Review – Noul Volkswagen Golf 7 facelift – prezentare, motorizări, versiuni, prețuri
Cu siguranță mulți dintre noi am apreciat această mașină fie că am avut, condus sau pur și simplu. Noul Volkswagen Golf 7 facelift a fost lansat în România. Volkswagen Golf a fost cea mai populară mașină din lume de-a lungul a jumătate de secol.
Vom vedea în cele ce urmează dacă Volkswagen Golf 7 este o mașină care
merită atenție, fiabilă și ușor de întreținut la prețuri atractive.
Din luna ianuarie a acestui an Volkswagen Golf 7 poate fi comandat de la
dealerii Volkswagen de la noi din țară care coboară sub majoritatea
concurenților direcți. Trebuie menționăm de la bun început faptul că modelul Golf 7 facelift pornește cu un preț agresiv ceea ce va îndepărta pe foarte mulți dintre potențialii clienți și de ce nu fani ai mărcii.
merită atenție, fiabilă și ușor de întreținut la prețuri atractive.
Din luna ianuarie a acestui an Volkswagen Golf 7 poate fi comandat de la
dealerii Volkswagen de la noi din țară care coboară sub majoritatea
concurenților direcți. Trebuie menționăm de la bun început faptul că modelul Golf 7 facelift pornește cu un preț agresiv ceea ce va îndepărta pe foarte mulți dintre potențialii clienți și de ce nu fani ai mărcii.
Facelift
Facelift-ul estetic și tehnic pe care Grupul Volkswagen l-a operat pe cel mai vândut și popular model al său este surprinzător.
Bara din față este ușor modificată, are fante pentru aerodinamică, semnalizatoare dinamice exact ca la AUDI, și stopuri cu tehnologia LED în spate.
Blocurile optice tipice de Golf și Jetta au inglobate tehnologia LED,
Interior,
La interior, elementele de plastic de foarte bună calitate îi fac simțită prezența precum și inserțiile de aluminiu. Pe bord mașina are poliuretan moale. Este o mașină bine închegată din toate punctele de vedere.
Scaunele sunt dintr-un textil de foarte bună calitate, iar pentru versiunea Highline au piele Alcantara.
Sistemul multimedia arată foarte bine și nu are lag. Dispune de funcția air gesture.
Blocurile optice tipice de Golf și Jetta au inglobate tehnologia LED,
Interior,
La interior, elementele de plastic de foarte bună calitate îi fac simțită prezența precum și inserțiile de aluminiu. Pe bord mașina are poliuretan moale. Este o mașină bine închegată din toate punctele de vedere.
Scaunele sunt dintr-un textil de foarte bună calitate, iar pentru versiunea Highline au piele Alcantara.
Sistemul multimedia arată foarte bine și nu are lag. Dispune de funcția air gesture.
Active info display-ul are 12 inchi și poate fi comparabil cu cel de la BMW Seria 7 sau Mercedes S Class. Nu are nici un fel de lag și se vede spectaculos.
Prețuri și motorizări
Benzină
Versiunea de bază a lui Golf 7 facelift, este echipată cu motorul 1.0 TSI de 110 CP și cutie manuală în 6 rapoarte și tracțiune față. Toate acestea sunt în nivelul de dotări de bază Trendline, iar prețul pentru versiunea de bază Trendline este de 15.844 de euro în România.
VOlkswagen Golf 7 poate fi configurat și cu cutie automată DSG și tracțiune integrală motor 2.0 TSI de 310 CP la un preț foarte ridicat începând cu 38.892,- €. La banii aceștia te poți orienta lejer către o mașină din gama premium cu ceva dotări pe ea.
Pentru modelul pe benzină mașina poate fi configurată atât cu tracțiune față cât și integrală și cutie manuală
Diesel
Pentru versiunea Diesel și cutie manuală în 6 rapoarte, tracțiune față prețul de pelcare este de 18.500 euro și creste în funcție de dotările respective care vei decide să le pui.
Dacă vei dori aceași versiune Diesel + cutie manuală și tracțiune integrală prețl va exploda la incepand cu 24.039,- €
Nu pot înțelege de tracțiuean integrală este indisponibilă pentru opțiunea cu cutie automată în 7 rapoarte, astfel de vei bucura de aceasta doar dacă vei alege celebra cutie manuală.
Versiuni
Volkswagen Golf are tot trei niveluri de echipare exact ca la modelele precedente: Trendline, Comfortline și Highline.
Diferența dintre primul nivel de echipare și al doilea este de 1400 de euro și 2000 de euro față de modelul de top Highline
Este interesant faptul că că modelul de VW Golf precedent dispunea de o versiunea de bază diferită și motorizarea 1.2 TSI i pornea de la un preț asemănător. de 85 CP. Dar odată cu apariția și lansarea noului model Motorul produs de Grupul Volkswagen de 1 L TSI va fi disponibil pe versiunea de Golf 7. Motorul 1.0 TSI este un motor de generație nouă ce livrează 25 de cai putere în plus peste motorul anterior la un preț apropiat.
Vorbind de segment, noul Golf 7 Facelift are un preț de pornire foarte bun ce se situează sub principalii săi competitori Opel Astra, Ford Focus.
Însă Volkswagen nu mai este de mult o (mașină a poporului) prețurile sunt piperate pentru cei care doresc achiziționarea unei mașini în leasing și vor trebui să plătească rate mai mari în funcție de versiunea de echipare și dotările puse pe mașină.
Concluzii
Volkswagen Golf nu este o mașină accesibilă publicului cu toate că în trecut Volkswagen ne-a obișnuit cu sloganul (Mașina poporului), dar fără îndoială este o mașină sigură, confortabilă și foarte arătoasă. Dar cu siguranță Volkswagen golf rămâne etalonul acestei clase fiind încă apreciată de foarte multe persoane cu toate că prețurile nu sunt deloc mici dacă vorbim de o mașină de volum.
Sintetizând Golf este o mașină care vizează în general segmentul tânăr și nu numai.
Volkswagen a obținut 5 stele la EuroNCAP, iar acest lucru reprezintă faptul că este o mașină sigură din toate punctele de vedere.
Ce bine arata <3.Seamana putin cu Wolkswagen 5, varianta mai imbunatatita. Si interiorul arata foarte bine. Totusi cam scumpa :).
Da, corect. Este o mașină foarte reușită din toate punctele de vedere
sunt convinsa ca merita, sunt posesoare de Golf si il ador, chiar daca este un model mai vechi!
Am facut scoala de soferi pe un Volkswagen Golf 7, versiunea din 2016, cu gandul ca dupa ne vom lua masina asta. Mi-a placut tare mult pe perioada orelor de condus, m-am inteles foarte bine cu masina, e ideala pentru oras si pentru o femeie, are dimensiuni normale, o parchezi cu usurinta aproape peste tot.
Masina arata bine, dar nu e de mine. E prea mica si cam slabuta. Nu mi-am dorit niciodata un Golf, tocmai de asta. Sunt obisnuita cu motoare de 2,4-2,5, diesel, conducand un Audi si Volvo. Asta este pentru mine ca o masinuta de jucarie 😀
Dar cred ca e ideala pentru oras si pentru persoane care isi doresc o masina mica, confortabila si care sa nu consume mult.