În ce afaceri să nu investești în 2023: pierzi toți banii sigur, industria aceasta se prăbușește

Dă şi tu share articolului

Mulți români se gândesc la antreprenoriat, având în vedere climatul economic dificil cu care ne-am confruntat în ultimul an.

Într-o perioadă de criză în care capacitatea noastră de a cumpăra este pusă la încercare, dorința de a fi independent și de a conduce propria afacere nu este un concept rău.

Chiar dacă acest mediu implică mai multe riscuri pentru sectorul privat, fiecare criză oferă noi oportunități. Dacă știi în ce industrie să intri și ce investiții să faci, nu poți da greș niciodată.

Determinarea unei anumite industrii care pare a fi în cădere liberă și ale cărei perspective de viitor nu par promițătoare este motivul acestei postări.
Aveți dreptul să investiți pe această piață, în ciuda informațiilor de mai jos, dar trebuie să o faceți într-un mod responsabil și educat.

Drept urmare, ar trebui să știți că industria publicitară s-a schimbat.
Așteptați-vă la un succes modest dacă intenționați să deschideți o afacere în această industrie, deoarece piața nu este în general într-o stare optimistă.
În loc de asta!

Potrivit lui David Zaslav, CEO al Warner Bros. Discovery, piața de publicitate este în prezent mai slabă decât a fost vreodată în timpul pandemiei de coronavirus din 2020.

Prin urmare, riscurile pe care ți le asumi pariind pe aceste tipuri de afaceri ar putea fi unele ce te pot duce aproape de faliment, nu de profit!

Companiile mari din domeniu se prăbușesc, evită astfel de afaceri anul viitor

Ultimele luni “s-au înrăutățit”, potrivit lui David Zaslav.
Având în vedere că descoperirea Warner Bros. a scăzut la jumătate în acest an, compania pe care o conduce expertul are cifre care provoacă o gravă îngrijorare.

Cu toate acestea, veniturile din acest an pentru Snap, Meta și BuzzFeed au scăzut cu peste 65%.
De altfel, HBO a suferit o pierdere de 3 miliarde de dolari în 2021.
Pierderea este dureroasă dacă ne gândim că în 2019, cu un an înainte de izbucnirea pandemiei de coronavirus, compania a fost profitabilă și a obținut venituri de 2 miliarde de dolari.

Industria va avea nevoie de mai mult timp pentru a-și reveni, ceea ce poate fi văzut ca un semnal care dă de gândit pentru potențialii viitori investitori. Cu părere de rău, experții nu privesc cu nerăbdare nici următoarea perioadă.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment