Planul recent anunțat de Netflix cu suport publicitar ar putea costa 7 sau 8 dolari pe lună.
Potrivit Risco.ro, costul reprezintă aproximativ jumătate din cel mai ieftin abonament disponibil în prezent.
Netflix cu reclameUn plan mai accesibil, susținut de reclame, este în curs de finalizare la Netflix, în încercarea de a păstra utilizatorii actuali și de a atrage noi utilizatori.
Bloomberg susține că prețul acestei noi opțiuni de abonament la Netflix cu suport publicitar ar putea fi înjumătățit față de planul lunar obișnuit de 15,49 dolari, oferit în prezent în SUA.
Potrivit articolului, Netflix se gândește să perceapă între 7 și 9 dolari pe lună pentru un abonament care include reclame.
Patru minute de reclame la fiecare oră de programare ar urma să fie incluse în taxa lunară redusă.
Se pare că unele seriale și filme de pe Netflix vor avea reclame înainte și pe parcursul lor, dar nu și la final.
Un plan mai accesibil, cu suport publicitar, de la Netflix este în curs de finalizare, în încercarea de a păstra utilizatorii actuali și de a-i atrage pe cei noi.
Bloomberg susține că prețul acestei noi opțiuni de abonament Netflix cu suport publicitar ar putea fi înjumătățit față de planul lunar standard de 15,49 dolari, oferit în prezent în SUA.
Potrivit celor familiarizați cu planurile companiei, Netflix dorește să colaboreze cu agenții de publicitate pentru a încheia contracte mai mici, astfel încât să nu copleșească telespectatorii cu prea multe reclame.
Majoritatea telespectatorilor ar trebui să vadă reclama identică, prin urmare, de asemenea, nu dorește să se ocupe de publicitatea direcționată.
Așa cum s-a afirmat anterior, Microsoft va controla modul în care utilizatorii vizualizează reclamele pe platformă.
Așadar, când va intra în vigoare planul Netflix cu suport publicitar?
Întreprinderea intenționează să introducă o taxă de abonament mai puțin costisitoare în ultimele trei luni ale acestui an, se arată în raport.
Cel puțin șase piețe Netflix ar trebui să ofere noua opțiune abonaților.
Anul viitor este anticipată lansarea completă.
Potrivit rapoartelor, Netflix s-a referit la lansarea nivelului publicitar din noiembrie și la speculațiile privind prețul cerut ca fiind “speculații”.
Compania a confirmat anterior că nu tot conținutul său va fi disponibil în planul său susținut de anunțuri. Citește restul informațiilor pe site-ul Risco.