Dacia va lansa Bigster, un SUV mai mare decât Duster care va veni și cu un nou logo

Dă şi tu share articolului

Potrivit planului de restaurare propus de marca franceză, Dacia va folosi și tehnologia E-Tech în modelele sale din clasa C și vehiculele hibride Renault Clio.

Dacia este mentionata împreună cu Lada. Se spune că aceste două mărci vor lansa 7 modele noi până în 2025, dintre care două aparțin pieței segmentului C, în timp ce Dacia nu există încă. În plus, grupul a anunțat că își va reduce capacitatea de producție globală de la 4 milioane de vehicule în 2019 la 3,1 milioane de vehicule în 2025.

Modelul Dacia din clasa C va fi un SUV interesant asa cum scrie si presa franceză, care va înlocui modelul Lodgy și poate fi produs la Mioveni.

Ce spune Renault despre viitorul Dacia si Lada?

Dacia-Lada va fi totul


Dacia va evolua pentru a deveni mai atractivă, si totodata isi va păstra însă atributele specifice. Lada va rămâne la rândul său o marcă sinonimă cu robustețea și soliditatea. Ambele mărci vor continua să propună produse accesibile, si vor utiliza tehnologii verificate și destinate unor clienți interesați să facă o achiziție rațională. Atât Dacia cât și Lada vor include în viitor și vehicule din segmentul C.

Modele de business eficiente:

Design-to-cost

Eficiență: se va reduce numărul de platforme de la 4 la 1; de asemenea diversitatea caroseriei de la 18 la 11, cu o capacitate medie de fabricație de 1,1 milioane de vehicule pe platformă, comparativ cu 300.000 de vehicule în prezent. Apariția unei serii de noi produse competitive și intrarea în domeniul C: Până în 2025 vor fi lansate 7 modele, dintre care 2 se află în segmentul C. Relansați modelul iconic

Renault a spus că Dacia și Lada au multe în comun, referindu-se la prețul mașinilor, la costuri mai mici de producție și la un grad ridicat de integrare locală.

Vor menține mărci independente, dar vor avea o conducere comună, iar cele două mărci vor împărtăși din ce în ce mai multe lucruri.

Ideea generală a planului este de a raționaliza, organizația a anunțat că numărul de platforme utilizate în alianță va fi redus de la 6 la 3, iar numărul de serii de motoare va fi redus de la 8 la 4. Luca de Meo. Președintele Renault Cars a spus că, pentru a abandona obiectivul de a produce 5 milioane de mașini în 2022, el a spus: „Am devenit mai mari, dar nu mai buni.” El a subliniat că, deși grupul vinde în 130 de țări, dar nici muncă. G

rupul va fi mulțumit de producția a aproximativ 3 milioane de mașini pe an, nu de 5 milioane.

Luca de Meo a declarat că noul plan este împărțit în trei etape Renaștere până în 2023 Actualizare, din 2023 până în 2025, vor apărea multe modele noi până atunci Revoluția de după 2025 aduce noi servicii de mobilitate Renault estimează că piețele emergente vor reveni la niveluri de criză precovidă în 2023 și piețe mature în 2025.

Planul de reducere a costurilor fixe cu 2 miliarde de euro până în 2022 va fi extins: prin urmare, va fi redus cu 2,5 miliarde de euro până în 2023 și un total de 3 miliarde de euro va fi redus până în 2025.

De asemenea, grupul speră să reducă investițiile și cheltuielile în cercetare și dezvoltare de la 10% din vânzările curente la mai puțin de 8% în 2025. Renault va inființa de asemenea, o nouă entitate comercială numită Mobilize
Această nouă entitate de afaceri va aduce noi profituri de servicii de călătorie și servicii energetice utilizatorilor de mașini și va reprezenta mai mult de 20% din veniturile Grupului Renault până în 2030.

Trei misiuni

Cresterea timpului de utilizare a mașinilor (90 % din timp este inutilizat în prezent) O mai bună gestionare a valorii reziduale Ambiția de a atinge obiectivul „zero emisii de carbon” Oferte unice, accesibile și utile: 4 vehicule modificate, dintre care 2 sunt folosite pentru car sharing, unul este utilizat pentru serviciile șoferului și unul este utilizat pentru livrarea „ultimului kilometru” Soluții de finanțare (abonament, leasing, plată pe distanțe lungi) O platformă dedicată datelor, serviciilor și software-ului Serviciu nou de reparații și renovări

Planul Renaulution este de a poziționa întreaga companie de la generarea de cantitate la crearea de valoare. Aceasta nu este doar o recuperare, ci și o schimbare profundă a modelului companiei noastre.

Ne-am simplificat operațiunile, începând cu proiectarea inginerească, făcând ajustări la nevoie și direcționând resursele către produse și tehnologii cu potențial puternic.

Până în 2030, ne vom transforma dintr-o companie auto care utilizează tehnologie într-o companie tehnologică care utilizează mașini, iar 20% din veniturile noastre vor proveni din servicii de date, comerț și energie “, a explicat Luca de Meo.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment