ID7, cunoscut inițial sub numele de ID Aero, se anticipează că va fi pus în vânzare în 2019 și va avea cea mai bună autonomie a bateriei companiei.
Volkswagen a decis să dea viitorului său sedan electric un nume nou care să se potrivească cu schema de camuflaj distinctivă, deoarece devine din ce în ce mai dificil să faci sedanuri noi atractive pentru consumatori. Drept urmare, Volkswagen a decis să se asigure că debutul mașinii la CES este “luminat”, chiar dacă doar temporar.
ID Aero ID7, un sedan de mărimea unui Passat care va debuta la vânzare anul viitor, a fost rebranduit de producătorul german. Se anticipează că va fi cea mai bună gamă VW din familia sa în expansiune de vehicule electrice cu baterii.
Potrivit mărcii, se anticipează că mașina prezentată, care este o versiune proiectată pentru producție, va avea o autonomie de aproximativ 700 de kilometri în Europa, în conformitate cu regimul standardizat la nivel mondial al regiunii, Light Duty Vehicle Test Procedure (procedura de testare a vehiculelor ușoare).
Nu sunt disponibile cifre privind autonomia pentru versiunile americane.
ID7, potrivit VW, va include un sistem inteligent de climatizare care poate detecta apropierea șoferului cu cheia și poate porni prerăcirea sau preîncălzirea habitaclului în funcție de necesități, un ecran tactil de 15 inci cu un “nou design al afișajului”, guri de ventilație automate controlate digital și aceste caracteristici.
Un rival adevărat
Apoi, gurile de ventilație se reglează în funcție de instrucțiuni pentru a răci cât mai bine cabina, trimițând aerul fie direct către ocupanți, fie în altă parte.
Potrivit VW, acestea reacționează, de asemenea, la comenzile vocale.
Prin urmare, ID7 nu numai că încălzește volanul, dar direcționează aerul încălzit și către mâinile șoferului, dacă acesta semnalează mașinii că are mâinile reci.
VW a conceput un model de camuflaj pentru ID7 care utilizează straturi de vopsea conductoare și izolatoare pentru a face ca diverse părți ale mașinii să lumineze intermitent la cerere, pentru a ieși în evidență în mijlocul strălucirii din Las Vegas și CES.
Înainte de Salonul Auto de la Los Angeles din noiembrie, inginerii au declarat pentru Automotive News că vopseaua electroluminescentă și cablajul au necesitat 40 de straturi de vopsea.
Un spectacol de lumini rulante este posibil datorită celor 22 de zone ale caroseriei ID7, fiecare dintre acestea putând fi iluminată sau dezactivată individual.
În plus, camuflajul conține coduri QR care direcționează cititorii către o pagină web cu detalii suplimentare despre ID7.
Cel de-al șaselea membru al familiei de vehicule electrice de la VW va fi sedanul ID7, care are dimensiunile unui Passat.
ID7 se bazează pe arhitectura MEB all-electric MEB, la fel ca și celelalte modele ID.
Pe platforma MEB au fost livrate 500.000 de vehicule de la mărcile Grupului VW.