Numai aici nu aveai reclame: ce planuri are Apple și cum te va agasa de acum încolo

Dă şi tu share articolului

Potrivit zvonurilor actuale, Apple ar putea începe să integreze reclame în Maps încă de anul viitor.

Într-un e-mail recent de la Power On, Mark Gurman de la Bloomberg a declarat că echipa de ingineri a început deja să pună la punct un software care să gestioneze anunțurile de căutare.
Cu alte cuvinte, începând cu 2023, clienții vor putea observa cum Apple începe să implementeze această ajustare.

În plus, Gurman a dezvăluit că Apple a încercat o versiune internă a aplicației Maps care conținea reclame de căutare.
Astfel de reclame sunt deja disponibile de la Apple prin intermediul App Store, pe care utilizatorii nu le consideră tocmai favorabile.

Cum vor funcționa noile reclame pe care Apple vrea să ți le servească cu forța

Asigurându-se că publicitatea lor apare în partea de sus a paginii atunci când oamenii scriu anumiți termeni care, într-o anumită măsură, corespund specificului companiilor, dezvoltatorii pot plăti compania pentru a-și asigura un loc în primul rând.

Gurman a prezis că viitoarea publicitate de căutare în Maps va funcționa în acest mod.
Pentru a da un exemplu, un restaurant mexican ar putea plăti Apple pentru ca localul său să apară mai sus în rezultatele căutărilor atunci când consumatorii caută termeni precum “tacos” și “ceviche”.
Cu alte cuvinte, baza serviciului ar putea să nu mai fie meritocrația, ci banii.
Cel care asigură finanțarea este câștigătorul.

La momentul respectiv s-a speculat că acest test a fost o componentă a strategiei Apple de a-și crește considerabil veniturile din publicitate.
Todd Teresi, vicepreședintele responsabil cu publicitatea afacerii, a primit “creditul” de la Mark Gurman.
Teresi intenționează să extindă în cele din urmă veniturile anuale de 4 miliarde de dolari ale diviziei la cel puțin 10 miliarde de dolari, dar acest lucru va dura ceva timp.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment