– Sistemul audio este de înaltă calitate produs de Harman Kardon sau Bowers & Wilkins şi te vei bucura de muzica de o claritate ireprosabilă.
– Sistemul de tracţiune integrală care era disponibil pe maşinile BMW a fost îmbunătăţit semnificativ odatăc u această versiune. De asemenea M50d vine cu un iferenţial M sport.
Diferenţa faţă de AUdi Q8 şi BMW X/ este aceea că X7 oferă în standard suspensie pneumatică dar şi preţul de plecare este mult mai mare faţă de rivalul său Q8. Maşina are un unghi de atac foarte bun de 25 de grade şi o gardă la sol chiar generoasă de 221 de mm chiar la viteze mari se reduce cu 20 de mm la viteze de peste 138 km/h. Şoferul paote coborî maşina sau o ridica cu încă 40 de mm pentru a-l face mult mai dinamic şi mult mai stabil. NU trebuia să piardă pasul cu concerunţa aşadar cei de la BMW s-au gândit şi la pachetul de drumuri grele. Aşadar poţi cnduce în offroad sau pe teren accidentat sau pe drumuri neasfaltate este disponibil în standard pe aproape toate versiunile exceptând M50d.
– Crossing traffic warning; Priority warning, Wrong way warning şi Emergency Stop Assistent se regăsesc şi ele pe cel mai luxos şi mai tehnologizat suv el a BMW.
– Parking Assitant te ajută să îţi parchezi maşina fără ca tu să depui vreun efort.

BMW X7 motorizări

Transmisia Steptronic cu 8 trepte este oferită pentru toate
variantele ale BMW X7, împreună cu sistemul de tracţiune integrală BMW
xDrive.
Benzină
Noul BMW X7 vine momentan doar cu o versiune pe benzină. Este vorba de un propulsor de 3.0 litri în 6 cilindri ce dezvoltă 340 CP şi are un cuplu de 450 nm la turaţii de 1.500 şi 5.200 rpm cuplat la o transmisie automată în 8 rapoarte Steptronic. BMW X7 xDrive40l reuşeşte cu succes în doar 6.1 secunde să ajungă la viteză de croazieră 100 km/h.
 În alte zone de pe terra mai precis pe alte continente BMW X7 poate fi configurat şi cu  motor de 4.4 litri 462 CP şi un cuplu de 650 nm.
Diesel
– Pentru cei care doresc un propulsor diesel aceştia au la dispoziţie 2 versiuni xDrive30d şi X7 M50d. Acestea a un propulsor de 3.0 litri în6 cilindri 265 CP şi un cuplu de 620 nm ce ste devoltat între 2000 şi 2500 rpm.
Pentru versiunea xdrivem50d vei benficia de n motor de 3. litri în 6 cilindri de 400 CP şi un cuplu de 760 nm. Toate variantele de echipare sunt cuplate la celebra cutie automată în 8 rapoarte de la BMW.

Concluzii

BMW X7 este cel mai luxos SUV şi tehnologizat de până acum ce reușește să te surpindă de fiecare dată, X7 te introduce în era tehnologiei şi îţi crează un confort desăvârșit atunci când vei urca în el.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment