Cea de-a treia ediție a catalogului digital Samsung, Digital Innovation Report 2022, analizează schimbările din realitățile în care trăim acum și care vor avea un impact semnificativ asupra viitorului.
Raportul de inovare 2022 din acest an se concentrează pe sustenabilitate și demonstrează cum fiecare dintre noi, atât companiile, cât și oamenii, poate contribui la un viitor mai bun.
Cele trei capitole ale raportului Samsung explică și clarifică o serie de idei, inclusiv sustenabilitatea, dezvoltarea durabilă și educația.
Concepte cheie din Raportul de inovare 2022 al Samsung
Guvernanța socială și de mediu (ESG) și sustenabilitatea sunt două macrotendințe actuale care afectează toate întreprinderile, indiferent de mărimea sau sectorul lor.
În acest context global, presiunea consumatorilor, normele globale și europene, cum ar fi Acordul de la Paris, și dorința întreprinderilor din întreaga lume de a contribui la crearea unei lumi mai bune și mai curate sunt toți factori care au contribuit la creșterea sustenabilității și a principiilor ESG.
Ca urmare, cele două au evoluat și au devenit ceva mai mult decât un simplu instrument de marketing pentru toate întreprinderile.
Experiența de consumator ecologic (Re:Boot & ReBuild) –
Viața sustenabilă a devenit din ce în ce mai mult o parte a culturii noastre.
A început ca o noțiune pe care nu o înțelegeam pe deplin, s-a dezvoltat într-o temă mereu prezentă în discursurile liderilor mondiali, s-a înrădăcinat în mintea multora ca fiind “un lucru vital de făcut”, iar apoi am început să aplicăm părți din ea.
Și, pe măsură ce sustenabilitatea s-a maturizat, au apărut noi modele și direcții.
Cele două megatendințe Re:Boot și Rebuild, care definesc în prezent modul în care oamenii decid să acționeze pentru a face cea mai vizibilă diferență în ceea ce privește protecția mediului, sunt cele mai bune exemple.
Experiență de consumator ecologic (Re:Boot & ReBuild) –
Viața durabilă a devenit din ce în ce mai mult o parte a culturii noastre.
A început ca o noțiune pe care nu o înțelegeam cu adevărat, s-a dezvoltat într-o temă prezentă constant în discursurile liderilor mondiali, s-a cimentat ca “un lucru vital de făcut” în mintea multora, iar apoi am început să aplicăm o parte din ea.
Și, pe măsură ce sustenabilitatea s-a maturizat, au apărut noi modele și direcții.
Cele două megatendințe Re:Boot și Rebuild, care definesc în prezent modul în care oamenii decid să acționeze pentru a face cea mai vizibilă diferență în ceea ce privește protecția mediului, sunt cele mai bune exemple.
Tehnologia în educație: Următoarea generație de oameni de știință, lideri și artiști este modelată de procesul educațional în toate fazele sale.
Tehnologia și percepția umană au fuzionat deja într-o asemenea măsură încât este imposibil să ne imaginăm viitorul uneia dintre ele fără a lua în considerare și modul în care vor funcționa împreună.
Alături de toate celelalte elemente și actori care determină progresul lumii noastre, tehnologia este prezentă în toate fațetele civilizației contemporane și va continua să fie prezentă pentru foarte mult timp.
Prin scanarea codurilor QR incluse în studiu, puteți accesa și comentariile experților din Raportul privind inovarea 2022 cu privire la subiectele abordate:
Despre ESG & Sustenabilitate, vor vorbi Ana Maria Udriște, fondator Avocatoo și avocat cu focus pe tehnologie & digital, Raluca Păulișer, președintele Asociației Green Revolution, Loredana Poenaru, director de educație al Junior Achievement România, și alții.
Reprezentanții Samsung discută cu aceștia interpretarea următoarelor trei idei:
Sustenabilitate
Julia Kim, CEO Samsung pentru România și Bulgaria: “Povestea fiecărui brand trebuie să includă acum sustenabilitatea ca valoare de bază, care este inextricabil țesută în țesătura fiecărui aspect al afacerii.
La Samsung, îmbrățișăm inovația și considerăm că încorporarea metodelor sustenabile în toate aspectele legate de design și producție este esențială pentru a minimiza efectul nostru asupra mediului.”
Victor Armășelu, vicepreședinte și șef al diviziei Consumer Electronics a Samsung România și Bulgaria: “La Samsung, credem că alegerea de a fi sustenabil este o alegere zilnică.
Începând cu anul 2004, ne-am schimbat procedurile de proiectare și producție pentru a ține cont de impactul fiecărui produs asupra mediului, iar această decizie a primit recunoaștere la nivel global, inclusiv prin acreditarea Carbon Trust.
Natura complexă a preocupărilor legate de climă înseamnă că numai lucrând în echipă – consumatori, întreprinderi și organizații – putem găsi soluții.”
Victor Armășelu, vicepreședinte și șef al diviziei Consumer Electronics a Samsung România și Bulgaria: “La Samsung, credem că alegerea de a fi sustenabil este o alegere zilnică.
Din 2004, ne-am schimbat procedurile de proiectare și producție pentru a ține cont de impactul fiecărui produs asupra mediului, iar această decizie a fost recunoscută la nivel global, inclusiv prin acreditarea Carbon Trust.
Natura complexă a preocupărilor legate de climă înseamnă că numai lucrând în echipă – consumatori, întreprinderi și organizații – putem găsi soluții.”
Tiberiu Dobre, director al Samsung România & Bulgaria Mobile Experience: “Astăzi, tot mai mulți indivizi, companii și organizații realizează că suntem cu toții responsabili pentru mediu, inclusiv pentru aerul pe care îl respirăm și pentru planeta pe care o numim casă.
Unii dintre noi încep să își ajusteze semnificativ propriile obiceiuri de călătorie, de cumpărături și de consum, acum că sunt conștienți de potențialele efecte ale acțiunilor noastre asupra mediului.
La Samsung, am făcut din sustenabilitate o componentă majoră a brandului nostru, așa că suntem preocupați de impactul unui produs asupra mediului de-a lungul întregului lanț de producție și lucrăm pentru a limita cantitatea de resurse utilizate în acest proces.”
Tehnologia în educație
Simona Panait, director de marketing și online Samsung România și Bulgaria
“Învățarea este acum mai plăcută datorită noilor tehnologii, mai ales că generațiile tinere sunt nativi digitali.
Unul din doi elevi din întreaga lume dorește să utilizeze smartphone-urile în clasă, iar o parte însemnată a profesorilor consideră că încorporarea tehnologiei în clasă face mai simplă participarea elevilor la procesul de învățare.
În ciuda acestei realități, unii copii au încă acces limitat la educație și tehnologie de înaltă calitate.
La Samsung, credem că accesul la descoperirile viitoare va ajuta lumea să avanseze.”
Obiectivul sustenabilității de zi cu zi al Samsung pentru un viitor mai luminos, care intenționează să sprijine eforturile internaționale de atenuare a schimbărilor climatice, este, de asemenea, inclus în Raportul de inovare 2022.
Raportul își propune să accelereze procesul de schimbare și adaptare (atât de către oameni, cât și de către companii) și să reamintească comunităților locale de puterea lor colectivă, prezentând pașii pe care îi pot face în direcția unui viitor mai bun. Acesta include, de asemenea, angajamentele Samsung de a deveni o companie cu emisii zero de dioxid de carbon până în 2030.