Cumpărăturile online, mai aproape de experiența reală. Clienții pot proba virtual pantofii, înainte de a-i cumpăra

Dă şi tu share articolului

Experiența de cumpărare online va semăna cu cea a comerțului cu amănuntul tradițional.
Clienții magazinelor de internet vor putea în curând să probeze digital pantofii pe care intenționează să îi cumpere online.
Realitatea augmentată le va permite cumpărătorilor să probeze reprezentări digitale ale pantofilor înainte de a face o achiziție, ceea ce va face acest lucru practic.

Amazon a fost una dintre primele întreprinderi care a încercat această idee.
Magazinul online a lansat o funcție de probă a pantofilor bazată pe realitatea augmentată, denumită “Virtual Try-On for Shoes”.

După cum îi spune și numele, clienții au posibilitatea de a îndrepta camera foto spre un produs de încălțăminte și de a atinge butonul “virtual try-on” de lângă acesta.
Funcția de probă virtuală pentru pantofi a fost lansată oficial, potrivit magazinului online.

Clienții vor avea posibilitatea de a ajusta culoarea pantofilor și de a selecta opțiunea preferată, chiar dacă nu vor putea simți cum li se potrivește pantoful.

Amazon a declarat ieri că o gamă largă de produse de la mărci precum New Balance, Adidas, Reebok, Puma, Puma, Superga, Lacoste, Asics și Saucony sunt acum accesibile pentru a fi probate online.

În prezent, doar utilizatorii iOS din Statele Unite și Canada au acces la această funcție din aplicația de cumpărături Amazon.

Realitatea augmentată, tot mai prezentă în experiența shopping-ului online
Misiunea Amazon Fashion este de a dezvolta experiențe de ultimă generație care să îmbunătățească experiența de cumpărare online a clienților, potrivit lui Muge Erdirik Dogan, președintele Amazon Fashion.

După ce a lansat “AR View” și “Room Decorator”, care le permiteau utilizatorilor să vadă cum ar putea arăta o piesă de mobilier în casa lor, Amazon a început să experimenteze realitatea augmentată pentru cumpărăturile online.

Nu doar Amazon, ci și alți retaileri online încearcă cu realitatea augmentată.
Capacități similare de realitate augmentată au fost lansate și de L’Oreal, Zara și Nike.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment