Facebook îți acordă mai mult control: cum se schimbă feed-ul

Dă şi tu share articolului

Facebook a introdus noi caracteristici care le vor permite utilizatorilor să își personalizeze fluxurile de știri.

Practic, postările de la persoanele și comunitățile de care sunteți legat, precum și postările care vă sunt sugerate vor include acum două noi butoane “Show more” sau “Show less”.
Rolele vor fi folosite în cadrul testelor inițiale ale Facebook pentru noua funcționalitate.

Potrivit firmei, apăsarea butonului “Show More” va crește momentan scorul de clasament pentru acea postare și pentru altele similare.
În cazul în care alegeți opțiunea “Post Less”, scorul de clasament al acesteia va scădea momentan.

În prezent, Facebook vă permite doar să ascundeți postările utilizatorilor pe care îi urmăriți sau recomandați.
Compania lansează în prezent instrumente pentru postările care v-au fost sugerate de prieteni.

Utilizatorii vor vedea ocazional pe Facebook opțiunile “Show Less” și “Show More”.
În curând, utilizatorii vor putea accesa aceste butoane ori de câte ori doresc, dând pur și simplu clic pe cele trei puncte din colțul din dreapta sus al ecranului.
Rețeaua de socializare susține că, prin introducerea unei noi metode prin care utilizatorii pot comenta direct clasamentele, va putea să îmbunătățească inteligența și capacitatea de reacție a sistemelor sale de inteligență artificială.

Noua funcție Reels

Facebook a mai spus că testează noi setări care le-ar permite utilizatorilor să aleagă cât de mult conținut de la prietenii și familia lor, grupuri, site-uri și personalități publice apare în fluxul de știri.
Utilizatorii vor putea să aleagă ce postări doresc să vadă mai mult sau mai puțin folosind noile opțiuni.

Puteți decide să vedeți “mai puține” postări de la site-urile și personalitățile publice pe care le urmăriți, selectând în același timp să vedeți o cantitate “regulată” de postări de la prieteni și rude.

Potrivit postării de pe blogul companiei, “Funcțiile de acest gen vă pot ajuta să descoperiți mai multe informații importante pentru dumneavoastră, astfel încât să puteți vedea mai mult din ceea ce doriți și mai puțin din ceea ce nu doriți”.

“Vom folosi contribuțiile directe pentru a ne îmbunătăți continuu strategia, așa cum facem cu fiecare actualizare de produs pe care o facem”, a declarat compania.

Ținând cont de faptul că Meta concurează cu TikTok, o platformă renumită pentru algoritmul său, este de asemenea important de menționat că Facebook dorește probabil să îmbunătățească antrenarea algoritmului său pentru a descoperi ce postări și relee le place oamenilor să urmărească.

Probabil că Facebook caută metode pentru a crește implicarea utilizatorilor în Reels, având în vedere că va testa noi comenzi.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment