Fiți extrem de precaut dacă sunteți tentat să începeți o afacere, deoarece unele industrii nu mai merg la fel de bine ca acum câțiva ani.
Afacerile care păreau să aibă un succes excepțional în 2021 sau 2020 ar putea fi la fel și în acest an și în viitor, iar persoanele care fac investiții în aceste companii vor avea probabil un rezultat similar.
De exemplu, se referă la începerea propriei afaceri cu haine sau a industriei modei în general prin intermediul comerțului online.
S-ar putea să fiți surprins să aflați că, în era digitalizării, când internetul a devenit o componentă crucială a vieții tuturor, nu este cu adevărat profitabil să operezi o astfel de afacere, chiar dacă este online. Prin urmare, ea se adresează de la bun început tuturor celor care au acces la internet, și nu doar celor din orașul sau cartierul dumneavoastră, ca în cazul unui magazin fizic.
Aceste afaceri se duc în cap!
Mai puține persoane cumpără haine, încălțăminte sau alte produse similare în zilele noastre, deoarece este din ce în ce mai greu pentru oameni să se întrețină cu alimente și facturi.
Dacă luăm în considerare faptul că marii retaileri de modă își văd cifrele de afaceri în scădere chiar și în perioadele de vânzări importante, se pare că mulți români trăiesc după maxima “Mai poți purta hainele vechi, dar cu siguranță nu rămâi fără mâncare”.
În mod evident, generalizăm aici; există, fără îndoială, cazuri specifice în care cifrele arată mai bine din diverse motive, dar, în general, acesta nu este un sector în care merită să investești bani în viitorul apropiat, mai ales dacă speri la câștiguri rapide cu puțin efort.
Dacă trăirea acestui vis este obiectivul tău, dă-i drumul și încearcă să îl realizezi. Cu toate acestea, la fel ca în orice afacere, trebuie să fiți pregătit să acceptați unele riscuri mici sau semnificative.