Review – Volvo XC90 2022: SUV-ul ideal

Dă şi tu share articolului

Față de modelul pe care l-a înlocuit, cea de-a doua generație Volvo XC90 se mândrește cu mai multe îmbunătățiri.
Descoperiți de ce XC90 ar putea fi SUV-ul ideal în previzualizarea noastră.

Vehiculul condus astăzi este un Volvo XC90, model 2022, în specificații de top, cu o mulțime de opțiuni opționale.
Volvo XC90 a suferit un facelift, după cum probabil știți, care include câteva modificări pur estetice.
Au fost aduse modificări la grila frontală, la bara de protecție spate și la bara de protecție față.
În toate celelalte aspecte, este în esență același SUV de clasă mare.
Atât denumirea motorului, cât și gama de motoare au fost revizuite.


Un motor diesel B5 mild hybrid B5 de 2,0 litri și 235 de cai putere echipează modelul din față.
Acesta are o transmisie automată cu opt trepte.

Exteriorul mașinii este completat în Crystal White, un tip de alb.
Jantele au un diametru de 21 de inci, iar în toată echiparea de top există mai multe elemente cromate.
În plus, mașina include suspensie pneumatică, o opțiune de 2500 de euro.

Volvo XC90 – Opulență scandinavă la 95,000 de euro

În acest Volvo XC90 există 7 scaune separate.
Cu toate cele 7 scaune ridicate, portbagajul are o capacitate suficientă și 314 litri de spațiu pentru bagaje.
Volumul total al bagajelor poate fi mărit la aproape 2000 de litri dacă ultimele două rânduri de scaune sunt rabatate.
În plus, cu acționare electrică și mâini libere, portbagajul.
Este suficient să plasați piciorul în spatele barei de protecție pentru a-l închide sau deschide.

În spate există trei scaune separate, îmbrăcate în piele.
Pasagerii din spate din această variantă pot, de asemenea, să regleze temperatura.
Pe consola centrală se află un ecran tactil care poate fi folosit pentru a opera acest lucru.
Trecem la scaunele din rândul din față.
Trebuie menționat faptul că această mașină a fost construită folosind materiale de înaltă calitate.
Plasticul moale la atingere, lemnul și pielea sunt folosite pentru a acoperi totul.

Sistemul audio este furnizat de Harman Kardon. Mai există încă unul, cel de top. Acela este de la Bowers & Wilkins și costă pușin peste 3000 de euro. Vorbind de materiale premium: selectorul cutiei de viteze este din cristal.

Scaunele sunt confortabile și foarte sigure.
Acestea dispun de un amortizor de șocuri integrat în caz de accident.
Absorbind forța impactului, acesta scade posibilitatea de rănire a coloanei vertebrale.
Cele două ecrane ocupă complet marginea.
Un panou de instrumente este unul dintre ele.
Celălalt este sistemul de infotainment orientat vertical.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment