Acest lucru se datorează motorului V8 twin-turbo de 4,4 litri, care s-a dovedit a avea un potențial mare. Motorul V8 produce 625 cai putere și 750 Nm în cea mai puternică versiune (disponibilă pe modelele de concurență). Compania elvețiană de tuning Dähler a spus că aceste mașini nu sunt suficient de fâșnețe. Drept urmare, ele oferă posibilitatea de a mări performanța motorului la 700 de cai putere și cuplul de 840 Nm. De asemenea, puteți alege să măriți viteza maximă la 302 km / h. Toate acestea sunt disponibile la 3.986 de euro.
Al doilea nivel de tuning este în curs de dezvoltare și se așteaptă să ajungă la 740 cai putere și 880 Nm. Modificările nu sunt oprite numai în zona de gestionare a motorului. Dähler oferă, de asemenea, un sistem de evacuare din oțel inoxidabil de 116 mm la un preț de 5780 euro.
În plus, un set de arcuri sportive are un preț de 1.375 de euro. Pentru a perfecționa aspectul, cei de la Dahler au furnizat și un set de jante forjate de 23 de inci. Janta, numită CDC1, poate fi comandată în diferite culori la 13.382 de euro. Nu în ultimul rând, Dähler susține că sunt cu 35% mai ușoare decât cele clasice.
Compania de tuning nu l-a uitat pe posesorii de BMW X5 M50i, deoarece BMW a pregătit un kit de modificare pentru acesta, care poate crește puterea de la 530 CP la 630 CP, iar cuplul va fi același cu cel al modelului X5M: 840 Nm (îmbunătățit de la 750) Nm). De asemenea, puteți comanda o țeavă de evacuare din oțel inoxidabil cu patru orificii de evacuare de 101 mm.